Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 216 coupe] swap na 2.0Ti
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Adrian
Sro Lut 06, 2013 22:26
[R 216 coupe] swap na 2.0Ti
Autor Wiadomość
mlody975 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 178
Skąd: myszków

Rover Coupe

Wysłany: Pią Mar 08, 2013 09:19   

powiem szczerze ze nie szukałem :oops:

silnik wyciagniety. były małe problemy ale sie udało :)

spostrzezenia? : przy wyciaganiu całego zawieszenia silnika trzeba całkiem wykrecić śrubę mocującą ten wał Cardana do magla, na wałku magla z wieloklinem jest wyciecie pod śrubę, ja ją tylko poluzowalem i nie chciało mi to wyjść, odkręciłem całkiem śrubkę i wyszlo :)

była mała awaria podczas wyciągania silnika, brakowało z 10cm żeby motor siadł na ziemi i wyrwało mi hak z sufitu ;/ na szczęscie nic się nie stało. ciezki ten motor, hak wcześniej dawał rade przy poprzednich silnikach a tu go wyrwało i silnik spadł na ziemie, całe szczęście że juz nie było wysoko :)

do poniedzialku robie przerwe, później jade po auto, chyba kupie całego tego zielonego tomcata z tarnowa, chyba bardziej sie opłaca :)
_________________
części z rozbiórki 820ti coupe
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Mar 08, 2013 09:19   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Mar 08, 2013 09:25   

wyjmowałeś ze skrzynią i osprzętem? jak ja ładowałem swojego na przyczepkę, to we 4 go podnosiliśmy i pogięliśmy rurę do której były przyczepione liny :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Pią Mar 08, 2013 10:16   

Ten zielony ma straszny kolor :roll: Jak sprzedawałem sam silnik z sedana to w trójkę go wrzucili na siedzenie kupującego, jeszcze mu się ładnie olej wylał..
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pią Mar 08, 2013 12:36   

Ooo jest okazja zważyć t serie , jak masz możliwość to bys sprawdzil ile waży
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
mlody975 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 178
Skąd: myszków

Rover Coupe

Wysłany: Nie Mar 10, 2013 21:36   

Markzo napisał/a:
wyjmowałeś ze skrzynią i osprzętem?

tak, ze wszystkim, łącznie z zawieszeniem silnika i sankami
dseria hondy wisiała na nim bez problemu wiec tseria waży wiecej, zreszta widać na oko że silnik masywniejszy :P

Yog-Sothoth napisał/a:
Ten zielony ma straszny kolor

kolor jak kolor, ważne zeby częsci dobre były :D

tuners napisał/a:
Ooo jest okazja zważyć t serie , jak masz możliwość to bys sprawdzil ile waży

co do ważenia to może coś wymyśle, dziadek miał jakąs starą wage do ważenia chyba worków ze zbożem, powinna działać, jak ją znajde i wytrzyma ciężar to zważe.
jak coś to ze skrzynią, czy tylko silnik z osprzętem ?

Pozdrawiam, Michał :)
_________________
części z rozbiórki 820ti coupe
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Mar 20, 2013 10:20   

Szefie, nie chciałbyś się pozbyć wiązki silnikowej z 2,0T? potrzebuje jednej do pewnego projektu ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sro Mar 20, 2013 21:40   

tuners napisał/a:
Ooo jest okazja zważyć t serie , jak masz możliwość to bys sprawdzil ile waży


Bez kolektorów, alternatora, pompy wspomagania i sprężarki klimatyzacji około 130-140kg - ważyłem
 
 
mlody975 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 178
Skąd: myszków

Rover Coupe

Wysłany: Czw Mar 21, 2013 22:15   

dzisiaj kupiłem tego turkusowego rovera z Tarnowa.
troche złom ale wszystkie części których potrzebuje powinny być sprawne :)



jutro postaram się obadać jego stan robie miejsce w garażu i zaczynam rozbierać :)
wyciagne co potrzebne reszta bedzie na sprzedaż a co zostanie pojdzie na złom
Pozdawiam, Michał
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pią Mar 22, 2013 05:44   

Żeby reszta chociaż byla jak trzeba :-( ech
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
mlody975 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 178
Skąd: myszków

Rover Coupe

Wysłany: Pią Mar 22, 2013 11:21   

mam nadzieje, bo z tą skrzynia to lipa na maksa ;/
ale bądźmy dobrej myśli :)
_________________
części z rozbiórki 820ti coupe
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pią Mar 22, 2013 12:48   

Nom, nie potrzebnie się tak napaliłem na tą skrzynie , będzie mi się śniła po nocach :-)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Mar 22, 2013 18:07   

Mlody odezwe się na dniach, może jeszcze jakieś graty wezme, tylko się upwenie co trzeba ;) ta wiązka raczej na bank, moze z wiazka od wiatraków ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
mlody975 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 178
Skąd: myszków

Rover Coupe

Wysłany: Sob Mar 23, 2013 19:01   

tuners, nie potrzebnie to ja sie napaliłem na tego grata ;/ masakra, ręce opadają ;/

chyba w tym samochodzie było wszystko naprawiane za pomocą młotka, sznurka i spawarki ;/
jestem po prostu załamany.. myślałem że już bede miał wszystkie najważniejsze części do budowy swapa a tu wychodzi na to że jeszcze dużo innych części bede potrzebował ;/

w coupe turbo były dwa rodzaje liczników ?
w tym jest na linkę, a w 820 jest elektronicznie sterowany prędkościomierz..
czyli bede musiał dokupić jeszcze licznik ?
sprzęgło też jest na linkę a w 820 było hydrauliczne..
ehh...
_________________
części z rozbiórki 820ti coupe
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Sob Mar 23, 2013 20:27   

No właśnie tego się bałem że coś wiecej poza skrzynią mogło być wymienione a niestety jak widać niektórzy zamiast starać się coś ulepszyć wolą coś tanio spartolić
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Mar 23, 2013 20:29   

Licznik z coupe turbo powinien pasować, do skrzyni przekręcić impulsator i heja. Co tam popsutego jest? najwazniejsze to mocowania silnika, osprzet przewody itp, reszte z 800 przelozysz.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sob Mar 23, 2013 21:34   

Sprzęgło z R200 było na lince. Od R400 jest hydraulika.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
mlody975 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 178
Skąd: myszków

Rover Coupe

Wysłany: Nie Mar 24, 2013 21:26   

Markzo napisał/a:
do skrzyni przekręcić impulsator i heja

wydaje mi się że czujnik ze skrzyni 820 ma kawałek linki podobny jak przy 216. możę licznik podpasuje, tylko ciekawe czy nie bedzie za bardzo przekłamywał.
Markzo napisał/a:
Co tam popsutego jest?

tak na szybko: zagięte przednie sanki, chłodnica i IC raczej w kiepskim stanie, bajzel w kablach. lutowane kabelki i nawet nie izolowane.. przewody gumowe też są miejscami łączone, najprawdopodobniej zablokowane immo i brak pilotów, zegarek nie pokazuje godziny.. tyle na szybko obczaiłem, nie mam ogrzewania w garażu a ta wiosenna pogoda troche nieciekawa..

greg-si napisał/a:
Sprzęgło z R200 było na lince. Od R400 jest hydraulika.

mówisz o 220ct czy ogólnie o R200? w 216 jest na lince, w R400 nie wiem, w R820ti jest na hydraulice.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Mar 24, 2013 22:25   

mlody975 napisał/a:
wydaje mi się że czujnik ze skrzyni 820 ma kawałek linki podobny jak przy 216. możę licznik podpasuje, tylko ciekawe czy nie bedzie za bardzo przekłamywał.

robisz swapa do 216 mając kompletne 220CT. Więc weź linkę, licznik i jej napęd z 220 CT i po problemie.

mlody975 napisał/a:
tak na szybko: zagięte przednie sanki, chłodnica i IC raczej w kiepskim stanie, bajzel w kablach. lutowane kabelki i nawet nie izolowane.. przewody gumowe też są miejscami łączone, najprawdopodobniej zablokowane immo i brak pilotów, zegarek nie pokazuje godziny.. tyle na szybko obczaiłem, nie mam ogrzewania w garażu a ta wiosenna pogoda troche nieciekawa..

chłodnica to kiepski temat :/ dość droga do coupe turbo. Immo w tym modelu jest dość prosto ogarnąć, przedliftowe Ti miały immo na zasadzie podania sygnału na pin 13 w komputerze z centralki immo - ja tak mam u siebie, a całą elektronika auta jest 2002r. Poliftowe (np bez kopulki) juz chyba trzeba kodowac z tego co pisali chlopaki, choc ja tego nie jestem pewien. Wiec prawdopodobnie wpięcie się pod Twoją centralkę z 216 załatwi sprawę.

mlody975 napisał/a:
mówisz o 220ct czy ogólnie o R200? w 216 jest na lince, w R400 nie wiem, w R820ti jest na hydraulice.

220 CT miało sprzęgło na linkę tak jak hondowskie 1,6 - także tu pewnie tylko kwestia dopasowania linki od Coupe Turbo.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
mlody975 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 178
Skąd: myszków

Rover Coupe

Wysłany: Pon Mar 25, 2013 22:34   

dobra Markzo, linkami bede się martił później :P
do świąt to chyba zdążę jedynie silnik wyjac u wyjechac tym gratem z garażu, zobaczymy.

czy 220 CT miały fabrycznie chłodnicę oleju ?
_________________
części z rozbiórki 820ti coupe
 
 
 
ArO 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 315
Skąd: Kielce

Rover 200

Wysłany: Pon Mar 25, 2013 22:41   

mlody975 napisał/a:
czy 220 CT miały fabrycznie chłodnicę oleju ?


Tak :)
_________________
R200 98'' 1.4 Si
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów swap 2.0T do 216 Coupe
Markzo Tuning mechaniczny 61 Czw Lip 03, 2008 18:50
Markzo
Brak nowych postów SWAP 1.4 16v w 200 na 1.8T z 75 lub 2.0T z 220 coupe!
maciekwawa Tuning mechaniczny 5 Sro Paź 24, 2007 21:39
Marrkus
Brak nowych postów [R216 Coupe] Swap silnika.
R-Line Tuning mechaniczny 13 Wto Lip 21, 2009 23:44
Markzo
Brak nowych postów [r216 Coupe 97r] Swap silnika z poza stajni Rovera
Vesper416 Tuning mechaniczny 10 Czw Wrz 17, 2009 22:38
Marrkus
Brak nowych postów SWAP (D-series, B-series) Rover 200/400/Coupe/Concerto
Wojtek88 Tuning mechaniczny 1 Nie Maj 13, 2012 00:56
Markzo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink