Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR]Rozmiar tłumika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR]Rozmiar tłumika
Autor Wiadomość
Marcin_S 



Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 34
Skąd: Bukowno



  Wysłany: Pon Sty 31, 2011 21:41   [MG ZR]Rozmiar tłumika
Typ: VVC Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2001

Witam.

Chciałbym/planuje sobie wykonanie tłumika ze stali nierdzewnej do MG ZR 160. Moje pytanie brzmi jakich rozmiarów maksymalnych i minimalnych powinna być średnica wydechu. Tłumik ma być przelotowy.

Niestety ale nie znalazłem takich informacji w innych postach :(
Ostatnio zmieniony przez Marcin_S Wto Lut 01, 2011 15:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sty 31, 2011 21:41   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
colin1983 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 909
Skąd: TL

Rover 200

Wysłany: Pon Sty 31, 2011 21:48   

http://www.motonews.pl/fo...38737&c=45&f=20 poczytaj tu rozmiar nie ma znaczenia liczy się dzwięk jaki wydaje tłumik
_________________
http://www.youtube.com/wa...&feature=relmfu
 
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Pon Sty 31, 2011 23:44   

Zamówiłem tłumik (przelotowy 60 - bo taka jest reszta wydechu, ale z porządnym wytłumieniem - ma być podobno dość cichy) dokładnie pod wymiar oryginalnego, u gościa który na allegro ma nicka extrawydech czy jakoś podobnie. Będe miał go w tygodniu a w weekend pewnie będe montował. Oryginalny tłumik fabryczny przynajmniej w MKII to straszny fajans - cały układ jest na rurach 60 a przy wlocie do tłumika jest zwęzka 50 - ponoć to mialo na celu dostosowanie spalin do nowych norm z końca produkcji. Nie robiłem na kwasówce - oryginał wytrzymał prawie 6 lat i 85kkm, mimo że zwykła blacha. Pomierz sobie dokładnie wszystko - bo być może zmienili coś w MKII - ktoś mi mówił że w MKI nie ma tej zwężki i jest chyba trochę mniejszy tłumik (ale układ tez chyba fi60)
 
 
spider666 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 323
Skąd: LBN

MG ZR

Wysłany: Wto Lut 01, 2011 14:20   

u mnie oryginał na całej długości po zewnątrz 60.

normy dB się mierzy przy 3500obr
Dla benzyna 93db, diesel 96db
_________________
-------------
וροVVЄя
 
 
Marcin_S 



Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 34
Skąd: Bukowno



Wysłany: Wto Lut 01, 2011 15:13   

colin1983 napisał/a:
http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=238737&c=45&f=20 poczytaj tu rozmiar nie ma znaczenia liczy się dzwięk jaki wydaje tłumik



O ile ma skromna wiedza jest prawidłowa to rozmiar ma duże znaczenie. Jak będzie za duża średnica rur to samochód będzie słabszy tak samo jest jak średnica rur będzie za mała.

Pytanie czy ktoś się może orientuje jakiej średnicy powinny być rury ?
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Sro Lut 09, 2011 21:40   

spider666 napisał/a:
u mnie oryginał na całej długości po zewnątrz 60.
Czyli jednak prawdopodobnie "f...in" Euro 3/4 :mrgreen:

Marcin_S napisał/a:
Pytanie czy ktoś się może orientuje jakiej średnicy powinny być rury ?

No przecież Ci napisałem ja i spider666 Gratulacje :mrgreen:
Marcin_S napisał/a:
O ile ma skromna wiedza jest prawidłowa to rozmiar ma duże znaczenie.
Zwłaszcza w życiu seksualnym :P

[ Dodano: Sro Lut 09, 2011 21:39 ]
A tak brzmi mój nowy tłumik :) (niestety nie miał kto depnąć, więc tylko na wolnych)

http://www.youtube.com/watch?v=LVj7LCX2xdM
 
 
fanrover 



Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 6
Skąd: kolo



Wysłany: Czw Lut 10, 2011 23:26   

witam.mam problem.po wymianie akumulatora w rover 200 1.6 99 r uaktywnil sie immo.co wiadomo wiaze sie z nieuruchomieniem silnika.mam 4-ro cyfrowy kod,ale nie ma pilota(nigdy nie bylo).czy ktos podpowie mi jak wpisac kod kluczykiem.pozdrawiam
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Czw Lut 10, 2011 23:30   

kolego fanrover..

Wpisujesz swoje zapytanie do watku o tlumiku i zapewne oczekuejsz odp. Rozumiem ze sprawa jest drazniaca, pilna i co tam jeszcze, ale zadalbys sobie nieco trudu i poszukal info.

Kod mozna "wpisac" przekrecajac kluczem w zamku tyle ile masz cyfre, zaczyna sie chyba od - w lewo, przeciw wskazowka zegara ... ale doszukaj, na penwo na forum bylo :)

Powodzenia
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Tmk 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 28
Skąd: Wilno

MG ZR

Wysłany: Nie Lut 27, 2011 13:33   

marcinmarcin napisał/a:
spider666 napisał/a:
u mnie oryginał na całej długości po zewnątrz 60.
Czyli jednak prawdopodobnie "f...in" Euro 3/4 :mrgreen:

Marcin_S napisał/a:
Pytanie czy ktoś się może orientuje jakiej średnicy powinny być rury ?

No przecież Ci napisałem ja i spider666 Gratulacje :mrgreen:
Marcin_S napisał/a:
O ile ma skromna wiedza jest prawidłowa to rozmiar ma duże znaczenie.
Zwłaszcza w życiu seksualnym :P

[ Dodano: Sro Lut 09, 2011 21:39 ]
A tak brzmi mój nowy tłumik :) (niestety nie miał kto depnąć, więc tylko na wolnych)

http://www.youtube.com/watch?v=LVj7LCX2xdM


Niewiem, ale dzwieczy jak moj stock - przynajmniej na wolnych :roll:
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Nie Lut 27, 2011 21:18   

Tmk napisał/a:
Niewiem, ale dzwieczy jak moj stock - przynajmniej na wolnych :roll:

http://www.youtube.com/watch?v=KCMeFTgwIIg
Miało być cicho i podobnie do stockowego :) ale i tak jest "dość" agresywnie. Najważniejsze że jest przelotowy i nie blokuję przepływu spalin jak seryjny.
 
 
Tmk 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 28
Skąd: Wilno

MG ZR

Wysłany: Nie Lut 27, 2011 21:26   

marcinmarcin napisał/a:
Tmk napisał/a:
Niewiem, ale dzwieczy jak moj stock - przynajmniej na wolnych :roll:

http://www.youtube.com/watch?v=KCMeFTgwIIg
Miało być cicho i podobnie do stockowego :) ale i tak jest "dość" agresywnie. Najważniejsze że jest przelotowy i nie blokuję przepływu spalin jak seryjny.


A to stockowy myslisz bardzo blokuje?:)

O...teraz sie czuje roznice - bardziej niski dzwiek - super :ok:
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Nie Lut 27, 2011 22:43   

Tmk napisał/a:
A to stockowy myslisz bardzo blokuje?:)
U mnie tak było - na wlocie tłumik miał zwężkę tak na oko gdzieś do 50mm, ale jak pisałem wyżej dotyczy to chyba tylko egzemplarzy z końca produkcji 2004-2005.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [220 SD] Strzały z tłumika
Tucholek93 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Czw Mar 19, 2015 08:08
Tucholek93
Brak nowych postów [r200 1.4 16v] wymiana tłumika
blads Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sro Wrz 03, 2008 10:11
blads
Brak nowych postów [R214I] Wymiana tłumika i przewiewy
thunderas Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sro Lis 19, 2008 22:58
faecd
Brak nowych postów [214si '97] Wymiana tłumika końcowego
214_SI Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 19 Czw Mar 07, 2013 20:02
adison300
Brak nowych postów [r214i 97r.] wymiana tłumika środkowego
wojzel Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Czw Sie 23, 2012 14:14
Radek001



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink