Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Centralny zamek "głupieje"
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Centralny zamek "głupieje"
Autor Wiadomość
karolkos 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 116
Skąd: Inowrocław



Wysłany: Czw Lut 04, 2010 20:50   [R620] Centralny zamek "głupieje"
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Witam.
Od kilku dni mam problem z centralnym zamkiem.Otóż potrafi się sam otwierać i zamykać i w zasadzie wygląda to tak, jakby nie mógł się zdecydować czy chce być otwarty czy zamknięty. Pilot od centralnego nie działa mi od momentu zakupu auta,tak więc skazany jestem na otwieranie z kluczyka. Mam pytanie: czy jest w aucie jakaś centralka odpowiedzialna za sterowanie zamkami, czy też zamek od kierowcy spełnia taką rolę i to on daje sygnał na resztę zamków? Nie wiem od czego zacząć poszukiwania usterki. Z góry dziekuję za sugestie
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Lut 12, 2011 21:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lut 04, 2010 20:50   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Czw Lut 04, 2010 21:04   

U mnie podobnie. Nawet temat taki zakładałem.
Powodem może być/jest na pewno wilgoć.
Obstawiam wiązkę w drzwiach kierowcy ale nie chce mi się z tym grzebać bo to sporadycznie.
 
 
mocek 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 36
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Lut 04, 2010 22:58   

Centralka od zamka znajduje się w bagażniku, po prawej stronie za wykładziną na błotniku. Wychodzą z niej przewody sterujące zamkami, możliwe, że nie działające piloty jak i problemy z zamkiem może powodować uszkodzenie centrali. Miałem tak samo, tylko u mnie dochodziło jeszcze do "zamykania zamkniętego zamka" Kupiłem centralkę wraz z pilotami i wypiąłem wtyczkę z centralki fabrycznej, wpinałem się przewodami z nowej centrali. Tym sposobem miałem centralny z pilota ale bez alarmu i nie musiałem prowadzić nowych przewodów.
 
 
 
karolkos 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 116
Skąd: Inowrocław



Wysłany: Pią Lut 05, 2010 06:58   

filo napisał/a:
U mnie podobnie. Nawet temat taki zakładałem.
Powodem może być/jest na pewno wilgoć.
Obstawiam wiązkę w drzwiach kierowcy ale nie chce mi się z tym grzebać bo to sporadycznie.



U mnie niestety ma to miejsce dość często. Obawiam się jeszcze że może mi się zamknąć auto jak silnik będzie zapalony i kluczyki będą w stacyjce. Do tego jeszcze musiałem wymienić mechanizm zamka, bo się posypał.Co do wilgoci, to wymieniając zamek starałem się wszystko dokładnie wyczyścić ale być może masz rację że gdzieś tam się woda dostała.
Wkurza mnie to na maxa :evil:
 
 
 
Tomassso 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 74
Skąd: Łódź

Rover 600

Wysłany: Pią Lut 05, 2010 08:22   

Miałem identyczną sytuacje zaraz po kupnie Roverka, czyli miesiąc temu. Koleś przed sprzedażą auta pojechał na myjnie i central zgłupiał totalnie :/ Myślałem, że będę miał z tym troche problemów, ale na szczęście w moim przypadku po kilku dniach w garażu autko doschło i problem sam się rozwiązał. Tak więc najprawdopodobniej może to być skutek wilgoci w drzwiach. Zalanie któregoś siłownika czy coś w tym stylu :roll:
 
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Pią Lut 05, 2010 14:35   

karolkos napisał/a:
Obawiam się jeszcze że może mi się zamknąć auto jak silnik będzie zapalony i kluczyki będą w stacyjce.


To powiększę Twoje obawy-taka sytuacja jest możliwa.
Zdarzyło mi się to ale akurat siedziałem w aucie a raz pod domem to otwarłem zapasowym kluczykiem.
Od tej pory kluczyk zapasowy noszę zawsze przy sobie...
 
 
karolkos 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 116
Skąd: Inowrocław



Wysłany: Pią Lut 05, 2010 16:54   

filo napisał/a:
karolkos napisał/a:
Obawiam się jeszcze że może mi się zamknąć auto jak silnik będzie zapalony i kluczyki będą w stacyjce.


To powiększę Twoje obawy-taka sytuacja jest możliwa.
Zdarzyło mi się to ale akurat siedziałem w aucie a raz pod domem to otwarłem zapasowym kluczykiem.
Od tej pory kluczyk zapasowy noszę zawsze przy sobie...



Dlatego ja wolałbym rozwiązać ten problem, bo dwa komplety kluczyków przy sobie to trochę przesada.Ja miałem wielkie szczęście podczas awarii mechanizmu zamka. Jak się zaczął knocić,to np nie mogłem wyjść drzwiami kierowcy, po czym za jakiś czas otwierał się normalnie.No i próbowałem pogrzebać pod marketem przy nim, po czym nie dało się już zamknąć drzwi. Wróciłem do domu trzymając drzwi za uchwyt żeby się na zakrętach nie otwierały :razz: . Dobrze że zamek się zablokował kiedy miałem otwarte drzwi. bo gdyby się posypał na zamkniętych, to chyba otworzyłbym drzwi otwieraczem do konserw
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pią Lut 05, 2010 17:06   

Te po face-owe alarmy (czyt. pilot z dwoma guzikami) maja tak, ze potrafia sie czasem same zamknac, wiec tak czy siak nie zostawiaj kluczykow w srodku auta. Na zlocie, chyba w Szczyrku byla taka sytuacja, ze auto stalo zamkniete, silnik chodzil, a kierowca byl na zewnatrz :)
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
karolkos 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 116
Skąd: Inowrocław



Wysłany: Pią Lut 05, 2010 20:14   

Perez napisał/a:
Te po face-owe alarmy (czyt. pilot z dwoma guzikami) maja tak, ze potrafia sie czasem same zamknac, wiec tak czy siak nie zostawiaj kluczykow w srodku auta. Na zlocie, chyba w Szczyrku byla taka sytuacja, ze auto stalo zamkniete, silnik chodzil, a kierowca byl na zewnatrz :)


No to mnie nie pocieszyłeś.Jest jeszcze w tym wszystkim jeden dziwny objaw, mianowicie czasami w momencie przekręcania zapłonu centralny się zamyka.Czasem jak chcę go zamknąć to nie mogę.Jak chcę otworzyć to też się nie daje i zamyka rygle."Złośliwa gadzina" i tyle.
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pią Lut 05, 2010 21:53   

Nie mialem zamiaru, tylko lepiej, zebys wiedzial co moze Cie czekac. No i uwazaj, bo drzwi zamkniete na raz tez potrafia sie nie otworzyc, wiec jak jestes na zewnatrz i masz kluczyki w srodku nie zamykaj drzwi.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Budyn 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 137
Skąd: Łask / Szczecin

Rover 200

Wysłany: Pią Lut 05, 2010 21:59   

Witam.
Mój znajomy miał podobna sytuacje, otwierał mu się centralny i zamykał najprawdopodobniej przez wilgoć znalazł proste wyjście kupił tabletki pochłaniające wilgoć rozłożył w samochodzie i problem zniknął wraz z wilgocią.
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Nie Lut 07, 2010 13:04   

Budyn, gdzie cos takiego mozna kupic? Ja ostatnio kupilem taki pochlaniacz wilgoci i zostawilem na noc w aucie, rano wyszedlem sprawdzic i dywaniki byly caly czas mokre, a pochlaniacz suchutenki. Moze takie tabletki by daly rade.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Budyn 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 137
Skąd: Łask / Szczecin

Rover 200

Wysłany: Nie Lut 07, 2010 14:46   

Z tego co się orientuje on kupił te tabletki w Realu.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: !! ZASADY KĄCIKA "Porady techniczne" !!
Przeczytaj, zanim napiszesz PIERWSZEGO posta!!!
kasjopea Rover serii 600, Honda Accord 0 Czw Lis 18, 2010 02:41
kasjopea
Brak nowych postów [R620] "Stuki w kole" i "wycie"
dansky Rover serii 600, Honda Accord 5 Pią Maj 30, 2008 11:57
dansky
Brak nowych postów Zamek "lock" przy dzwigni otwarcia wlewu paliwa
adamo1490 Rover serii 600, Honda Accord 4 Czw Mar 03, 2016 16:25
adamo1490
Brak nowych postów [R620] pompa wody marki "DOLZ" dobra czy badzie
Mazak Rover serii 600, Honda Accord 14 Sob Lis 20, 2010 13:23
Marrkus
Brak nowych postów [R620] Pedał sprzęgła, skok i wysokość "brania"
Regulacja
Phillippe Rover serii 600, Honda Accord 5 Nie Gru 13, 2009 15:00
turus



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink