Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420] Wyciek oleju...
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R420] Wyciek oleju...
Autor Wiadomość
Turc 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 83
Skąd: Sulechów



  Wysłany: Sob Cze 09, 2012 11:17   [R420] Wyciek oleju...
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Witam,
ostatnio zauważyłem, źe podczas jazdy świżdże i gwiżdże, a jak skręcam lub robię głębsze ruchy kierownicą to maleje lub rośnie hałas przy kole lewym tylnym więc doszedłem do wniosku, że to łożysko tylko jest pytanie do was czy samo łożysko wymienić czy razem z piastą, i jak moge sprawdzić czy piasta do wymiany też ?
_________________
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve."
Ostatnio zmieniony przez Turc Pon Lip 02, 2012 15:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Cze 09, 2012 11:17   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Sob Cze 09, 2012 11:50   

Zwal koło, zwal piastę i sam oceń czy piasta jest ok, czy też nie :taa:
 
 
Turc 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 83
Skąd: Sulechów



Wysłany: Wto Cze 12, 2012 19:35   

Razem z piastą idzie do wymiany tylko pytanie bo są 2 rodzaje piast z łozyskami do bebna lub tarcz, tylko jakie posiada R420 SDi '97 ? :P
_________________
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve."
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Wto Cze 12, 2012 19:40   

Turc napisał/a:
pytanie bo są 2 rodzaje piast z łozyskami do bebna lub tarcz, tylko jakie posiada R420 SDi '97 ?
To zobacz co masz z tyłu, czy tarcze, czy bębny. Generalnie sedany miały bębny a hatchbacki tarcze.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Turc 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 83
Skąd: Sulechów



Wysłany: Czw Lip 05, 2012 17:29   

Słuchajcie panowie i panie mam problem bo ciężko mi zdiagnozować przyczynę kapiącego oleju. Otóż po 30 minutowej pracy silnika na luzie zrobiła się plama wielkości dłoni. Zaglądnąłem pod autko na kanale i zdiagnozowałem że jest to pomiędzy pompą oleju a blokiem silnika (pod rozrządem) wycieka olej. Wcześniej były wymieniane simeringi na wałku rozrządu ale tam jest sucho bo sprawdzałem dzisiaj, więc inna przyczyna musi być. Miał ktoś podobny problem lub mniej więcej może powiedzieć co może być przyczyną ? Aby się tam dostać i zobaczyć z bliska to musiał bym zwalać rozrząd i odsunąc pompkę więc trochę zabawy będzie.

[ Dodano: Czw Lip 05, 2012 17:28 ]
@up.
_________________
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve."
 
 
 
etm 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2011
Posty: 29
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Lip 05, 2012 18:01   

tronsek napisał/a:
Turc napisał/a:
pytanie bo są 2 rodzaje piast z łozyskami do bebna lub tarcz, tylko jakie posiada R420 SDi '97 ?
To zobacz co masz z tyłu, czy tarcze, czy bębny. Generalnie sedany miały bębny a hatchbacki tarcze.

U mnie z tyłu są tarcze, no ale Ja mam 416 ale myślę, że w 420 jest tak samo
 
 
monia 




Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 01 Mar 2012
Posty: 114
Skąd: Ząbki



Wysłany: Czw Lip 05, 2012 18:25   

tronsek napisał/a:
To zobacz co masz z tyłu, czy tarcze, czy bębny. Generalnie sedany miały bębny a hatchbacki tarcze.


etm napisał/a:
U mnie z tyłu są tarcze, no ale Ja mam 416 ale myślę, że w 420 jest tak samo


W mojej 420 SDI (sedan) były z tyłu tarcze :hmm:
 
 
Turc 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 83
Skąd: Sulechów



Wysłany: Czw Lip 05, 2012 19:29   

Tarcze to już temat przestażały, nie chciałem zakładac nowego więc dopisałem do tego(ps. z tyłu także miałem tarcze, dzięki) :)

Teraz mam problem z wyciekiem oleju... :

Turc napisał/a:
Słuchajcie panowie i panie mam problem bo ciężko mi zdiagnozować przyczynę kapiącego oleju. Otóż po 30 minutowej pracy silnika na luzie zrobiła się plama wielkości dłoni. Zaglądnąłem pod autko na kanale i zdiagnozowałem że jest to pomiędzy pompą oleju a blokiem silnika (pod rozrządem) wycieka olej. Wcześniej były wymieniane simeringi na wałku rozrządu ale tam jest sucho bo sprawdzałem dzisiaj, więc inna przyczyna musi być. Miał ktoś podobny problem lub mniej więcej może powiedzieć co może być przyczyną ? Aby się tam dostać i zobaczyć z bliska to musiał bym zwalać rozrząd i odsunąc pompkę więc trochę zabawy będzie.
_________________
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve."
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Czw Lip 05, 2012 19:44   

jedynym wyjsciem bedzie umycie,wytarcie miejsca wycieku,uruchomic silnik i obserwowac z kanału najlepiej miejsce w którym bedzie wyciekał olej
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Turc 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 83
Skąd: Sulechów



Wysłany: Czw Lip 05, 2012 20:00   

Cytat:
jedynym wyjsciem bedzie umycie,wytarcie miejsca wycieku,uruchomic silnik i obserwowac z kanału najlepiej miejsce w którym bedzie wyciekał olej



silnik był wytarty i miejsce umyte, zdiagnozowane w kanale, zobacz napisałem tak kadzaf:

Turc napisał/a:
Otóż po 30 minutowej pracy silnika na luzie zrobiła się plama wielkości dłoni. Zaglądnąłem pod autko na kanale i zdiagnozowałem że jest to pomiędzy pompą oleju a blokiem silnika (pod rozrządem) wycieka olej.
_________________
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve."
 
 
 
haxigi 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Maj 2012
Posty: 345
Skąd: Chodzież

Rover 400

Wysłany: Pią Lip 06, 2012 15:38   

tronsek napisał/a:
Turc napisał/a:
pytanie bo są 2 rodzaje piast z łozyskami do bebna lub tarcz, tylko jakie posiada R420 SDi '97 ?
To zobacz co masz z tyłu, czy tarcze, czy bębny. Generalnie sedany miały bębny a hatchbacki tarcze.

a ja mam hatchbacka 420 96 rok i z tyłu mam bębny -.-
_________________
http://www.spritmonitor.de/en/detail/541704.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420] Wyciek oleju.
vieira Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 14 Pon Kwi 27, 2009 06:57
vieira
Brak nowych postów [R420] Wyciek przy filtrze oleju
szoso Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Czw Mar 05, 2009 21:11
szoso
Brak nowych postów [R420 si 2.0 '97] Wyciek oleju spod pokrywy zaworów.
GG Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Czw Wrz 02, 2010 22:28
Micros
Brak nowych postów [R45] Wyciek oleju
paulioka Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 18 Czw Sty 10, 2008 20:51
kolin
Brak nowych postów [R400] Wyciek oleju
bioly Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Sob Cze 08, 2013 22:19
adi7778



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink