silnik wyciagniety. były małe problemy ale sie udało
spostrzezenia? : przy wyciaganiu całego zawieszenia silnika trzeba całkiem wykrecić śrubę mocującą ten wał Cardana do magla, na wałku magla z wieloklinem jest wyciecie pod śrubę, ja ją tylko poluzowalem i nie chciało mi to wyjść, odkręciłem całkiem śrubkę i wyszlo
była mała awaria podczas wyciągania silnika, brakowało z 10cm żeby motor siadł na ziemi i wyrwało mi hak z sufitu na szczęscie nic się nie stało. ciezki ten motor, hak wcześniej dawał rade przy poprzednich silnikach a tu go wyrwało i silnik spadł na ziemie, całe szczęście że juz nie było wysoko
do poniedzialku robie przerwe, później jade po auto, chyba kupie całego tego zielonego tomcata z tarnowa, chyba bardziej sie opłaca
tak, ze wszystkim, łącznie z zawieszeniem silnika i sankami
dseria hondy wisiała na nim bez problemu wiec tseria waży wiecej, zreszta widać na oko że silnik masywniejszy
Yog-Sothoth napisał/a:
Ten zielony ma straszny kolor
kolor jak kolor, ważne zeby częsci dobre były
tuners napisał/a:
Ooo jest okazja zważyć t serie , jak masz możliwość to bys sprawdzil ile waży
co do ważenia to może coś wymyśle, dziadek miał jakąs starą wage do ważenia chyba worków ze zbożem, powinna działać, jak ją znajde i wytrzyma ciężar to zważe.
jak coś to ze skrzynią, czy tylko silnik z osprzętem ?
dzisiaj kupiłem tego turkusowego rovera z Tarnowa.
troche złom ale wszystkie części których potrzebuje powinny być sprawne
jutro postaram się obadać jego stan robie miejsce w garażu i zaczynam rozbierać
wyciagne co potrzebne reszta bedzie na sprzedaż a co zostanie pojdzie na złom
Pozdawiam, Michał
tuners, nie potrzebnie to ja sie napaliłem na tego grata masakra, ręce opadają
chyba w tym samochodzie było wszystko naprawiane za pomocą młotka, sznurka i spawarki
jestem po prostu załamany.. myślałem że już bede miał wszystkie najważniejsze części do budowy swapa a tu wychodzi na to że jeszcze dużo innych części bede potrzebował
w coupe turbo były dwa rodzaje liczników ?
w tym jest na linkę, a w 820 jest elektronicznie sterowany prędkościomierz..
czyli bede musiał dokupić jeszcze licznik ?
sprzęgło też jest na linkę a w 820 było hydrauliczne..
ehh...
No właśnie tego się bałem że coś wiecej poza skrzynią mogło być wymienione a niestety jak widać niektórzy zamiast starać się coś ulepszyć wolą coś tanio spartolić
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Licznik z coupe turbo powinien pasować, do skrzyni przekręcić impulsator i heja. Co tam popsutego jest? najwazniejsze to mocowania silnika, osprzet przewody itp, reszte z 800 przelozysz.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
wydaje mi się że czujnik ze skrzyni 820 ma kawałek linki podobny jak przy 216. możę licznik podpasuje, tylko ciekawe czy nie bedzie za bardzo przekłamywał.
Markzo napisał/a:
Co tam popsutego jest?
tak na szybko: zagięte przednie sanki, chłodnica i IC raczej w kiepskim stanie, bajzel w kablach. lutowane kabelki i nawet nie izolowane.. przewody gumowe też są miejscami łączone, najprawdopodobniej zablokowane immo i brak pilotów, zegarek nie pokazuje godziny.. tyle na szybko obczaiłem, nie mam ogrzewania w garażu a ta wiosenna pogoda troche nieciekawa..
greg-si napisał/a:
Sprzęgło z R200 było na lince. Od R400 jest hydraulika.
mówisz o 220ct czy ogólnie o R200? w 216 jest na lince, w R400 nie wiem, w R820ti jest na hydraulice.
wydaje mi się że czujnik ze skrzyni 820 ma kawałek linki podobny jak przy 216. możę licznik podpasuje, tylko ciekawe czy nie bedzie za bardzo przekłamywał.
robisz swapa do 216 mając kompletne 220CT. Więc weź linkę, licznik i jej napęd z 220 CT i po problemie.
mlody975 napisał/a:
tak na szybko: zagięte przednie sanki, chłodnica i IC raczej w kiepskim stanie, bajzel w kablach. lutowane kabelki i nawet nie izolowane.. przewody gumowe też są miejscami łączone, najprawdopodobniej zablokowane immo i brak pilotów, zegarek nie pokazuje godziny.. tyle na szybko obczaiłem, nie mam ogrzewania w garażu a ta wiosenna pogoda troche nieciekawa..
chłodnica to kiepski temat dość droga do coupe turbo. Immo w tym modelu jest dość prosto ogarnąć, przedliftowe Ti miały immo na zasadzie podania sygnału na pin 13 w komputerze z centralki immo - ja tak mam u siebie, a całą elektronika auta jest 2002r. Poliftowe (np bez kopulki) juz chyba trzeba kodowac z tego co pisali chlopaki, choc ja tego nie jestem pewien. Wiec prawdopodobnie wpięcie się pod Twoją centralkę z 216 załatwi sprawę.
mlody975 napisał/a:
mówisz o 220ct czy ogólnie o R200? w 216 jest na lince, w R400 nie wiem, w R820ti jest na hydraulice.
220 CT miało sprzęgło na linkę tak jak hondowskie 1,6 - także tu pewnie tylko kwestia dopasowania linki od Coupe Turbo.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum