Forum Klubu ROVERki.pl :: [R418 GSD tdi '92] problem z obr. silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 13:09
[R418 GSD tdi '92] problem z obr. silnika
Autor Wiadomość
kopciu555 



Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 3
Skąd: Imowrocław



  Wysłany: Wto Wrz 09, 2008 12:46   [R418 GSD tdi '92] problem z obr. silnika

na obrotach silnika poniżej 1000 silnik gaśnie lub schodzi z obrotów i wchodzi na nie (faluje) bardzo szarpie sie wtedy silnik w ramie, dlatego też mam ustawione ok 1100 obr. bo wtedy nic podobnego się nie dzieje. proszę o pomoc w tej sprawie gdyz chciałbym aby silnik pracował ciszej i wolniej na jałowym biegu
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Wrz 09, 2008 12:46   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
danielsonicl 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 206
Skąd: Złoty Stok



Wysłany: Wto Wrz 09, 2008 13:12   

418 TDI czy GDI i rok 92 to chyba niemożliwe coś namieszałeś
_________________
Człowiek nie wielbłąd musi się napić
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Wrz 09, 2008 13:18   

danielsonicl napisał/a:
418 TDI czy GDI i rok 92 to chyba niemożliwe coś namieszałeś
Nic nie namieszał, zapomniałeś o "kanciakach" ;)
http://www.roverki.pl/article.php?sid=449
 
 
danielsonicl 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 206
Skąd: Złoty Stok



Wysłany: Wto Wrz 09, 2008 14:15   

Możliwe ale nie TDI ani GSD
_________________
Człowiek nie wielbłąd musi się napić
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Wrz 09, 2008 14:45   

danielsonicl napisał/a:
Możliwe ale nie TDI ani GSD
GSD to oznaczenie stosowane w roverze, TDi napisał jako uogólnienie typu silnika - diesel turbodoładowany z intercoolerem. To silnik produkcji peugeota.
http://www.carfolio.com/s.../car/?car=21076
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Wrz 09, 2008 15:57   

kopciu555, niestety tutaj na forum Twój silnik to taka mała egzotyka. Podejrzewam, że szybciej otrzymasz pomoc na forum Peugeot/Citroen.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Wrz 09, 2008 21:26   

sprawdź jak się mają filtry, i czy nie zasysa gdzieś powietrza do pompy (jakas nieszczelność w przewodach paliwowych) w dalszej kolejności do sprawdzenia wtryskiwacze... może któryś leje i nie ma dobrego zaplonu na wszystkich cylindrach stąd takie objawy... nie ma przy okazji spadku mocy...??
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
kopciu555 



Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 3
Skąd: Imowrocław



Wysłany: Wto Kwi 13, 2010 21:36   

końcówki wtrysków wymieniłem spadku mocy nie ma

[ Dodano: Czw Wrz 11, 2008 17:54 ]
ale co do pompy nie mam pewności do filtra też nie zaglądałem

[ Dodano: Wto Kwi 13, 2010 22:27 ]
juz wiem co było przyczyną: kończyła się po mału pompa wtryskowa, padła bez odzewu, a po założeniu innej od razu nie było problemu z obr. silnika :grin:

[ Dodano: Wto Kwi 13, 2010 22:36 ]
A tak dla informacji innych 91-95r były roverki serii 200 i 400 (tzw. kanciaki) diesle z silnikami peugeot-citroen oznaczenie SD był to zwykły diesel 1.9 i 1,8 cm3 (w zależności od rcznika)bez turbo, oznaczenie SLD silnik poj.1,8 turbodiesel z intercoolerem o mocy 88 KM, GSD to to samo co SLD tyle że ma 93 KM (różnią sie chyba tylko końcówkami wtryskiwaczy i parametrami pompy wtryskowej) pozdrawiam
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Kwi 13, 2010 22:04   

Hihi, coś długo kazałeś czekać na komentarz ;) Mam nadzieję, że z usterką aż tak długo nie walczyłeś ;) .
 
 
kopciu555 



Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 3
Skąd: Imowrocław



Wysłany: Pią Kwi 16, 2010 17:11   

dlatego ze nie bylo to zadna uciazliwoscia tyle tylko ze obroty książkowo byly niższe niż na obrotomierzu w aucie, poza tym nie było problemów z mocą czy spalaniem, po przełożeniu pompy na inną nie ma zadnej różnicy, można było- wiec jeżdziłem tak ponad 2 lata od kiedy tylko mam roverka :rotfl: , pozdrawiam
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R418 1.8 GSD r94.] problem bicia na kierownicy :(
niuniek87 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
24 Pon Cze 09, 2008 19:29
niuniek87
Brak nowych postów [R418 TD] Problem z hamulcami i miękki pedał
galadriela44 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
4 Pon Sie 20, 2012 19:44
utal
Brak nowych postów [R418] Wyjęcie licznika
niuniek87 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
3 Czw Lip 05, 2007 14:01
niuniek87
Brak nowych postów [R418] Ustawienie rozrządu :(
mista_freez Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
4 Pią Maj 18, 2007 08:02
piter34
Brak nowych postów [R418 TD] Pillot immobilizera
_papa_ Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
1 Pią Cze 17, 2022 10:40
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink