Pomógł: 11 razy Dołączył: 21 Lut 2006 Posty: 204 Skąd: 33- 300 Nowy Sącz
Wysłany: Czw Lip 10, 2008 22:47
Polecam bo sam takie mam i jestem bardzo zadowolony, mianowicie klocki firmy Kashiyama. Japońskie, bardzo dobre (około 80zł komplet). Lub jak masz dużo kasy to EBC Red stuff lub green staff (ponad 200zł), te Red stuff to typowo twarde, sportowe natomiast te drugie do jazdy miejskiej i na trasie (takie raczej normalne )http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5826790&p=4&p=5
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 366 Skąd: Nowa Huta
Wysłany: Pią Mar 27, 2009 09:08
Stary temat, odświeżam bo nie udało mi sie wymienic hamulców i zostawiłem to sobie na wiosne a tu juz wuielkimi krokami sie zbliża (kalendarzowo to nawet jest)
Chce wymienic hamulce przód ale na wentylowane, czyli potrzsebuje zestaw tarcze wentylowane + klocki (ATE bo dobre) + wymienic zaciski, zgadza sie? To wystarczy? Skąd dorwac zaciski? Tylko używane wchodzą w gre? Jak tak to od jakich aut szukac? R200?POza tym bedzie pasowac wszystko bez problemu?
niuton, jak wymienisz zaciski, to pasować wszystko powinna bez najmniejszego problemu, no ale zacisk, to jednak nie takie "małe piwo". Osobiście sam będę w najbliższym czasie wymieniał tarcze + klocki ATE na przód i tył.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 366 Skąd: Nowa Huta
Wysłany: Pią Mar 27, 2009 09:20
Hmm dlaczego nie małe piwo? Dla mnie problem jest taki ze nie wiem ktore, no i troche nie wiem zy jest sens pakowac sie w zaciski ktore maja ponad 10 lat choc to nie awaryjna raczej czesc...
Ogólnie ja dał bym sobie spokój z tarczami wentylowanymi, fakt że są dobre, ale trochę kasy to będzie kosztowało, a do tego wszystkiego lepiej kupić tarczek + klocki ATE i naprawdę będzie różnica w hamowaniu. A i na piwko jeszcze zostanie
zaciski + jarzma ... ja bym kupił używki, od razu je przeczyścił, wymienił gumki uszczelniające, polakierował i z nowym płynem masz spokój na długo. Oczywiscie konserwacja śrub pływających itp.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 366 Skąd: Nowa Huta
Wysłany: Pią Mar 27, 2009 15:12
Co to są jarzma? JA własnie hcce ATE tylko wentylowane bo jakby sie cos poprawiło w Roverze że śmigac bedziue lepiej to wtedy jest ok a nie na startych hamulcach ktore obsługuja auto 86 koni, bo to smieszne jest.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 366 Skąd: Nowa Huta
Wysłany: Sob Mar 28, 2009 19:38
CZyli moge kupic od dwusetki na 100%? Czy w 200tkach w wersjach 1.4 1.6 1.8 2.0 vi były takie same hamulce? czy zaciski są te same? Kurde chce te wentylowane bo rozmawiałem zk ilkoma osobami i mówia ze duyżo lepiej hamuja, a cena zaciskow nie jest wielka tylko nie wiem ktore kupic. Mogłbys Brt zobaczyc na allgro? Bo ja NIE WIEM CZY TE ZACISKI CO SPRZEDAJA TO JUZ Z JARZMAMI SA? A jarzm jako takich osobno nie wiedze nigdzie. Pzodrawiam.
[ Dodano: Sob Mar 28, 2009 19:43 ] http://www.allegro.pl/ite...sk_hamulca.html
na przykąłd te? nie wiem czy to z jarzmami czy nie, w ogole nie rozkminiam tych zaciskow niby do tych samych modeli a zaden mi nie przyopmina poprzedniego:) ddziwne sa
[ Dodano: Sro Kwi 08, 2009 20:05 ]
Znalazłem zaciski nowe, wcenie duzej ale bede gadał ze znajomym z tej firmy po jakiej moze mi toi puscic, ale nie wiem co z jarzmami? Nie ma ich do kupienia chyba. indeks: LAU 77.1739
ZACISK HAM. PR/P (LUC) —R.Tť.54 ROVER BEZ ABS
214/216/220 D,SD, SDI 01.90-, ROVER 25 RF BE
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum