Forum Klubu ROVERki.pl :: [Piloty 3TXa/B] Opis jak poprawić zasięg
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Czw Lis 18, 2010 09:01
[Piloty 3TXa/B] Opis jak poprawić zasięg
Autor Wiadomość
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Lis 09, 2010 13:58   

maciej napisał/a:
Bez sensu. ;)

dlaczego?
skoro pilot mi łapał z 2m z nową baterią :wink:
Ostatnio zmieniony przez szoso Wto Lis 09, 2010 13:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lis 09, 2010 13:58   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Wto Lis 09, 2010 13:58   

Czy moge to podlutować zwykłą transformatorówką ? To delikane malutkie ukladziki nie spala się ?
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
shilus82 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 857
Skąd: Wrocław

Rover 400

Wysłany: Wto Lis 09, 2010 14:10   

ja mam 17TN ale to mój jedyny pilot i jak coś spalę to lipa i się do auta nie dostanę bo kodu immo też nie mam :/

[ Dodano: Wto Lis 09, 2010 14:10 ]
a przed chwilą przyłożyłem pilota do głowy i język lekko wystawiłem i auto mi zaskoczyło z odległości jakichś właśnie 12 metrów, wystarczy :)
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Wto Lis 09, 2010 14:11   

Cytat:
dlaczego?

Bo nie masz 17TN ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Lis 09, 2010 14:14   

shilus82 napisał/a:
ja mam 17TN ale to mój jedyny pilot i jak coś spalę to lipa i się do auta nie dostanę bo kodu immo też nie mam :/


Teoretycznie można to sprawdzić nawet bez lutowania. Wystarczy tylko przytknąć kabelek tam, gdzie ktoś wcześniej pisał - myślę, że tak zrobię. Nic nie powinno się spalić, ponieważ nie zamykasz układu.

shilus82 napisał/a:
a przed chwilą przyłożyłem pilota do głowy i język lekko wystawiłem i auto mi zaskoczyło z odległości jakichś właśnie 12 metrów, wystarczy :)


To stary patent :mrgreen: Zauważ tylko, że na ulicy wygląda to wyjątkowo głupio :> Nie wiadomo również jaki wpływ na szare komórki ma takie notoryczne otwieranie auta :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
krist 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 126
Skąd: Lublin



Wysłany: Wto Lis 09, 2010 14:15   

seyfer napisał/a:
jak cały "myk" będzie miał podobny efekt jak przy pozostałych pilotach to rzeczywiście uwierzę, że ten pilot jest radiowy a nie na podczerwień :P
Z cała pewnością jest radiowy.
Ostatnio robiłem sobie webasto z pilota i właśnie największy problem miałem z zasięgiem. W tej chwili mogę załączyć webasto ze swojego pokoju na 3 piętrze (auto stoi jakieś 15m od ściany bloku, mój pokój jest oddalony od tej ściany o ok 6m).
I moim zdaniem dużo bezpieczniejsze jest robienie takich przeróbek w centralce, a nie w pilocie. Drucik w pilocie jest przymocowany tylko z jednego końca, może on tam sobie latać, pole lutownicze jest dosyć małe, z czasem może puścić lutowanie i narobić bałaganu... Podkreślam: może nie musi! W centralce jest więcej miejsca, domontowaną antenę można bezpiecznie przymocować. Poza tym można uzyskać dużo większy zasięg, jednak dla alarmu 20m, jakie koledzy wyciągają, i tak jest chyba wystarczające...
 
 
seyfer 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 735
Skąd: PCT

Rover 75

Wysłany: Wto Lis 09, 2010 14:17   

krist, wiem, że jest radiowy tylko co do swojego zasięgu to przypomina prędzej te na podczerwień :/
_________________
była..600-tka ;)
 
 
 
krist 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 126
Skąd: Lublin



Wysłany: Wto Lis 09, 2010 14:20   

Też mam 75-tke i wiem o czym mowa;). Na dniach mam zamiar też coś zrobic z zasięgiem, ale zdecydowanie zabiorę się za centralkę, a nie za pilot.
 
 
Mombrey 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 434
Skąd: Płock/Belfast



Wysłany: Wto Lis 09, 2010 14:36   

krist napisał/a:
W centralce jest więcej miejsca, domontowaną antenę można bezpiecznie przymocować. Poza tym można uzyskać dużo większy zasięg, jednak dla alarmu 20m, jakie koledzy wyciągają, i tak jest chyba wystarczające...

Nie wiem czemu, ale w moim R75 bez przeróbek piloty działaja na 20m, a właściwie to więcej.
Pamietam, że Zukowaty bardzo się dziwił dużą odległością działania, ale ja na to nie zwróciłem uwagi. Nie wierzę żeby poprzedni właściciel coś robił (nie wyglądał na takiego).
Wprawdzie temat jest o pilotach do innego modelu ale bardzo mnie zaciekawiło jak to się ma w R75, czy tylko ja mam takie piloty? A może faktycznie jest jakaś przeróbka.
_________________
--== "Z mądrym człowiekiem to i pogadać ciekawie." ==-- Fiodor Dostojewski
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Wto Lis 09, 2010 21:05   

Co do bezpieczeństwa, jeśli dobrze się lut wykona to niema szans odpaść a drugi koniec jest w środku pętli, czyli po środku podkładki, czyli także niema szans na zwarcie.
A do pilota łatwiej się dobrać niż do centralki a jak coś w centralce rozwalimy to wyjdzie drożej za wymianę niż wprogramowanie nowego pilota :wink:
Więc jak widać, punkt widzenia zależy od punktu odniesienia :wink:

Przyłożenie drucika do układu może być omylne, niech ktoś spróbuje złapać za antenę od radia to zobaczy co się dzieje a tutaj dochodzi jeszcze jeżdżenie nią po lucie (czyli drgania) :razz:

Co do R75 to strasznie tam nadziubdziali, aż nie przypomina poprzednich pilotów.
Ale najpewniej będzie to ta dolna ścieżka od strony przycisków taka kręta. Trzeba by było zobaczyć czy ta ścieżka biegnie tak jak zaznaczyłem na zdjęciu, ale najpewniej to ten właśnie kurdupelek czarny prawie pod baterią.


[ Dodano: Wto Lis 09, 2010 21:05 ]
Mógł by ktoś sprawdzić czy działa to na tych dwóch pilotach? (Rover75 i 17TN)
 
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Wto Lis 09, 2010 21:27   

ADI-mistrzu, powiedz tylko jeszcze czy mogę użyć jednego włosa z przewodu czy raczej poszukać trochę grubszego ?
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Wto Lis 09, 2010 22:00   

hm... włosy w przewodzie są nie izolowane, więc on może być tylko dla testu, nie na stałe.
Wtedy też drucik odstaje w powietrzu, nie zwijasz go i testujesz czy pomogło.
Możesz znaleźć jakiś stary transformator czy coś takiego i z niego odwinąć trochę drutu, on jest lakierowany.
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Lis 09, 2010 22:17   

Powiedz dlaczego musi być izolowany/lakierowany? Jak się umiejętnie go zwinie by nie robił zwary gdzieś po drodze to co za problem?
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Wto Lis 09, 2010 22:38   

No tylko dla bezpieczeństwa, jeśli ktoś umiejętnie zwinie i potem zamknie tak że nic się nie stanie to może i zwykły być :wink:
 
 
 
seyfer 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 735
Skąd: PCT

Rover 75

Wysłany: Sro Lis 10, 2010 10:02   

sprawdzę na swoim pilocie jak tylko wrócę z pracy ;)
_________________
była..600-tka ;)
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sro Lis 10, 2010 11:02   

ADI-mistrzu, spoko
Bo już myślałem że ma to jakieś 'grubsze' znaczenie i powinienem rozwalać swój pilot.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 10, 2010 11:03   

No na moim coś niezbyt to działało przy próbie z dotknięciem.
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3427
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Sro Lis 10, 2010 12:03   

mam pilota takiego jak autor ale dolutowanie druta 16cm nic nie daje a właściwie pogorszyło nawet zasięg. Kiedyś przedłużałem antenę w centrali o kilkadziesiąt cm - nie pamiętam o ile - czy to ma wpływ na to ze u mnie nie działa zwiększenie zasięgu dokładając antenę w pilocie?
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
Michal 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 155
Skąd: Rossosz/Warszawa



Wysłany: Sro Lis 10, 2010 12:34   

Ja właśnie przed chwilą dolutowałem tak jak Remi55 mówił na końcu tej ścieżki do dwóch pilotów 17TN i do jednego 3TXB i szczerze mówiąc jakiejś dużej poprawy nie widzę, chyba że coś źle zrobiłem.
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sro Lis 10, 2010 13:35   

A baterie macie w miarę nowe czy jakieś stare padaki?
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [wszystkie] Jak dbać o auto? co można poprawic?
ChorY Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 6 Czw Lut 21, 2008 16:24
ChorY
Brak nowych postów [Wszystkie] Piloty samokopiujące dostępne na Allegro.
KKamil Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 4 Nie Lip 17, 2011 20:50
marthinez
Brak nowych postów [MG TF] Jak otworzyć pilota 17TN? + opis udanej modyfikacji
Gites Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 26 Pon Lis 27, 2017 21:18
tomekk_nt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink