Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Koło pasowe wału korbowego - 1,8
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: apples
Czw Sty 05, 2012 15:13
[R75] Koło pasowe wału korbowego - 1,8
Autor Wiadomość
madrus 



Dołączył: 05 Sty 2012
Posty: 11
Skąd: SCOTLAND

Rover 75

Wysłany: Czw Sty 05, 2012 23:05   

ok wszystko wiem.

1. muszę zablokować koło zamachowe

2. muszę poczekać na ten mały trybik wału korbowego paska rozrządu - jednak duże koło pasa musi być nasadzone na te małe - po to to jest..... jak wspomniał jupik

3. naprawić usterkę.....

nadmiar wiedzy dzisiaj aż mnie bańka boli.... :/

3majcie za mnie kciuki. jak uda mi się to samemu naprawić to sobie piwo postawie heheheheh.



jeszcze jedno pytanie, ten mały trybik (który mam uszkodzony) czo on po prostu zejdzie, czy jest jakoś przykręcony?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sty 05, 2012 23:05   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10899
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Sty 05, 2012 23:38   

te blachy o których mówiłem są przykręcone do dzwonu sprzęgła i trochę trudno o zdjęcia na których je widać. W przypadku R 75 to chyba najłatwiej będzie sie dostać do tej na dole przy misce oleju na zdjęciu poniżej masz zaznaczoną blachę nad rozrusznikiem i miejsce, gdzie mniej więcej pod silnikiem jest ta dolna blacha

[ Dodano: Czw Sty 05, 2012 23:38 ]
jak odkręciłeś koło zamachowe, to on zejdzie, ale nie tak po prostu, bo ma skośne ścięcie i na pewno jest trochę zaklinowany, więc musisz czymś go odepchnąć od silnika. Najlepiej ściągaczem, ale można delikatnie jakąś łyżką, możesz też skoro go nie będziesz spowrotem montować zastosować młotek, żeby go ruszyć
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Pon Sty 09, 2012 00:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
madrus 



Dołączył: 05 Sty 2012
Posty: 11
Skąd: SCOTLAND

Rover 75

Wysłany: Pon Sty 09, 2012 00:23   

ok dzięki jutro się tym zajmę, cel zablokowanie koła, czekam na ta cześć i będę montować.

[ Dodano: Sob Sty 07, 2012 20:42 ]
przydało by się zedytować instrukcje obsługi heheh twój obrazek mi pomógł niesamowicie - 2 śruby i koło odsłonięte - teraz kombinuje jak je dobrze zablokować - śrubokręt raczej da rade - no i 3cia ręka :))

[ Dodano: Pon Sty 09, 2012 00:23 ]
wymontowałem stara cześć tak wygląda - dzyndzel urwany



Uploaded with ImageShack.us
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] koło pasowe wału korbowego
motocolor Rover serii 75, MG ZT 0 Czw Cze 06, 2013 06:35
motocolor
Brak nowych postów [R75] Gorące koło pasowe wału korbowego
jacuchna21 Rover serii 75, MG ZT 5 Czw Lip 22, 2010 18:48
apples
Brak nowych postów [R75] Koło pasowe wału - 1.8
rolnik Rover serii 75, MG ZT 6 Nie Lut 12, 2012 14:08
Boncky
Brak nowych postów [R75] Padło koło pasowe wału
Gdzie kupić jak wymienić???
Spyder Rover serii 75, MG ZT 14 Sob Kwi 10, 2010 16:06
jacekmarus
Brak nowych postów [R75] Stuki w silniku - koło pasowe wału
Bulway Rover serii 75, MG ZT 80 Pią Gru 02, 2022 19:52
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink