Forum Klubu ROVERki.pl :: [Honda Accord] Problem z odpaleniem na mrozie....
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Honda Accord] Problem z odpaleniem na mrozie....
Autor Wiadomość
MarcinAga
[Usunięty]






Wysłany: Sob Sty 03, 2009 12:40   [Honda Accord] Problem z odpaleniem na mrozie....
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

aaaaaaaaaaaa
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Wrz 22, 2011 19:15, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Sty 03, 2009 12:40   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
xtek 



Pomógł: 16 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 920
Skąd: Kraków



Wysłany: Sob Sty 03, 2009 13:13   

Akumulator naladuj dobrze.
 
 
MarcinAga
[Usunięty]






Wysłany: Sob Sty 03, 2009 13:21   

Akumulator kręci bardzo dobrze, nawet nie zwalnia jak kręce dłużej...
 
 
xtek 



Pomógł: 16 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 920
Skąd: Kraków



Wysłany: Sob Sty 03, 2009 13:22   

Tez mi sie tak wydawalo, a jak doladowalem to pali od kopa ;) Ladowalem 8h, ponad 15V i caly czas ciagnal 5A.

Pozniej mozesz sprawdzic czy idzie napiecie na swiecie, a nastepnie sprawdz opornosc kazdej swiecy.
 
 
MarcinAga
[Usunięty]






Wysłany: Sob Sty 03, 2009 13:24   

Może masz rację.Ponieważ ostatnio zauważyłem że trudno w akumulatorze zauważyć zieloną kontrolke,jak było ciepło widać ją było dobrze, a teraz raczej jest czarna, chociaż tak jak mówię, kręci bardzo ładnie....hmmm zaczynam się zastanawiać.
 
 
funfel 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Kwi 2006
Posty: 323
Skąd: eeyy



Wysłany: Sob Sty 03, 2009 13:55   

Ja wczoraj wzialem akumulator do domu i ladowalem jakies 8 godzin , ale juz po dluzszym postoju dzisiaj rano znowu nie moglem go normalnie odpalic, a radio widzialem jak przygasalo na wlaczonym zaplonie, a jak juz odpalil to wszystko bylo gites. A rozrusznikiem kreci normalnie. Moze zabierac go do domu w takie mrozy;/

Pozdrawiam.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sob Sty 03, 2009 18:54   

funfel napisał/a:
Moze zabierac go do domu w takie mrozy

tak robiłem, jak bylo poniżej -20 kilka lat temu ;) Ale do -15 powinien palić bez wielkich problemów :ok: Przekaźnik jest taki na 60 - 80A nei wiem, gdzie w R600 jest, ale ... pewnie było na forum ... poszperaj ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Sob Sty 03, 2009 21:18   

MarcinAga, jak staniesz przodem do silnika to przekaznik swiec jest po prawej stronie, maly kwadratowy na podloznicy(4 nozki ma bodajze) zaraz kolo bezpiecznikow 60...
 
 
 
MarcinAga
[Usunięty]






Wysłany: Sob Sty 03, 2009 21:29   

Witam fachowców ponownie :)
O tuż wieczorkiem dziś z sąsiadem elektronikiem poszedłem sprawdzić czy napięcie wogóle idzie na świece.Okazało się że jednak idzie prawidłowo, więc przekaźnik wykluczony.Zostały świece jeszcze.Ponieważ już nie zamierzam bawić się w sprawdzanie świec kupiłem dziś 3 szt. NGK D-POWER 17 Y-730U.Ponoć bardzo dobre, osiągają 1000*C w 2 sekundy.Jak przyślą to wymienie i dam znać jak odpala :) Pozdrawiam Was.
P.S.
O jakim symbolu macie ten mały pasek alternator<->klima ??
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Sob Sty 03, 2009 21:32   

MarcinAga, sprawdz pasek w jakims sklepie internetowym np. www.tomateam.pl
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Sty 04, 2009 00:20   

MarcinAga napisał/a:
O jakim symbolu macie ten mały pasek alternator<->klima

hmmm znaczy masz nieorginalną klimę .. bo w orginale jeden pasek obsługuje wszystko. Poszukaj na forum, bo kilku uzytkowników ma podobnie montowaną klimę i przerabiali temat pasków ;) a najpewniej to zmierzyć swój :ok: :)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
MarcinAga
[Usunięty]






Wysłany: Nie Sty 04, 2009 00:38   

Brt, może nie nieoryginalną tylko mi się wydaje że to jest klima zakładana po kupnie auta w salonie, już jako opcja.Np, po tym jak klientowi wydało się jednak że lepiej bedzie z klimą, bo gdy zamawiali to chcieli bez i tym samym montaż dodatkowy wyglądał nieco inaczej niż z góry założony cały zestaw z silnikiem.
Widziałem już kilka egzemplarzy właśnie z dokładaną klimą jak u mnie,a najwięcej widziałem tych z klimą właśnie w standardzie że tak powiem.
Chociaż tu wiesz nad czym bym się zastanowił ? Jeszcze zależy gdzie auto było złożone...
Ale mało ważne,klima działa tak samo jak w innych modelach tych co mają inną instalacje troche, jak Ty to ujełeś "oryginalną: ;-)
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Nie Sty 04, 2009 01:17   

MarcinAga napisał/a:
Witam fachowców ponownie :)
O tuż wieczorkiem dziś z sąsiadem elektronikiem poszedłem sprawdzić czy napięcie wogóle idzie na świece.Okazało się że jednak idzie prawidłowo, więc przekaźnik wykluczony.Zostały świece jeszcze.Ponieważ już nie zamierzam bawić się w sprawdzanie świec kupiłem dziś 3 szt. NGK D-POWER 17 Y-730U.Ponoć bardzo dobre, osiągają 1000*C w 2 sekundy.Jak przyślą to wymienie i dam znać jak odpala :) Pozdrawiam Was.
Ja jednak radzę wziąć akumulator na doc do ładowania. Akumulatory dużej pojemności powinny być co jakiś czas doładowywane, tym bardziej, że teraz jeździmy na światłach cały rok.Mmój przykład: aku 74AH - stan napięcia - 13,5 V, stan ładowania 14,6 V, stan ładowania pod obciążeniem pełnym 14,2 V, wynik = problemy z odpalaniem od strzału. Radzę doładować, też mam kropkę zieloną, a jednak... prąd rozruchu to też ważna rzecz, ładowanie co jakiś czas w odpowiednich warunkach też ;)
 
 
MarcinAga
[Usunięty]






Wysłany: Nie Sty 04, 2009 07:36   

Dzięki thef , tak zrobie i doładuje go napewno.Okazało się dodatkowo że mam luźny pasek na alternatorze (alternator<->klima) dlatego o niego pytałem. Prawdopodobnie mam źle doładowany aku, więc na 100% musze naciągnąć pasek jeśli jeszcze się da, a jak nie to kupić krótszy.Tylko jak wyjme aku, to jak go później podłączać żeby nie było problemów typu: świeci się kontrolka od ABS itd. w ogóle jak go rozłączać z auta ?
Poproszę też o krótką instrukcje :)
Pozdrawiam
P.S.
Dodam że stan mojego aku na wyłączonym zapłonie to: 12,4 V
 
 
Prezes89 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 41
Skąd: Z gór



Wysłany: Nie Sty 04, 2009 08:55   

MarcinAga, jak wymienisz świece to daj znać czy to pomogło, bo mam ten sam problem...
 
 
xtek 



Pomógł: 16 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 920
Skąd: Kraków



Wysłany: Nie Sty 04, 2009 09:53   

MarcinAga napisał/a:
Tylko jak wyjme aku, to jak go później podłączać żeby nie było problemów typu: świeci się kontrolka od ABS itd. w ogóle jak go rozłączać z auta ?


Normalnie go odlacz, nic sie nie stanie. Najpierw minus potem plus. Jak bedziesz dluzej ladowal to odkrec korki. Sprawdz czy elektrolit przykrywa plyty.

Co do testowania aku to dobrze miec zwornice (http://allegro.pl/item513915836.html ) pozwala w miare precyzyjnie okreslic jego stan. Moze jakis twoj znajomy ma? Bardzo przydatne urzadzenie, ja odkrylem, ze mam takie w garazu ;)
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Nie Sty 04, 2009 10:20   

Najczęstsze problemy z odpalaniem diesla w zimę to przekaźnik świec żarowych, świece żarowe i kąt wtrysku na pompie wtryskowej. Jeśli w ciągu roku miałeś wymieniany rozrząd, to w tym ostatnim przypadku szukałbym przyczyny.
 
 
MarcinAga
[Usunięty]






Wysłany: Nie Sty 04, 2009 19:46   

Tomi miałem rozrząd wymieniony 4,5 miesiąca temu, wiec w takim razie co mam teraz sprawdzić dodatkowo ?
Prezes89, dam na pewno znać :) Oddaje auto do fachowców od diesli,mam nadzieje że dadzą rade.
xtek, dzięki wielkie za info.Napewno w ten sposób postąpie.
Pozdrawiam Was.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Sty 04, 2009 21:13   

a czy przy wymianie rozrządu sprawdzono też kąt wtrysku ?? jeśli nie to własnie od sprawdzenia tego bym zaczął. Optimum to około 4 stopni. Jesli jest nizsza wartosc to auto bedzie dużo gorzej palilo na zimno. Wartosc wyzsza powoduje spadek dynamiki na niższych obrotach :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
MarcinAga
[Usunięty]






Wysłany: Nie Sty 04, 2009 21:42   

Brt,dzięki za porade. Zlece już w niedługim czasie jak odstawie auto,by sprawdzili kąt i ewentualne dostrojenie tego.
Ogólnie dużo poprawek zaczyna się robić... :-/ Troche zaczyna ta marka być wkurząjąca...hehe.Przejechałem nią ostatnio w około tydzień 2000km, pięknie się prowadziła.
Leciałem nawet 2 razy prawie 200km/h.Ogólnie wszystko okej, ale powoli mnie denerwuje troche.Dodam że jest bardzo dynamiczna, niejedno auto wymiękało na przyśpieszenie.
Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Honda Accord] Problem z odpaleniem
frodo_1981 Rover serii 600, Honda Accord 11 Nie Sty 27, 2008 21:07
frodo_1981
Brak nowych postów [Honda Accord] Problem z odpaleniem
maciej1 Rover serii 600, Honda Accord 18 Pon Lis 21, 2011 13:38
maciej1
Brak nowych postów [Honda ACCORD TD] problem z odpaleniem gdy postoi na słońcu
zeuskm Rover serii 600, Honda Accord 5 Nie Maj 12, 2013 01:32
Gość
Brak nowych postów [Honda Accord] Problem z silnikiem
Gaśnie w czasie jazdy
frodo_1981 Rover serii 600, Honda Accord 5 Czw Sty 03, 2008 18:10
frodo_1981
Brak nowych postów [Honda Accord] Problem z paskiem?
[Honda Accord 2.0 iTD]
bosniak Rover serii 600, Honda Accord 8 Pią Maj 04, 2007 09:28
Brt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink