Forum Klubu ROVERki.pl :: [214 16v 98rok] Sportowy filtr powietrza K&N
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[214 16v 98rok] Sportowy filtr powietrza K&N
Autor Wiadomość
maciekwawa 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 527
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Sty 09, 2008 13:45   [214 16v 98rok] Sportowy filtr powietrza K&N

Witajcie kupiłem 2 dni temu cały zestaw K&N niby dedykowany a teraz mam problem bo nie moge go zamontować:/ podłączyłem stożek zdemontowałem stary filt i obudowe a teraz jak podłączyc tą "power rure" w instrukcji od k&n mam napisane zeby poscic gora wzdłuż chlodnicy i obwiazac sciagaczami do okola czarnej rury az do lewej lampy i tam puscic na dół i tam sciagnac jakis plastik z chlodnicy czy wiatrak jakis koszmar;/ a problem jest taki ze gora nie da sie przyczpic bo rura nie miesci sie bo mam klimatyzacja a na dole nawet jak sciagne ten plastik to uwazam ze to nie ma sensu i sie nie zmiesci rura czy ktos z was juz to montował? jak tak to prosze o pomoc bede bardzo wdzieczny

Ps. montował juz ktos z was w roverku 214 98rok 3d system automatycznego domykania szyb? bo z tym tez mam problem
_________________
Mój roverek: http://www.polskajazda.pl...Rover/200/24233
ZAPRASZAM! WWW.GAMP-PAINTBALL.PL
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sty 09, 2008 13:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Czw Sty 10, 2008 22:38   

Wcześniej jak śmigałem na wkładce K&N to miałem taki dodatkowy dolot może podsunę ci jakąś koncepcje a może nawet zrobisz tak samo jak ja








_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Sty 11, 2008 10:11   

maciekwawa napisał/a:
Witajcie kupiłem 2 dni temu cały zestaw K&N niby dedykowany a teraz mam problem bo nie moge go zamontować:/

To ciekawe do czego jest dedykowany? :roll:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Pią Sty 11, 2008 10:31   

Cytat:
To ciekawe do czego jest dedykowany?


Kombajnu :razz:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
maciekwawa 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 527
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Sty 11, 2008 11:41   

Dedykowany jest do roverka 214 1.4 16v 98rok ale nbikt nie wspomniał tak jak zamawiałem ze nie pasuje do wersji z klimatyzacja:) moge go komus odsprzedac cena 230zł
_________________
Mój roverek: http://www.polskajazda.pl...Rover/200/24233
ZAPRASZAM! WWW.GAMP-PAINTBALL.PL
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pią Sty 11, 2008 19:28   

maciekwawa napisał/a:
Dedykowany jest do roverka 214 1.4 16v 98rok ale nbikt nie wspomniał tak jak zamawiałem ze nie pasuje do wersji z klimatyzacja:) moge go komus odsprzedac cena 230zł
trzeba bylo kupic za 130zl wkladke KN do standardowej obudowy... z autopsji wiadomo ze stoze w serii K sie nie sprawdza :/
 
 
maciekwawa 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 527
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Sty 11, 2008 19:34   

na stronie chojnackiego jest wykres i daje 5koni stozek z power rurą, ja będe robić w firmie el tec za 600zł.
_________________
Mój roverek: http://www.polskajazda.pl...Rover/200/24233
ZAPRASZAM! WWW.GAMP-PAINTBALL.PL
 
 
 
Sachar 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 309
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Sty 11, 2008 21:12   

michone napisał/a:
z autopsji wiadomo ze stoze w serii K sie nie sprawdza :/


Hmm? A miałeś u siebie założony? Jaki? A co z doprowadzeniem zimnego powietrza - zrobiłeś?
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Sob Sty 12, 2008 17:52   

Sachar napisał/a:
michone napisał/a:
z autopsji wiadomo ze stoze w serii K sie nie sprawdza :/


Hmm? A miałeś u siebie założony? Jaki? A co z doprowadzeniem zimnego powietrza - zrobiłeś?
jest pare tematow na forum ktore polecam przeczytac. Zdania są podzielone. Ponoc lepsze efekty daje wkladka + przebudowa puszki rezonansowej tez tak planuje zrobic :)

A tak Off topicowo to wedlug mnie duza roznica w dynamice daje zmiana paliwa z pb95 na pb98 :)
 
 
Sachar 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 309
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Sty 12, 2008 22:57   

Wnioskuję, że nie miałeś założonego. A z filtrami jest tak jak ze wszystkim - jeden drugiemu nie jest równy. No i kolosalne znaczenie ma doprowadzenie zimnego powietrza. Po założeniu w miejsce puszki bez odgrodzenia od ciepłego silnika moje auto straciło dużo na dynamice poniżej 5000 obr. Po wykonaniu przegrody (skuteczność jej działania można zobaczyć w zimie, kiedy nawet po 2 godz jazdy na masce w miejscu filtra utrzymuje się śnieg) auto jest dużo żwawsze w całym zakresie obrotów.
 
 
funfel 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Kwi 2006
Posty: 323
Skąd: eeyy



Wysłany: Pon Sty 14, 2008 18:45   

kolin napisał/a:
Wcześniej jak śmigałem na wkładce K&N to miałem taki dodatkowy dolot może podsunę ci jakąś koncepcje a może nawet zrobisz tak samo jak ja



Mi się podoba ten pomysł i tak chyba zrobie u siebie, z tym ze ta dodatkową rure chcialbym wywalic gdzies na przod auta, ale zeby syfu nie zasysalo to zamontuje na końcu jakis tani filtr stożkowy, co wy na to?

Pozdrawiam.
_________________
dozwolona ilość znaków: 255
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pon Sty 14, 2008 19:19   

michone napisał/a:
A tak Off topicowo to wedlug mnie duza roznica w dynamice daje zmiana paliwa z pb95 na pb98 :)
Czy to Twoje subiektywne odczucia? Wg wszelkich testów z jakich sprawozdania miałem okazję poczytać w prasie motoryzacyjnej, zamiana paliwa na 98 daje jakiekolwiek zauważalne rezultaty dopiero przy silnikach dużej mocy i dodam, że przyrosty są rzędu kilku KM na 150-200 koni silnika.
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Pon Sty 14, 2008 20:11   

Ja zawsze leje 98 to tylko dla tego,że jest lepszym paliwem od 95,różnic nie odczujesz jeśli paliwo jest dobrej jakości

Moc jest odczuwalna gdy posiadamy czujnik spalania skutkowego a z tego co wiem Rover go nie ma bo posiadają go jednostki Turbo doładowane...

Mylę się :?: jeśli tak to poprawić mnie :wink:

Lałem każde paliwo od 95 kończąc na V-power Racing 99+

Po za wydaniem więcej na paliwo do odczułem tylko że silnik chodzi równiej i ciszej,dynamika ta sama acha na 99+ było wyższe spalanie
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Wto Sty 15, 2008 18:50   

no nie wiem... w fordzie fiesta 1.1 wg mnie mniej paliwa spalala. W sierce 1.6 na gazniku jak zalalem v power racing to bylo czuc roznice.

moje odczucia moga byc subiektywne, albo swiadomosc tego ze lepsze paliwo to mam lepsza moc.

Mialem kiedys przed oczyma test z autoświata. testowali od pb95/98/verva przez statoile i shela. roznice dochodzily do od 1 do 5 KM na korzysc wiekszej liczby oktanow. Wiec roznica na pewno jest. Szkoda ze nie pamietam na czym testowali
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
maciekwawa 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 527
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Sty 19, 2008 01:34   

hej byłem na hamowni moim 1.4 i wyszło tak:
1 pomiar sama seria wyszło 108,5 konia 138nm
2 pomiar +stożek k&n dedykowany i wyszło 106,7 i 135nm
Uwazam jest stozek w tym aucie jest bez sensu ja wydałem prawie 300zł i w plecy....
Ps. dolot zimnego był
_________________
Mój roverek: http://www.polskajazda.pl...Rover/200/24233
ZAPRASZAM! WWW.GAMP-PAINTBALL.PL
 
 
 
Sachar 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 309
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Sty 19, 2008 10:47   

OT. Gdzie byłeś na hamowni i jaki koszt? Też bym chętnie podjechał.
 
 
maciekwawa 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 527
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Sty 19, 2008 12:09   

W firmie KreatorMocy na młodnickiej w Warszawie.
Ja płaciłem 50zł.
www.kreatormocy.pl
_________________
Mój roverek: http://www.polskajazda.pl...Rover/200/24233
ZAPRASZAM! WWW.GAMP-PAINTBALL.PL
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sob Sty 19, 2008 12:23   

michone napisał/a:
roznice dochodzily do od 1 do 5 KM na korzysc wiekszej liczby oktanow.
Z tego co pamiętam takie rezultaty wyszły przy silnikach rzędu 150-200 KM ;)
 
 
srbenda 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 191
Skąd: Chorzów



Wysłany: Sob Sty 19, 2008 12:55   

kolin napisał/a:
Lałem każde paliwo od 95 kończąc na V-power Racing 99+
Po za wydaniem więcej na paliwo do odczułem tylko że silnik chodzi równiej i ciszej,dynamika ta sama acha na 99+ było wyższe spalanie


Potwierdzam!
Mi się najlepiej zachowuje na normalnym V-Power ;)
_________________
Już nie mam Roverka...
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Sty 21, 2008 11:43   

maciekwawa napisał/a:
hej byłem na hamowni moim 1.4 i wyszło tak:
1 pomiar sama seria wyszło 108,5 konia 138nm

Gdzie wykres??????
Te dane są bezwartościowe bez wykresu :lol:

Please.
Wyniki są co najmniej zaskakujące dla mnie. :lol:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Seria L] Sportowy filtr powietrza
Krzysi3k Tuning mechaniczny 21 Wto Paź 13, 2009 23:09
Remigiusz
Brak nowych postów [R 416] Filtr powietrza K&N
RazorXL Tuning mechaniczny 2 Nie Maj 18, 2014 18:12
RazorXL
Brak nowych postów filtr powietrza j&r (wkład)
funfel Tuning mechaniczny 2 Nie Wrz 09, 2007 16:32
funfel
Brak nowych postów przepustnica i filtr powietrza
narkil Tuning mechaniczny 35 Sob Paź 15, 2011 13:47
Kozik
Brak nowych postów [R200] Tłumik mugen i filtr powietrza K&N. Co to da?
donmulanka Tuning mechaniczny 24 Sob Lut 23, 2008 14:26
maciekwawa



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink