Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25] skaczace obroty
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25] skaczace obroty
Autor Wiadomość
Marcin.O 



Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 6



Wysłany: Wto Kwi 17, 2012 12:52   [R25] skaczace obroty
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 Rok produkcji: 2000

Witam wszystkich
Kupilem Rowerka 25 i zauwazylem, ze obroty po wyłączeniu biegu w trakcie jazdy skacza powyzej 1000 obrotow, po przygazowaniu roverek wskakuje na swoje obroty, zauwazylem rowniez ,ze rowerek w cale nie jest ekonomiczny.
Slychac rowniez dziwne wycie w silniku-wycia sa synchronizowane z obrotami silnika, czym silnik wskakuje na wieksze obroty tym wycia sa glosniejsze. (olej w wspomaganiu jest)

Prosze o fachowa rade i o ewentualne fotki ktore moglyby mi sie przydac co do np wymiany jakiejs czesci (gdzie co sie znajduje)

Pozdrawiam
Marcin
Ostatnio zmieniony przez Adrian Wto Kwi 17, 2012 20:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Kwi 17, 2012 12:52   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 17, 2012 18:04   

Marcin.O napisał/a:
Kupilem Rowerka 25 i zaowazylem, ze obroty po wylonczeniu biegu w trakcie jazdy skacza powyzej 1000 obrotow, po przygazowaniu roverek wskakuje na swoje obroty,

Przeczyść silniczek krokowy i poluzuj lekko linkę gazu przy przepustnicy. :wink:
Marcin.O napisał/a:
ze rowerek w cale nie jest ekonomiczny.

To napisz ile pali. :wink:
Marcin.O napisał/a:
Slychac rowniesz dziwne wycie w zilniku-wycia sa synchronizowane z obrotami silnika, czym silnik wskakuje na wieksze obroty tym wycia sa glosniejsze. (olej w wspomaganiu jest)

W czasie jazdy czy na postoju ??
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Marcin.O 



Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 6



Wysłany: Wto Kwi 17, 2012 20:15   

leszczu napisał/a:
Przeczyść silniczek krokowy i poluzuj lekko linkę gazu przy przepustnicy.

No ok, Moze masz jakies fotki gdzie ten silniczek krokowy sie znajduje?

leszczu napisał/a:
To napisz ile pali.

Nie wiem ile dokladnie pali, ale jak mialem peugot 406 1.9 td to rzadziej wjezdzalem na tankowanie niz roverkiem , a trase dziennia robilem taka sama. i mysle,ze to nienormalne, ale moge sie mylic

leszczu napisał/a:
W czasie jazdy czy na postoju

a silnik wyje i w czasie jazdy i w czasie postoju
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 17, 2012 20:37   

Marcin.O napisał/a:
No ok, Moze masz jakies fotki gdzie ten silniczek krokowy sie znajduje?

http://www.roverki.pl/zro...-krokowego.html
Marcin.O napisał/a:
leszczu napisał/a:
To napisz ile pali.

Nie wiem ile dokladnie pali, ale jak mialem peugot 406 1.9 td to rzadziej wjezdzalem na tankowanie niz roverkiem , a trase dziennia robilem taka sama. i mysle,ze to nienormalne, ale moge sie mylic

Wpierw oblicz dokładne spalanie. Bo taki pi razy oko się nie liczy. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Marcin.O 



Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 6



Wysłany: Wto Kwi 17, 2012 21:08   

leszczu napisał/a:
http://www.roverki.pl/zro...-krokowego.html


Super, bardzo mi to pomoglo

A co z tym wyciem? kiedys mialem rowerka 25 1.9td i tak wylo jak nie bylo plynu w spomaganiu, ale u mnie jest plyn, no i cos kierownica mi jakby ciezko chodzi.
 
 
 
Drwal85 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 493
Skąd: Wodzisław Śląski

Rover 25

Wysłany: Wto Kwi 17, 2012 22:11   

ja tak tylko spytam :) jak uruchamiam autko po nocy to po uruchomieniu obroty trzymają się miedzy tymi 2 kreseczkami czyli 1000 obr. nie za mało czasem ( widać minimalne ruchy wskazówki, ale naprawdę minimalne! ) ? potem spada tak na 800 i idealnie stoi.
_________________
Obecnie Passat B5 Fl :)
 
 
Marcin.O 



Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 6



Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 12:51   

Cytat:
a silnik wyje i w czasie jazdy i w czasie postoju


Wlasnie zauwazylem ,ze to wycie slychac tylko w kabinie, otworzylem maske przy zapalonym silniku to cisza, a moze takie zjawisko jest normalne..
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 13:23   

Drwal85, spoko jest, w każdym benzyniaku tak miałem :wink:
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 13:23   

Cytat:
ja tak tylko spytam :) jak uruchamiam autko po nocy to po uruchomieniu obroty trzymają się miedzy tymi 2 kreseczkami czyli 1000 obr. nie za mało czasem ( widać minimalne ruchy wskazówki, ale naprawdę minimalne! ) ? potem spada tak na 800 i idealnie stoi.

Tak powinny wyglądać prawidłowe obroty na zimnym i ciepłym silniku. :wink:

Marcin.O napisał/a:
kiedys mialem rowerka 25 1.9td

Nie było 1.9td Jak coś do 2.0 IDT. :wink: Co do wycia to może pompa wspomagania wyje ?? Nie powiemy ci dokładnie po czym stoi wina, bo nie jeździmy tym autem i go nie słyszymy. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Marcin.O 



Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 6



Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 14:36   

bociannielot napisał/a:
spoko jest, w każdym benzyniaku tak miałem
Jestes pewnien ,ze to nic zlego?
leszczu napisał/a:
Nie było 1.9td Jak coś do 2.0 IDT

:oops:
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 14:42   

Marcin.O, ta zawsze na zimnym obroty są ciut wyżej a potem nieznacznie spadają na jałowym
 
 
 
kangaroo69 



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 562
Skąd: Lubelszczyzna



Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 20:59   

A co do wycia kolego to wrzuc jakis link z nagraniem , to osłuchamy :)
 
 
Marcin.O 



Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 6



Wysłany: Sob Kwi 21, 2012 13:49   

kangaroo69 napisał/a:
A co do wycia kolego to wrzuc jakis link z nagraniem , to osłuchamy


Postaram sie ale nie wiem czy bedzie to slyszalne przez nagranie...
Ja moge to wycie porownac do wycia lozysk, z tym ze to jest synchronizowane z silnikiem

[ Dodano: Sob Kwi 21, 2012 13:02 ]
Chlopaki prosze o pomoc, wyciagnelem silnik krokowy i chcialem wyciagnac bebechy sposobem przekrecania stacyjki i odlanczania pradu od czujnika wody,ale nic z tego ,czyzby moj silnik byl az tak brudny? to zdjecia mojego silnika korokowego, zupelnie jest inny niz na strone.

[ Dodano: Sob Kwi 21, 2012 13:49 ]
Po mimo tego trace wode w zbiorniczku wyrownawczym, zaowazylem rowniez, ze woda kapie z tlumnika, zbiorniczek jest czyscutki , bez oleju, temperatura dobrze trzyma, czy ta woda w z tlumnika sie skrapla? czy z chlodnicy pobiera?
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Nie Kwi 22, 2012 13:28   

Marcin.O napisał/a:
Chlopaki prosze o pomoc, wyciagnelem silnik krokowy i chcialem wyciagnac bebechy sposobem przekrecania stacyjki i odlanczania pradu od czujnika wody,ale nic z tego ,czyzby moj silnik byl az tak brudny? to zdjecia mojego silnika korokowego, zupelnie jest inny niz na strone.

Twój silniczek z tego co patrzę jest nierozbieralny.
Marcin.O napisał/a:
Po mimo tego trace wode w zbiorniczku wyrownawczym, zaowazylem rowniez, ze woda kapie z tlumnika, zbiorniczek jest czyscutki , bez oleju, temperatura dobrze trzyma, czy ta woda w z tlumnika sie skrapla? czy z chlodnicy pobiera?

Woda z tłumika to normalna postać rzeczy przy sprawnym katalizatorze. :wink: A co do ubytku płynu to już nie. Jeśli masz czysty olej to znaczy, że masz gdzieś indziej wyciek. Najwrażliwsze punkty to zaworek nagrzewnicy, pompa wody, uszczelka kolektora ssącego, obudowa termostatu i sama uszczelka głowicy która może puszczać na zewnątrz. Po nocce stania, otwórz maskę i pozaglądaj we wszystkie punkty które wymieniłem.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
keczu 




Pomógł: 121 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 1141
Skąd: Ostroleka/Dublin



Wysłany: Nie Kwi 22, 2012 13:49   

Marcin.O napisał/a:
Chlopaki prosze o pomoc, wyciagnelem silnik krokowy i chcialem wyciagnac bebechy sposobem przekrecania stacyjki i odlanczania pradu od czujnika wody,ale nic z tego ,czyzby moj silnik byl az tak brudny? to zdjecia mojego silnika korokowego, zupelnie jest inny niz na strone


Nie da sie nic wyciagnac bo to R25 nie R200. Uzyj pluny do czyszczenia gaznikow lub hamulcy w spreayu. Wlacz ,wylacz pare razy zaplon to silniczek zmieni pozycje za kazdym razem. Wysusz i bardzo wazne musisz go troche nasmarowac potem bo taki wyczyszczony do sucha moze sie zacinac. Najlepiej lekka oliwa , od biedy troche WD40.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [i] skaczące obroty
kubu1989 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pią Lip 18, 2014 17:29
sTERYD
Brak nowych postów [R25] Obroty
jarorygul Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Wto Cze 05, 2007 14:45
PHJOWI
Brak nowych postów [R 214] obroty??
Raff Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Czw Maj 10, 2007 11:33
piter34
Brak nowych postów [r 200 vi 99r] wysokie obroty
wcinek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Czw Cze 24, 2010 22:07
Harry
Brak nowych postów [R25] Dziwne obroty
popcat Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Pon Kwi 04, 2011 14:38
leszczu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink