Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR IDT] Podejrzenie uszczelki pod głowica
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR IDT] Podejrzenie uszczelki pod głowica
Autor Wiadomość
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Czw Kwi 05, 2012 22:10   [MG ZR IDT] Podejrzenie uszczelki pod głowica
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003

Witam mam taki problem, że jak deptam autem przeciągam na biegach i takie tam to auto wywala mi płyn chłodniczy zbiorniczkiem natomiast jeśli jeżdżę normalnie spokojnie nic sie nie dzieje i moge powiedzieć że Płyn nie idzie do oleju ani olej do płynu nie mam masła na korku wlewu oleju auto ładnie pali nie kopci na biało.
Od jakiegoś czasu tylko zauważyłem, że wspomaganie mi nie chodzi jak powinno czyli ciężej niż zwykle... a jak wiemy w IDT pompa wspomagania jest na jednym wałku z pompą wody na pasku wielorowkowym i pytanie czy to może być przyczyną wywalania wody na wyższych obrotach ? Wskazówka jak się auto rozgrzeje jest 2 mm wyżej niz połowa skali na liczniku. Mieliście podobne przypadki ?
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Kwi 05, 2012 22:10   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Kwi 06, 2012 01:32   

Firq, HGF bardzo mało prawdopodobny bo jak wywala zbiorniczkiem to obstawiam ze albo wymień korek na nowy, a raczej to wymień pompę wody bo nie wyrabia przy palowaniu oraz może napinacz za słabo napina pasek wielorowkowy i nie kreci się pompa jak trzeba :wink: Bo masz problem z wspomaganiem jeszcze :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pią Kwi 06, 2012 07:09   

ale to mówisz Remigiusz, ze pompa sie nie wyrabia i płyn sie gotuje i go wywala tak ?
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Kwi 06, 2012 08:27   

Raczej bedziesz mial cos skopane z ukladem chlodzenie. Najpierw problemy z ogrzewaniem teraz wywalanie plynu. Zaczal bym wlasnie od dokladnego sprawdzenia wszystkich elementow ukladu czyli weze, pompa, pasek itd
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
bogdan75 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Gru 2011
Posty: 91
Skąd: wrocław



Wysłany: Pią Kwi 06, 2012 09:08   

pewnie termostat..
_________________
widziałem Rovera Cień..
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Kwi 06, 2012 09:20   

Ja wiem ze w mojej 45 w upalne lato ten 2. właściciel co ja miał do mnie raz zadzwonił ze mu się płyn wygotował, bo chodziła klima przeplwyka była padnięta. Tez nie wiem jak to się stało ale było to jedyny raz i ja takiego czegoś już nie miałem. Jedynie raz jak miałem przysłonięty grill po zimie to na autostradzie przy 180km/H nagle po 15min zaczęła rosnąc temp i od razu dałem na luz i się w kilka min auto znów schodziła przez pęd wiatru :wink:

Ale jak masz tez coś z ogrzewaniem kabiny to ja bym szukał gdzie błąd typu pasek, pompa, termostat :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Kwi 06, 2012 09:29   

Firq ... ja zagotowałem raz swojego klekota .. właśnie przy ostrym pałowaniu w Ułęży ;) ... i myślę podobnie jak Remi, że moze Ci się pasek ślizgać na kole od wspomagania/pompy wody ... i od tego bym zaczął poszukiwania problemu. Akurat to koło jest w niewielkim % opasane paskiem i na tym kole najszybciej pojawi się poślizg przy zużyciu paska. A jak stan napinacza u Ciebie ?? moze warto wymienić ?? U mnie po wymianie na nowy poprawiłą się praca paska i samego napinacza. Stary napinacz na wolnych obrotach się "telepał" nowy był stabilny. A no i proponuję sprawdzić włączanie wentylatora chłodnicy pod wpływem temperatury w ukąłdzie :) Może to też szwankuje :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sob Kwi 07, 2012 00:48   

Wiec tak zaóważyłem że jak gasze auto to wentylator chodzi jeszcze z 2 sekundy a w ogóle auta nie pałowałem spokojnie jeździłem a było ciemno wiec nie miałem jak zajrzec czy podczas jazdy cały czas chodzi.... Pasek i napinacz nie oglądałem dawno ale nigdy mi nie piszczał nawet jak w kałuże wjechałem ale to tez nie swiadczy w 100% o tym że z paskiem i napinaczem wszystko ok...
Pływak, od paru miesięcy mam juz problem jak wyprzedałem to auto przestawało mi grzać na jakoieś 10 minut ale pozamieniałem troche węze jak mi doradził kolego z forum i poprawiło sie na tyle że przy wyprzedzaniu auto nadal grzeje ale płyn wywala jak wywalał wycieków nie zauważyłem wskazówka troche ponad połowa skali
Brt, musze posprawdzac te węze tylko w MG ZR w IDT pod maską to palca nie włozysz bo tak natkane jest wszystkiego ale tzreba to jakoś posprawdzać bo non stop mi tą wode wywala... ;/ pompe wody to chyba odrazu kupie nową bo na oko nie mam zamiaru sprawdzać starej a nowa nie zaszkodzi. Termostat chyba ok bo weże na chłodnice sa cieplutkie... Oby to była drobnostka
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25] Typ uszczelki pod głowicą
hannar Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Sro Mar 28, 2012 18:49
leszczu
Brak nowych postów [MG ZR] Wymiana Uszczelki Pod Głowica
TakiTam521 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Sro Paź 23, 2019 19:08
dawidd
Brak nowych postów [MG ZR 1.8 VVC] Wymiana uszczelki pod głowicą.
luucek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sro Cze 13, 2018 22:17
NoPE
Brak nowych postów [R25] Wymiana uszczelki pod głowicą
yaroszek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Pon Sie 29, 2016 18:09
robsson78
Brak nowych postów [R200 1.4Si '98] Wymiana uszczelki pod głowicą
kostek50 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Nie Mar 30, 2008 13:13
Brt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink