samemu można nagwintować te spryskiwacze i dać nakrętki, ci sprzedawcy inaczej nie robili
w ogóle to jakiś kijowy przewód kupiłem do spryskiwaczy, niby 6mm a jest luźny, muszę poszukać z mniejszą średnicą
rozwiniesz temat? tzn wąż od sprysków wsadziłeś do węża wody i na danych odcinku jest podgrzewany? narysujże (jak to mówią w Krakowie) to, muszę to zobaczyć bo nie wymyślę
Remi zamorduję Cię przebrnąłem przez 27 stron tego wątku i dalej nie wiem jak ten wężyk wchodzi do EGRa od pompy sprysków? Chodzi tylko o to, że temp w EGRze jest na tyle wysoka, że podgrzewa płyn w wężyku?
Tylko dysze zmieniłeś? Nie musiałeś nic innego robić? Wszyscy kombinują z pompami / przewodami, a Ty jako jedyny napisałeś, że z tym jest ok. Czyżby znalazł się "złoty środek"?
Dokładnie zmieniłem tylko dyszę , i efekt jest o wiele lepszy niż na roverowskich dyszach . Pewnie po zmianie pompy było by jeszcze lepiej ale mi wystarcza . Warto na pewno zmienić , a jak dla kogoś efekt będzie niewystarczający to można wtedy dołożyć pompę mocniejszą .
Wczoraj siedziałem nad tą lekturą do 2 w nocy, post po poście i wszystkie 27 stron przeczytane.
Nie widziałem by ktoś wcześniej o tym pisał więc zapytam, co gdyby podłączyć dwie pompki ? Przy pryskaniu włączały by się dwie i poprzez trójnik przewodami schodziły do jednego ? Zwiększyłoby to ciśnienie ? Lub ewentualnie jedna pompka na dysze...
Drugą pompkę mam w piwnicy - pozostałości po golfie II. Dodatkowo zauwżyłem ze mam tez pompę paliwa ale trochę inna niż tą co ma Remigiusz, coś takiego:
http://allegro.pl/golf-ii...3043814919.html
Słuchajcie, mam pytanie, czy w R25 da się wymienić pompkę spryskiwacza, bez zdejmowania zderzaka? (oczywiście przy użyciu podnośnika). niestety przestał mi płyn lecieć na szybę.. wcześniej i tak trzeba było czekać około 5s aż płyn poleci ze spryskiwaczy i to tak nędznie że przy prędkości powyżej 50km/h płyn leciał pod wycieraczkę .
Pozostając jeszcze w tej tematyce, czy silniczek tylnej wycieraczki działa tylko wtedy gdy podaje on płyn? bo niestety, tylna wycieraczka mi nie działa, płyn nie leciał, odkąd go kupiłem, a silniczek ostatnio wymieniałem i nic.. dalej nie działa
Ta pompka z golfa raczej nie podejdzie. Rozebrałem ja, był tam taki wkład, ale całością zasysała. Zasysała bo już tego nie robi. Podłączyłem na krótko, kręcić kręci ale wody nie bierze
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum