Wysłany: Pon Maj 28, 2007 20:06 [R416] Problem z elektryką
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996
Witam
Przydarzył się mi mały problem i potrzebuje szybkiej pomocy, a mianowicie przestał mi działać zamek przednich drzwi kierowcy, jak się okazało przyczyną był kabel który wypadł z kostki w drzwiach, pech chciał że wkładając go na miejsce wypadł kolejny a później kolejny i tak chyba z 7 kabli. Teraz to już nie wiem gdzie który ma być, no chyba że ktoś ma schemat tej kostki, albo kostkę z wiązką. A póki co potrzebny mi elektryk na terenie Warszawy (Bielany, Bemowo, Wola) który to powkłada na miejsce.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Gru 27, 2010 23:54, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pon Maj 28, 2007 20:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
1. Schematy znajdziesz w RAVE. Link jest w technicznym FAQ.
2. Popraw temat wątku na zgodny z regulaminem. W przeciwnym wypadku ten temat zostanie zamknięty.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Wto Maj 29, 2007 08:44
Tu masz link do Rave, a w nim są schematy chyba wszystkich kostek (szkoda, że dla 600-tek tak nie zrobili). Nawet je przejrzałem, ale nie mam czasu sprawdzać teraz, która to dokładnie. Ściągnij tego Rave'a, przyda Ci się na pewno też na przyszłość. Plik zajmuje ponad 500MB więc trochę cierpliwości potrzeba, ale w sumie ściąga się szybko. To jest plik typu iso czyli obraz płyty. Trzeba go nagrać na płytę (jako obraz) lub zrobić tzw. ghosta i potem uruchomić. Jak będziesz miał jakieś problemy to pytaj, na pewno Ci pomożemy. Oto link:
"- Czy są dostępne instrukcje serwisowe do ROVERków?
I tak i nie...
Nie licz, że znajdziesz literaturę typu "Sam naprawiam". W ogóle nie licz na to, że znajdziesz coś w języku polskim (oprócz książek serwisowych do Polonezów z silnikiem ROVERa oraz opisów działania układów wtryskowych w specjalistycznych książkach).
W języku angielskim są dostępne książki wydawnictwa HAYNES. Można je czasem znaleźć na allegro, a także na eBay oraz w polskim wydawnictwie Pelta.
Osobnym tematem są instrukcje serwisowe w języku angielskim. Jest to tzw. RAVE obejmujący wszystkie modele produkowane po 95 roku. Są dwa RAVEy. Jeden dotyczy starszych modeli i jest dostępny tutaj. Nowszy RAVE dotyczy modeli R25, 45, 75 oraz MG-TF i jest dostępny tutaj oraz tutaj."
Zatem: naciśnij na "tutaj" i pobierz plik.
PS>Myślę, że chyba jaśniej nie potrafię podać źródła
Powodzenia
Taka moja sugestia .... skoro kostka to kable wchodzą i wychodzą... skoro wychodzą to wchodzić musza w identycznej sekwencji kolorów.... wiec można poskładac po kolorkach.
No właśnie nie, to nie było takie proste, kolory są rożne bynajmniej u mnie, bez wizyty u elektryka niestety się nie obyło ,ale jest jeszcze jeden temat rozwiazany pocześci, a mianowicie otwieranie z pilota nie działało z wiekszej odległości, wszystko robilem tak jak bylo napisane jesli chodzi o ten problem, ale rozwiązaniem okazało się zresetowanie centralki alarmowej. I jak na razie pilot otwiera i zamyka auto z daleka
A pro po schematu elektrycznego do tych kabli to troszeczke kolory sie nie zgadzaly.
Już wszystko dziala elektryk pomógł z kolorkami i jest OK.
Dzięki za rady i pomoc.
Nie wiem czy sie dobrze wyraziłem ale chodzi mi o to że elektryk odłączył kable od puszki z alarmem i centralnym (bo to chyba ta sama puszka) pozbawiając ją produ, co doprowadziło do zresetowania tego użądzenia. A znajduje sie ona za główna konsolą, musiałem zdemontować cały tunel, schowek, przedni panel, radio, żeby się do tego ustrojstwa dostać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum