Forum Klubu ROVERki.pl :: Rover 75 - kilka pytań
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Rover 75 - kilka pytań
Autor Wiadomość
jeva 



Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 9



Wysłany: Nie Cze 14, 2015 18:59   Rover 75 - kilka pytań

Witam wszystkich :) , założyłem ten temat, ponieważ spodobał mi się ten model.
Poniżej kilka pytań :

1. Jak z wyciszeniem auta w środku, przy jakich prędkościach hałas staje się problemem? Może macie porównania względem innych aut. Jaki komfort podróżowania?
2. Jak to jest z utrzymaniem R75, patrzyłem, że trochę drogie części są. Łatwy w naprawie?
4. Jak z lpg do silnika 2,5? Ładnie chodzi?Jaki koszt założenia?
5. Jakie są realne przebiegi tych R75? (mowa o benzynie)
7. Jak auto sprawuje się w mieście? (parkowanie itp.)
8. Ma ktoś z Was tego R75 w woj. Lubuskim?
9. Kierownica jest regulowana?Jeśli tak to w jakich płaszczyznach?
10. W jakie kwoty celować przy kupnie? 12-13k wystarczy na spoko egzemplarz?
Pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Cze 14, 2015 18:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
j0zek 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 1000
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Cze 14, 2015 19:39   

Siema,
1. Auto jest dobrze wyciszone. Oczywiście współczesne auta są lepiej wyciszone. Mimo wszystko w Roverku jest OK, nie czujesz nawet prędkości z jaką się poruszasz, czuć jakbyś sobie jechał po drodze na swojej domowej kanapie. Myślę, że do 140 jest bardzo OK, natomiast powyżej tej prędkości to już ile ludzi tyle opinii, każdy ma inne oczekiwania, dla jednych nadal będzie ok, a dla innych za głośno. Mimo wszystko w tej kwestii jest w porządku.
2. Łatwy w naprawie, coraz więcej mechaników je ogarnia, częsci ogólnie dostępne. Koszty utrzymania niskie jak na ten segment.
4. Musi być bardzo dobra instalacja zrobiona przez ogarniętego gazownika. Więcej na ten temat użytkownicy LPG się wypowiedzą.
5. Różne, możesz trafić na jakieś mało ujeżdżane, które ma 150 tys (rzadko), a możesz trafić na takie, co ma 280 i jest w dobrej kondycji. Ważne aby auto było zadbane i serwisowane na bieżąco.
7. Nie ma problemu, szybko idzie się przyzwyczaić, ponadto większość wersji ma parktronic na tył.
8. Nie wiem
9. Regulowana góra-dół, przód-tył
10. Wystarczy, ale wyższa cena za dany egzemplarz nie jest oznaką, że auto zadbane.
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Nie Cze 14, 2015 19:51   Re: Rover 75 - kilka pytań

1. Co do wyciszenia diesla absolutny brak zastrzeżeń zarówno przy 120, 140 jak i 180 (j0zek to nasz taki forumowy Szumi ;) , któremu każdy dźwięk przeszkadza nawet jeśli przy włączonym radiu go nie słychać). Komfort jak na kanapie nawet na felgach 18''.

2. Zależy co oznacza drogie. Jak na tę klasę samochodu to utrzymanie go drogie nie jest, ale z kolei dużo droższe niż np. Astry G. Jak ogarniasz mechanikę to dużo można samemu zrobić w tym samochodzie. Dostęp do niektórych rzeczy jest ciężki, ale da się zrobić.

4. Pytaj innych.

5. Jak zawsze - jak trafisz.

7. Wiadomo, że parkowanie jest 'trudniejsze' niż Fiatem Cinquecento, ale jakoś nie mam z tym problemu. Masz mózg, umiesz go używać, UMIESZ JEŹDZIĆ - zaparkujesz nawet ciężarówką.

8. *

9. Jest regulowana w 2 płaszczyznach

10. Tutaj niech się inni wypowiedzą. 12-13 tysięcy na diesla ze spokojem, nie wiem jak na V6.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
jeva 



Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 9



Wysłany: Pon Cze 15, 2015 09:06   

Dobra, dziękuję za odpowiedzi :)
Widzę, że wiem już co kupie ;p
Jeszcze jedno pytanko:
Czy rover 75 i MG to jest to samo tylko w innym "opakowaniu", że tak powiem ;]
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Pon Cze 15, 2015 09:11   

Rover 75 to kanapa z chromem - MG ZT nieco usportowione, bez chromu z twardszym i niższym zawieszeniem i chyba niektóre wersje mają lepsze hamulce.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Pon Cze 15, 2015 09:48   

jeva, trochę mialem ZT i 75, wiec trochę mogę Ci opisać.

Jeśli chodzi o zawieszenie i komfort, to bez wahania lepiej wypada 75, nie dość ze zawieszenie łatwiej dostać i taniej wychodzi to o wiele wygodniej i komfortowo jest niż w ZT. Natomiast z drugiej strony ZT ze sprawnym zawieszeniem o wiele lepiej sie prowadzi, jest sztywniejsze w zakrętach no i auto ogólnie jest pewniejsze w prowadzeniu.

Silnikowo MG ma troche mocniejsze silniki, ale nie sa to wielkie różnice, choć wiele osób je odczuwa, ja tez :-)

Wnętrze w 75 wypada o wiele lepiej, bo jest użyta choc częściowo skora prawdziwa na fotelach, a w ZT jest eko(niektóre modele miały kawałki Male prawdziwej). I fotele w MG strasznie sie niszczą. A tak to reszta wnętrza jest podobna, z tym ze w ZT jest bardziej czarno :-)

Co do większych tarcz hamulcowych o których wspomniał kolega, to fabrycznie występowały w 190konnym ZT czyli 2.5 V6.

Jak masz brać ZT to atakuj w 1.8T lub 190 w manualu. Diesel w tym modelu to pomyłka, to ma być pseudo-sportowe auto. A 1.8T jak nie kupisz zajechanego to na prawdę sie ładnie zbiera :-) dodatkowo wiele nie pali i bardzo tani w utrzymaniu.

Wizualnie ZT jest ładniejsze, ale jesli cenisz sobie komfort i wygodę to 75 powinno być lepszym rozwiązaniem.
 
 
jeva 



Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 9



Wysłany: Pon Cze 15, 2015 10:33   

No właśnie chyba się zdecyduje na 75, bardziej mi zależy na komforcie. Sportowe auto już mam, jest nim klasyk Alfa Romeo 146 :) twarde zawieszenie fajnie się prowadzi i kopa też ma. Frajda z jazdy niesamowita, jednak komfortu brak ;p
Dlatego szukam drugiego auta na dłuższe trasy, wycieczki itp. Wygląda na to że 75 będzie super, myślałem jeszcze na Jaguarem x-type ale to już wydatek rzędu 25k łącznie za wszystko. Jeszcze raz dzięki za odzew ;] Powinienem coś wiedzieć jeszcze na temat tego modelu?
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Pon Cze 15, 2015 10:43   

Jakby padła Ci pompka sprzęgła to polecamy zamiennik firmy TAZU (ma metalowy korpus, oryginał plastikowy). Wysprzęglik TAZU co prawda dopiero wchodzi do produkcji ale myślę, że też warto w niego iść zamiast oryginału.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
jeva 



Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 9



Wysłany: Pon Cze 15, 2015 13:21   

Na co zwrócić szczególną uwagę przy kupnie?
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Cze 15, 2015 15:44   

Pompkę sprzęgła wyprzęgnik i wentylator z przodu.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: ROVER - PORADY DOTYCZĄCE KUPNA
Zdjęcia nagich kobiet !!! + na co zwracać uwagę, kupując ROVERka ;-)
piter34 Chcę kupić ROVERka 6 Wto Maj 15, 2012 15:18
szoso
Brak nowych postów Rover 45 - kilka pytań
xsannti Chcę kupić ROVERka 13 Czw Kwi 21, 2016 16:00
sknerko
Brak nowych postów [Rover 200]Kilka podstawowych pytań
sledz27 Chcę kupić ROVERka 2 Nie Kwi 03, 2011 23:38
Gość
Brak nowych postów [Rover 75] Pytań kilka + ocena
spooky Chcę kupić ROVERka 15 Pon Sie 09, 2010 10:26
mike-l
Brak nowych postów Rover 25 - kilka ogólnych pytań
geckon Chcę kupić ROVERka 15 Pon Lut 28, 2011 17:17
geckon



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink