Forum Klubu ROVERki.pl :: [Honda Accord] Problem ze wstecznym i piątką
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Honda Accord] Problem ze wstecznym i piątką
Autor Wiadomość
Berserker 



Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 21
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Sro Sie 03, 2011 12:37   [Honda Accord] Problem ze wstecznym i piątką
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Witam

Mam accord 2.0 tdi i problem z biegami ZNOWU.

Gdy ją kupiłem to pewien mechanik mi rozwiązał problem z biegami gdyż wtedy nie mogłem wbić 5, gość twierdził że coś tam wytoczył i założył ale nie chciał się przyznać co. Po tej operacji nastąpił spokój na ok 1.5 roku do momentu gdy nie mogłem wbić żadnego biegu gdyż urwało się cięgno, to mogę zrozumieć inny mechanik mi to zespawał i wszystko super 5 wsteczny działa fajnie, minęło pół roku a tu znowu problem z 5 i wstecznym już wyczuwam jakieś oporu przy wbijaniu a żeby wbić 5 to muszę robić zamach prawie do prawych drzwi.

Także problem się pogłębia.

Lewarek jest dosyć luźny ale jeśli spojrzeć na niego to widać jaki bieg mam przykładowo 1 3 5 czy nawet wsteczny.

I co zrobić z tym fantem ?? ?
Ostatnio zmieniony przez szoso Sro Sie 03, 2011 13:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sie 03, 2011 12:37   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pią Sie 05, 2011 20:38   

Ja bym zaczął od zerknięcia pod auto. Ten wodzik to straszna lipa i najlepiej go przerobić tak jak zrobili to angole. W tym temacie masz co i jak - u mnie działa od roku bez żadnych zastrzeżeń:
http://forum.roverki.eu/v...ghlight=#526574
 
 
Berserker 



Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 21
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Nie Sie 07, 2011 10:18   

Dzięki
Niedługo zejdę pod auto i się okaże czy to będzie to, dobrze by było.

Luźny lewarek ponoć może być spowodowany tym http://www.roverki.pl/zro...l#comment-1729.

Czy TY nie miałeś z tym problemów ?? ?
Czy wystarczyło przyspawanie krzyżaka od poloneza ?? ?
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Sie 07, 2011 21:20   

Właśnie to co jest opisane w artykule to typowa przypadłość. Diesel z racji swojego klekotania są bardziej podatne na to. Ja poszedłem trochę inną drogą niż ta opisana w artykule ze strony ale przy lewarku również podspawałem dwie nakrętki, a zamiast reanimować krzyżak (który już kiedyś raz musiałem spawać) postanowiłem załatwić to w sposób "angielski" - efekt można oglądać na załączonych filmach na YT.
 
 
Berserker 



Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 21
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Czw Sie 25, 2011 07:47   

Właśnie jestem po przeróbce, zrobiłem jak opisałeś i jest dobrze :) .

Kupiłem nowy ten drążek od poloneza za 80 zł.

Zespawane zostało na stałe no i wszystko działa.

Miejmy nadzieje że już nie będzie kolejnych problemów tego rodzaju.

Pozdro i Dzięki za pomoc :ok:
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Czw Sie 25, 2011 21:37   

Berserker napisał/a:
Kupiłem nowy ten drążek od poloneza za 80 zł.


Na szrocie dałbyś na zgrzewkę piwa :D ważne że efekt końcowy jest zadawalający :wink:
 
 
Berserker 



Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 21
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Pią Sie 26, 2011 20:54   

Wiem wiem, też mi się wydawało że polonezów jest pełno na szrotach ale nie jest tak prosto przynajmniej w mojej okolicy chyba Ci co mieli złomować poldka to już to zrobili :)

Na allegro wołali po ok 50 zł. i to za używkę tak postawiłem sobie za cel że gdy znajde za 70 zł to kupuje nowy akurat było za 80 to wziąłem.
 
 
R.E.D. 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 311
Skąd: silesia



Wysłany: Pią Sie 26, 2011 21:33   

jesli dobrze pamietam, to z poldunia pasuje srednica na oryginalny trzpien ze skrzyni?

ktos moze pamieta jakie srednice sa tych drazkow?
 
 
Berserker 



Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 21
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Pon Wrz 05, 2011 16:16   

fi 15mm ale ten otwór w przegubie musiałem delikatnie liznąć wiertłem bo nie bardzo wchodził
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Honda Accord] Problem z odpaleniem
frodo_1981 Rover serii 600, Honda Accord 11 Nie Sty 27, 2008 21:07
frodo_1981
Brak nowych postów [Honda Accord] Problem z odpaleniem
maciej1 Rover serii 600, Honda Accord 18 Pon Lis 21, 2011 13:38
maciej1
Brak nowych postów [Honda Accord] Problem z silnikiem
Gaśnie w czasie jazdy
frodo_1981 Rover serii 600, Honda Accord 5 Czw Sty 03, 2008 18:10
frodo_1981
Brak nowych postów [Honda Accord] Problem z paskiem?
[Honda Accord 2.0 iTD]
bosniak Rover serii 600, Honda Accord 8 Pią Maj 04, 2007 10:28
Brt
Brak nowych postów [Honda Accord] Problem z silnikiem
frodo_1981 Rover serii 600, Honda Accord 13 Pon Mar 22, 2010 15:53
terek_4



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink