Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 216 97' Coupe] Czkawka silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 12:15
[R 216 97' Coupe] Czkawka silnika
Autor Wiadomość
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Wto Cze 01, 2010 20:58   [R 216 97' Coupe] Czkawka silnika

Witam temat poruszany wiele razy na forum ale u mnie nic nie pomaga.
Od jakiegoś czasu samochód dostaje czkawki/żabki strasznie mnie to wkurza bo nie wiem czy za chwile nie stane na drodze nieuruchomiony. Problem występuje tylko i wyłącznie na ciepłym silniku i po przejechaniu paru kilometrów. Jade na przykład na 2 zaczynam przyspieszać 2000obrótów i nagle dostaje czkawki zaczyna skakać, im więcej gazu daje tym mniej mocy ma silnik. Wchodzi na 4000obrotów ale jedzie jeszcze wolniej niż przy 2000.

Czujniki sprawdzone wszystkie i sprawne. Przepustnica, silnik krokowy wyczyszczony, nowe świece NGK, przewody sprawdzone i kopułka sprawdzone zero przebić (dodatkowo styki w kopułce wyczyszczone i palec). NIe dawno założona nowa pompa paliwa używka ( ale ciśnienie daje róno cały czas 3 bary).

Już nie wiem co jeszcze ruszać. Cała elektryka sprawna i sprawdzona. NIe wymieniłem jedynie filtru powietrza bo nie moge go dostać na miejscu a nie chciałem brać z netu, ale nikt mi nie wmówi że filtr powietrza może tak napaskudzić tym bardziej żę wyczyściłem stary filtr.

Tankuje na Shellu jeśli ma to dla was znaczenie.

Samochód przez pierwsze 20-30 minut po uruchomieniu spisuje się wzorowo! Na odłączonym czujniki cieczy dzieje się to samo.
A dodam jeszcze, że mam świeżo wymieniony rozrząd.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Cze 01, 2010 20:58   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Wto Cze 01, 2010 21:39   

Zobacz w trakcie czkawek, czy jak wciśniesz sprzęgło to silnik pracuje prawidłowo bez zarzutów.
Druga sprawa jak to sonda lambda, jak dostanie czkawek to stan na poboczu, odłącz ją i pojedź, zobaczy czy coś to pomorze lub coś się zmieni.
 
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Wto Cze 01, 2010 21:48   

Jak wcisne sprzęgło to obroty spadają na 850 i spokój ale jak dodam gazu to powtórka z rozrywki. Sonda była sprawdzona i sprawna.

Się zastanawiam czy wtryski mi sie nie zapychają bo zima dość często bak traktowałem dolewaniem denaturatu...
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Wto Cze 01, 2010 21:59   

Mi to bardziej na sprzęgło wygląda, tym bardziej po tym jak piszesz że masz 4tys obrotów i jedziesz czasem wolniej niż na 2tys. A jeśli po jego wciśnięciu wszystko jest ok i jak masz go wciśniętego i dodasz gazu nie zauważasz problemów to ja obstawiam że sprzęgło Ci się ślizga lub dociski jego padają.
 
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Wto Cze 01, 2010 22:12   

tak tyle czkawka nie występowała by wtedy w czasie ciągłej jazdy kiedy sprzęgło nie jest używane. Poza tym to tylko po rozgrzaniu się a sprzęgło raczej nie wybiera sobie ciepło zimno.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Wto Cze 01, 2010 22:33   

pachnie wtryskami.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Sro Cze 02, 2010 06:53   

A jaka rada na wtryski? Dodatki do paliwa. Czy jakaś regeneracja? bo nowych nie dostane raczej a jak dostane to pewnie drogo. Musze wiedzieć na szybcika bo zamówienie chce składać u Tomiego już na całą elektrykę WN i wszystkie filtry.

Mi też to na wtryski wygląda i dodam że jestem juz pewien w 100% że to tylko po rozgrzaniu auta się dzieje.

[ Dodano: Sro Cze 02, 2010 06:53 ]
POwiedzcie mi panowie i panie czy 216 podejdzie kolektor ssący od R25 oraz wtryski z R25?
Pytam bo ja mam map sensor na wierzchu a nie w kompie i umnie jest w kolektorze wężyk podciśnienia a nie wiem jak to się ma to nowszych wersji?!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Sro Cze 02, 2010 08:17   

Z tego co widzę to kolektor będzie pasował, podejdzie bez problemów. Ma tylko parę innych wynalazków w sobie których chyba po prostu nie podłączysz.
I wiązka kabli z tego co widzę się różni, więc trzeba by było ją trochę ciąć.
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Sro Cze 02, 2010 08:21   

od 25 nie podejdą wtryski, narazie podstawa filtr paliwa wymienić i zalać środkiem do czyszczenia , chociaż wczoraj zwlekli mi 200 co po zalaniu środkiem okazało się że nie ma co czyścić bo wtryski umarły .
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Sro Cze 02, 2010 17:27   

PHJOWI, A jaki magiczny dodatek polecasz dolać do Pb żeby był cień szansy że moje wtryski nie wyzioną ducha?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Sro Cze 02, 2010 20:57   

ja używam COMMA PETROL D-TOX dostępny w inter carsie , nawet pomaga w początkowych stanach.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: [r216] kupie zderzak coupe
filipo1992 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
13 Czw Mar 02, 2017 12:10
filipo1992
Brak nowych postów [216 Coupe 97r] Poduszka silnika skąd???????
Vesper416 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
6 Pon Gru 28, 2009 11:17
Markzo
Brak nowych postów [R220] Coupe '94 Pytania co do silnika
cycu Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
14 Pią Lis 21, 2008 12:15
cycu
Brak nowych postów [Coupe 216] Problem dostarczania powietrza do silnika
Borowa Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
4 Pią Sie 30, 2013 22:09
Wojtek88
Brak nowych postów [R220 Coupe] zerwane poduszki silnika
KICIAFIREREK Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
15 Nie Lut 12, 2012 17:13
kuba_7



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink