Forum Klubu ROVERki.pl :: [MGF/TF] Turbo z 75? Co o tym myślicie?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Adrian
Czw Sty 16, 2014 11:26
[MGF/TF] Turbo z 75? Co o tym myślicie?
Autor Wiadomość
troyanek 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 30
Skąd: Przejdź do mapy

MG TF

Wysłany: Sro Sty 08, 2014 22:56   [MGF/TF] Turbo z 75? Co o tym myślicie?
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2002

W 75 jest taki sam silnik jak w MGF/TF. Wiecie czy on jest odprężony, czy na tym samym sprężeniu co wolnossące dołożona jest turbina? Można kupić gotowy kolektor z turbiną. Połowa sukcesu można powiedzieć.

http://allegro.pl/rover-7...3790442704.html

ssący z wyjściem olejowym tez jest za grosze.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sty 08, 2014 22:56   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Sty 09, 2014 05:24   

Innt CR jest w 1,8T, korby są inne ;) najlepiej cały słupek przerzucić, zostaje potem kwestia strojenia ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
troyanek 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 30
Skąd: Przejdź do mapy

MG TF

Wysłany: Czw Sty 09, 2014 20:13   

Tylko czy taki zabieg ma w ogóle sens jak silnik 1,8 turbo generuje tylko 150KM. Już lepiej wolnegossaka 160Konnnego.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Sty 09, 2014 22:21   

ale ile Nm genreuje? no i orbisz program i okolice 180KM powinny się pokazać, z całkiem sporym niutem :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
troyanek 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 30
Skąd: Przejdź do mapy

MG TF

Wysłany: Pią Sty 10, 2014 21:42   

Pomyślę o tym za rok. Na razie muszę skończyć remont.
 
 
MultecFSO 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 455
Skąd: Radom



Wysłany: Pią Sty 10, 2014 23:28   

Mocy ma mniej, bo dorównywałby wtedy droższemu KV6... Po remapie na spokojnie koło 180koni i 260niutów.
Warto tylko wspomnieć, że sterownik to albo standalone, albo seryjny + ecumaster. Sterownik z 1.8 Turbo nie zagra bo jest przystosowany pod Getraga i ma czujnik położenia wału oparty na efekcie Halla, a nie indukcyjny jak w wolnossakach.
 
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Nie Sty 12, 2014 09:59   

MultecFSO, piszesz ciekawe rzeczy masz może jakieś linki związane z tematem? Chętnie bym poczytał co się zmieniło wraz z wejściem Turbo do K-Serii.

Piszesz, że komputer jest przystosowany do Getraga. Jaki związek ma ECU ze skrzynią biegów? Z góry dzięki.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Sty 12, 2014 10:28   

Chodzi o czujnik położenia wału, jest inny niż w normalnej kserii, Multec juz to opisywał na forum ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
MultecFSO 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 455
Skąd: Radom



Wysłany: Nie Sty 12, 2014 14:03   

Zasadniczo taki, że w Turbo jest inny czujnik położenia wału. Nie jest on zamienny z czujnikiem z wolnossaków - wykorzystuje efekt Halla, a nie indukcję prądu.
Nawet gdybyś chciał go podłączyć pomijając zasadę działania to też nie da rady, bo czujnik Halla ma 3 piny (wymaga zasilania, a czujnik indukcyjny, jak sama nazwa mówi nie).

Ja swoją wiedzę zbierałem kilka lat, z kilkunastu albo i więcej różnych źródeł i ciężko będzie mi przytoczyć jakiś link. :razz:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R820ti Vitesse Turbo 2.0 Sport] Dla fanów Turbo i Blow Off
roiven Tuning mechaniczny 9 Sro Mar 28, 2012 12:07
dobryziom
Brak nowych postów Blow off- co o tym myslicie?
DANTE79R Tuning mechaniczny 6 Nie Mar 21, 2010 22:47
DANTE79R
Brak nowych postów MG ZR 200 TURBO
skorpion Tuning mechaniczny 82 Pon Sie 22, 2016 21:59
skorpion
Brak nowych postów 1,6 16v + turbo
sebeks Tuning mechaniczny 48 Czw Kwi 23, 2009 23:28
sebeks
Brak nowych postów MG ZR 1.4 Turbo
Mirek123 Tuning mechaniczny 13 Pon Wrz 01, 2014 19:07
Raptile



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink