stelman, pęknięty jeden zwój sprężyn z tyłu i masz tak jak na zdjęciu jak kupowałem to auto to nisko stał, myślę sobie - SPORTOWY ZAWIAS! Super! Pojechałem do warsztatu na pierwszy serwis, sprężyny w 2 częściach się wysypały...
Coś w tym może być No nic oby dojeździło do wymiany sprężyn amorków i reszty. A wgl to szacun że ktoś jeszcze zglebia rovera jak dla mnie to i tak już niski jest bardzo. Każdy narzeka że się ciężko wysiada z auta Ale fakt faktem pewnie lepiej śmiga po zakrętach
ja sie kierowalem przede wszystkim wyglądem, dla mnie seryjne 75 jest po prostu za wysokie (japa nad oponą mnie przygnębia), dlatego posadziłem go troszkę, ale spokojnie mogłoby być niżej. Zobaczymy, jak za kilka lat mi się nie złamie w pół auto to jeszcze mu docisnę do ziemi. Na razie jestem bez kasy więc nie będę cudował
Wysłany: Sob Sty 02, 2016 16:56 [R75] Sprężyny od MG ZT 190 LESJOFORS
tak się zastanawiam, na ile w ogóle można sobie pozwolić w Polsce jeśli chodzi o obniżanie Rovera 75. Ja mam seryjnie, dobre, podłogę silnika idealnie przykręconą a i tak muszę manewrować by nie obetrzeć o koleiny wyduszone przez tiry na obwodnicy Poznania. Widziałem za to piękne iskry krzesane przez jakiegoś Porsche na niemieckich blachach jadącego przede mną
_________________ Kontakt: 780177880 email wiadomość nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG
Ja zdałem sobie sprawę co to znaczy wysoki zawias jak ostatnio na parkingu obok mnie zaparkował stary Mercedes beczka w123 to dopiero koza mój rover dosłownie 2 do 3 razy niższy
Ja mam zwykłą zawiechę od 75 i też obcieram ale chlapaczami praktycznie o wszystko co wystaje ponad cm z asfaltu (dlatego mam rudą na progu i błotnikach po obydwu stronach ). Co do silnika to jak szybciej wjadę na większy garb albo większa dziura to mam wrażenie, że osłoną silnika też obcieram.
christopher7 dołączam do Longera, ja Ciebie też nigdy nie widziałem
Wysłany: Sob Sty 02, 2016 17:46 [R75] Sprężyny od MG ZT 190 LESJOFORS
stelman Ja szacunku do Mercedesa w 123 nabrałem jak miałem okazję przejechać się nim po leśnych drogach. Mój Rover dawno by zawiesił się na tych wertepach a mercedes po prostu sobie płynął nad nimi...
_________________ Kontakt: 780177880 email wiadomość nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG
Panowie, wczoraj założyłem sobie w końcu 17' w moim R75, wcześniej miałem fabryczne 15'. Kolejnym etapem będzie obniżenie tak, aby to auto jakoś wyglądało. Teraz jest taka przestrzeń między oponą a nadkolem, że mógłbym się tam położyć spać .
Przeczytałem wszystko co tutaj napisaliście. Również dostrzegłem, iż lepiej jest nie przesadzać z obniżaniem przodu, i ok. Moje pytanie jest następujące - jak na Wasze oko, to jakie sprężyny obniżające musiałbym kupić aby moja dziecina elegancko siedziała, lecz nie za nisko?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum