Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Pedał sprzęgła, skok i wysokość "brania"
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Pedał sprzęgła, skok i wysokość "brania"

Regulacja
Autor Wiadomość
Phillippe 




Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 120
Skąd: Czarna Białostocka

Rover 600

Wysłany: Sro Lis 25, 2009 01:16   [R620] Pedał sprzęgła, skok i wysokość "brania"
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Witam, sprzeglo bralo mi zbyt nisko, postanowilem więc dokręcić popychacz. Dokręciłem tak, że popychacz głębiej wchodzi w pompę przy czym wydaje mi się, że powoduje to "większą przestrzeń" pomiędzy tarczą a kołem zamachowym i efektem jest "wyższe branie" sprzęgła.

Sprzęgło łapie wyżej, ale tutaj zastanawiam się, czy regulacja przy pompie sprzęgła jest dopuszczalna? Mam wrażenie, że luz po zasprzegleniu na pedale jest zbyt mały. Jaki powinien być?


Czy istnieje regulacja "fazy brania" oprocz tej przy pedale?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Lut 07, 2011 23:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lis 25, 2009 01:16   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
zuber84cool 




Pomógł: 64 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 899
Skąd: Zewsząd

Rover 600

Wysłany: Sro Lis 25, 2009 15:22   

może to coś pomoże :wink:
_________________
JDM OPTION | Cultstyle.pl
 
 
 
Phillippe 




Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 120
Skąd: Czarna Białostocka

Rover 600

Wysłany: Sro Lis 25, 2009 15:43   

Dokładnie tym schematem się kierowałem, już wszystko jest jak trzeba, wiem na czym stoję. Problem rozwiązałem.
 
 
 
Legion1349 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 246
Skąd: Katowice

Land Rover Freelander

Wysłany: Sro Lis 25, 2009 15:45   

to podziel się swoimi spostrzeżeniami, może komuś się to w przyszłości przyda :P
_________________
Nie gore-tex, a chęć szczera, zrobi z Ciebie globtrotera!
 
 
 
Phillippe 




Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 120
Skąd: Czarna Białostocka

Rover 600

Wysłany: Sro Lis 25, 2009 16:10   

Tak jak w schemacie podano, regulując pedał sprzęgła nie wolno dokręcić popychacza pompy na tyle mocno, żeby nie spowodawać stałego nacisku na pompę co poskutkuje niecałkowitym zapięciem sprzęgła z kołem zamachowym.

Można regulować wysokość 'brania' na pompie sprzęgła, można regulować wysokość pedału, ale trzeba zachować luz na skoku jałowym pedału. Proste, jak kopanie ziemniaków. Schemat to właściwe zobrazowanie regulacji.
 
 
 
turus 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 10
Skąd: zamość



Wysłany: Nie Gru 13, 2009 15:00   

Trochę po niewczasie, ale czy ten schemat stosuje się również do modelu 620 SDI?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: !! ZASADY KĄCIKA "Porady techniczne" !!
Przeczytaj, zanim napiszesz PIERWSZEGO posta!!!
kasjopea Rover serii 600, Honda Accord 0 Czw Lis 18, 2010 02:41
kasjopea
Brak nowych postów [R620] Dźwięk "ocierania" po puszczeniu sprzęgła
emthommas Rover serii 600, Honda Accord 16 Sro Sie 24, 2011 21:46
Marrkus
Brak nowych postów [R620] "Stuki w kole" i "wycie"
dansky Rover serii 600, Honda Accord 5 Pią Maj 30, 2008 11:57
dansky
Brak nowych postów [R620] pompa wody marki "DOLZ" dobra czy badzie
Mazak Rover serii 600, Honda Accord 14 Sob Lis 20, 2010 13:23
Marrkus
Brak nowych postów [R620] Stuki w lewym przednim "kole"
michalk Rover serii 600, Honda Accord 2 Czw Maj 29, 2008 20:06
michalk



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink