Fajnie. Dzięki za odpowiedź. Jutro popytam o ceny oleju. Te 1,9l to nie za dużo? Żeby uszczelniaczy nie wywaliło.
Wiesz też sie o to martwiłem ale skoro zlali 1,9 l i tyle samo wlali to chyba dobrze. Gorzej jakby zlali 1,4 a wlali więcej. U mnie kupiłem 2 l oleju Texaco MTF 94 za 82 zł.
Co do kosztów wymiany. Ja wymieniałem od razu olej i filtr paliwa to zapłaciłem za to 50 zł. Sama wymiana oleju w skrzyni jest naprawdę szybka i niedroga. 30 zł pewnie zapłacisz, w zależności w jakim mieście mieszkasz.
Mam taki problem. Ciężko wchodzą mi biegi 1 i 2, 3 w miarę znośnie myślałem własnie że to z powodu oleju wymieniłem na syntetyc 70w90 jednak nie przyniosło to pożądanego efektu myslicie ze konczy sie sprzegło?? Gdy samochód ledwo sie nawet kula ciezko wrzucic jedynke dochodzą dziwne zgrzyty ze skrzyni tak jak by nie wysprzeglał do konca może ktos juz sie z tym spotkał?
Dołączył: 13 Mar 2013 Posty: 79 Skąd: Thetford U.K
Wysłany: Pon Maj 20, 2013 22:45 Skrzynia
Witam. Mam pytanie odnosnie oleju w skrzyni.Czy do diesla i benzyny jest ten sam olej? Piszecie ze ma byc MTF 94 Texaco, a czy moge użyc takiego?; http://www.ebay.co.uk/itm...=item35c6c21e22 .Ps.Oczywiscie mowa o manualu. Pozdro
[ Dodano: Pon Maj 20, 2013 22:45 ]
Oj chyba nikt nie pomoże.
Panowie mam R75 2.0 V6 oraz manualną skrzynię biegów. rafalmis chciał mi ostatnio zmienić olej w skrzyni ale śruby były tak zapieczone, że nie dał rady ich odkręcić. Może mi ktoś podpowiedzieć jak można było by je odkręcić lub jakie to są śruby żeby je już mieć w zapasie?
prawdopodobnie oddam samochód do warsztatu żeby to zrobili ale boje się, że nie będą mieć śrub na miejscu i samochód zostanie na dłużej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum