Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] - Intercooler - czy pasuje z benzyny 1.8T do 2.0 CDTi?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] - Intercooler - czy pasuje z benzyny 1.8T do 2.0 CDTi?
Autor Wiadomość
michalfpl 



Dołączyła: 07 Lis 2014
Posty: 3



  Wysłany: Czw Kwi 30, 2015 11:04   [R75] - Intercooler - czy pasuje z benzyny 1.8T do 2.0 CDTi?
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003

Witam.

Przeszukałem forum nic nie ma na ten temat.

Popsuł mi sie intercooler na allegro brak do CDTi za to dużo od 1.8T benzyny.

Czy z tej benzyny będzie on pasował ?

Dzięki za porady bo samochód w garażu, a majówka za pasem....

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez MaReK Czw Kwi 30, 2015 23:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Kwi 30, 2015 11:04   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szpynior 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 891
Skąd: Grudziądz



Wysłany: Czw Kwi 30, 2015 11:31   

michalfpl, hey, niestety nie będzie pasował. Musisz polować . A co się stało ze starym ?
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Czw Kwi 30, 2015 13:53   

Kup nowy do cdt, najlepiej caly metalowy, bez plastiku.
_________________
75 Red Edition
 
 
michalfpl 



Dołączyła: 07 Lis 2014
Posty: 3



  Wysłany: Czw Kwi 30, 2015 15:22   

Dziura się zrobiła nie do załatania, prawdopodobnie jakiś kamień się odbił i przedziurawił...

Szukałem na ebayu jest nowy cały metalowy ale około 1000 zł impreza, więc odpada temat.

W Polsce nigdzie takiego nie mogę znaleźć :(
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Czw Kwi 30, 2015 16:12   

zostaje używka albo spytac tutaj:

http://www.iparts.pl/czes...6-02004214.html

choć może to byc ten sam sprowadzany ;) telefon nie boli

Znalazłem na inter cars - Intercooler NRF ale chyba ich pogięło z ceną :o
_________________
75 Red Edition
Ostatnio zmieniony przez longer86 Czw Kwi 30, 2015 17:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Kwi 30, 2015 23:14   

Dlaczego nie będzie pasował ;) ?
Ja mam taki u siebie i pasuje. Tylko rurkę musiałem sobie zrobić inną.
Spokój z wypadającymi oringami jest przynajmniej ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
michalfpl 



Dołączyła: 07 Lis 2014
Posty: 3



Wysłany: Pią Maj 01, 2015 08:57   

MaReK podpowiesz jaką tą rurkę włożyłeś ?

Jakbyś jakąś fotkę tej modyfikacji przesłał byłbym wdzięczny ? :)
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Maj 03, 2015 22:54   

Nie pamiętam. Zrobili mi to w britcarparts.pl. Kupowałem karbowane, aluminiowe łączenia i wykorzystałem dwie chyba rurki od IC z innych aut. Mogę zrobić fotkę, jak odbiorę auto z lakierni.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
szpynior 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 891
Skąd: Grudziądz



Wysłany: Wto Maj 05, 2015 11:10   

MaReK napisał/a:
jak odbiorę auto z lakierni.

O Qrde zrobiłeś błotnik :) ?
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Maj 07, 2015 00:57   

szpynior napisał/a:
O Qrde zrobiłeś błotnik :) ?

I nie tylko :D
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Cze 06, 2017 23:51   

Dopiszę się, że po dwóch latach jeżdżenia na IC od 1.8T stwierdzam, że to jest temat na chwilę ;) Intercooler od 1.8T jest mniej wydajny. Gabarytowo jest okej i pasuje jednak niestety różnica w mocy jest kolosalna ;) Ja się czuję po wstawieniu świeżego oryginału, jakbym zyskał 20KM :)

Wróciłem do oryginału gdyż doposażyłem auto w webasto i rozwiązania z 1.8T trochę nie bardzo się nadawały.Rura od webasto (wydech) mogłaby uszkodzić rurę od IC.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
karolj 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 534



Wysłany: Sro Cze 07, 2017 01:05   

MaReK napisał/a:
Dopiszę się, że po dwóch latach jeżdżenia na IC od 1.8T stwierdzam, że to jest temat na chwilę ;) Intercooler od 1.8T jest mniej wydajny. Gabarytowo jest okej i pasuje jednak niestety różnica w mocy jest kolosalna ;) Ja się czuję po wstawieniu świeżego oryginału, jakbym zyskał 20KM :)

Wróciłem do oryginału gdyż doposażyłem auto w webasto i rozwiązania z 1.8T trochę nie bardzo się nadawały.Rura od webasto (wydech) mogłaby uszkodzić rurę od IC.


A to może bardziej kwestia zapchanego / z pozaginanymi blaszkami starego intercoolera? Bo skoro gabaryty podobne, to chyba powinien mieć też podobną wydajność?
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Sro Cze 07, 2017 09:32   

Mam od 1.8t intercooler niczym nie różni sie od coolera z cdt po za plastikiem na końcu z przyłączami. Dodam ze webasto i cooler od 1.8t maja rację bytu pod maską, wystarczy tylko odpowiednio poprowadzić rury ;)
_________________
75 Red Edition
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Cze 07, 2017 11:30   

Też miałem 1.8T, do dzisiaj (wczoraj w nocy) :) Gdyby nie rozwiązania rurek oraz montaż webasto nigdy bym go nie zmienił. Intercooler jest czyściutki i będzie oczekiwał na kupca ;)
Blaszki ma wszystkie, jest szczelny, ale kanaliki ma mniejsze i powierzchnia jego jest także mniejsza od oryginalnej CDT - to widać na pierwszy rzut oka. Na mapie 131KM różnica jest odczuwalna. Nie sądzę, aby to była wina zapchania czegokolwiek...

Jak się dotrą wszystkie prace, których dokonałem zrobię kolejny test na hamowni OBD :)
Porównam wyniki, ale na dupie już jest żwawiej.

Kolejnym doświadczeniem było włożenie zaślepki EGR. Chciał potwierdzić, że spalanie w trasie oraz w mieście będzie większe od rozwiązania z EGR'em normalnie pracującym.
Nie było zdziwienia , że auto od dołu się lepiej zbiera. Niestety spalanie w trasie było na akceptowalnym poziomie natomiast w cyklu miejskim, warszawskich korkach - było to ok. 8,9-9,2l. Czyli coś ok. 1l więcej jak normalnie.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75]cdti Przegrzany silnik cdti
zaku4 Rover serii 75, MG ZT 3 Pią Gru 02, 2016 00:02
longer86
Brak nowych postów [R75] Intercooler
Dam-Kam Rover serii 75, MG ZT 20 Wto Lip 16, 2019 21:51
Rivo38
Brak nowych postów [R75] Intercooler
vwjacek Rover serii 75, MG ZT 31 Pon Wrz 14, 2009 21:08
vwjacek
Brak nowych postów [R75] Intercooler, EGR - czyszczenie
jarema Rover serii 75, MG ZT 5 Sob Lip 12, 2014 11:55
maciejk1980
Brak nowych postów [R75] Intercooler, turbina
grota10 Rover serii 75, MG ZT 27 Czw Mar 29, 2012 09:29
szpynior



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink