Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400 SDI] Kod błędu 41
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400 SDI] Kod błędu 41
Autor Wiadomość
mcjg 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 292
Skąd: Kraków



Wysłany: Czw Wrz 03, 2009 17:26   [R400 SDI] Kod błędu 41

Wybłyskałem sobie dziś kod jak w temacie. Na forum znalazłem tylko to: http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=27070
W jakich jeszcze wiązkach szukać oprócz tej przy MAP?
A auto podczas jazdy kiedy zaświeci sie kontrolka zachowuje się jakby ciągneło dom.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Wrz 03, 2009 17:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Czw Wrz 03, 2009 19:54   

Mcjg, podaj mi maila na priv to wyślę Ci manual do diesla z procedurami wykrywania uszkodzeń sygnalizowanych błędami komputera. Ewentualnie poszukaj go na forum hondy accord.
W zasadzie musisz sprawdzić połączenie z komputerem oraz wtyczkę na MAPsensorze. A może zawór upustowy turbo szwankuje?
Ostatnio zmieniony przez thef Czw Wrz 03, 2009 19:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Wrz 03, 2009 19:56   

mcjg napisał/a:
A auto podczas jazdy kiedy zaświeci sie kontrolka zachowuje się jakby ciągneło dom.
\
Tryb awaryjny właśnie tak działa - dynamika 126p ;)

mcjg napisał/a:
W jakich jeszcze wiązkach szukać oprócz tej przy MAP?

raczej w żadnej innej :roll: ... mozesz sprawdzic na schemacie w rave jak dokłądnie idą przewody od MAP sensora ale o ile pamiętam, to bezposrednio od kompa do czujnika ... sprawdź też wężyk od turbiny do map sensora. A czy kontrolka silnika zapala się w przypadkowych momentach czy zgodnie z jakąś regułą (obroty, przyspieszanie, równa jazda) ??
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
mcjg 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 292
Skąd: Kraków



Wysłany: Czw Wrz 03, 2009 22:44   

Brt napisał/a:
A czy kontrolka silnika zapala się w przypadkowych momentach czy zgodnie z jakąś regułą (obroty, przyspieszanie, równa jazda)
Zapaliła sie dotychczas 3 razy. Pierwszy, jakieś 2 tyg. temu, po całodziennej jeździe jak jechałem pod górkę, drugi raz wczoraj rano po odpaleniu silnika i tego samego dnia po przejechanych kilkunastu kilometrach. A auto jak się tak zastanowić to faktycznie nie zawsze chce się zbierać jak powinno i tak jakby spalanie większe ale to może być tylko subiektywna opinia.
thef napisał/a:
A może zawór upustowy turbo szwankuje?
też możliwe, jak sprawdzić? Dłubac samemu czy jechać do Midowicza?
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Wrz 04, 2009 00:40   

Można zdjąć cięgno z zaworu i zobaczyć czy lekko chodzi - ma pracować superlekko ... natomiast samo cięgno jest ciężk o ręką ruszyć. Najlepiej obserwuje sie pracę turbiny mając wskaźnik ciśnienia doładowania ... pięknie widać ... można skorzystać z manometru do opon ... tylko trzeba jednak założyć trójnik + kawałek weżyka, bo rzeczywiste wskazania wyjdą dopiero podczas jazdy i pod dużym obciażeniem silnika. Możesz tez u midowicza podłączyć kompa i na nim odczytać ciśnienie doładowania ... przy gazie w podłodze na postoju powinno byuć w granicach 0,7 - 0,8 bara :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
mcjg 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 292
Skąd: Kraków



Wysłany: Pią Wrz 04, 2009 10:20   

Wtyczkę do MAP sprawdziłem już wczoraj i nic tam nie znalazłem. Brt pisałeś w wątku, który podałem wyżej, że wtyczka ma 4 kabeliki. Moja ma 3.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Wrz 04, 2009 10:33   

hmmm muszę u siebie looknąć :roll:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pią Wrz 04, 2009 10:36   

Ta wtyczka jest trzypinowa, możesz sprawdzić w tym manualu, który Ci wysłałem (11 str. 57).
 
 
mcjg 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 292
Skąd: Kraków



Wysłany: Pią Wrz 04, 2009 14:18   

Posprawdzałem opory i napięcia i MAP sensor wydaje sie być sprawny. Skasowałem błąd, zrobiłem ostrzejszą jazdę próbną i na razie cisza. Muszę dorwac tylko drugiego klekota do porównania czy tak samo przyspiesza.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400] Kod błędu 82
Koju Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pon Lut 21, 2011 17:19
Koju
Brak nowych postów [R400] KOD BŁĘDU 42
KOD BŁĘDU 42
YahhoooROVER400 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pon Maj 19, 2008 12:58
Brt
Brak nowych postów [R400 sdi] kod błedu 54
filipes111 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Czw Lip 30, 2009 10:12
filipes111
Brak nowych postów [R420 SDi '99] kod błędu 27, 31, 82
falar Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Sro Sie 11, 2010 18:41
falar
Brak nowych postów [45] 2000r. kasowanie błedu srs.
pogi Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Czw Lut 10, 2011 20:08
Tomek1212



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink