Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Wto Kwi 07, 2009 17:00
Z tłumaczenia widać,że te błędy dotyczą klimy i układu wentylacji (zbyt krótki okres działania cyklu A/C , brak działania zasilania drugiego wentylatora od strony pasażera)
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Wto Kwi 07, 2009 21:37
Siwus181, Ale błędy producenta podane przez PHJOWI mówią o defekcie silniczków kolektora ssącego które sterują zmiennymi fazami dolotu.Auto wtedy trochę więcej pali i traci kilka koni.Normalnie zawory są zamknięte a otwierają sie przy określonych obrotach.Poczytaj więcej w FAQ technicznym o VIS.
"Sie nie bój" Jak mawia Kozioł
wykręć silniczki i może uda się zregenerować no chyba że już klekoczą to może być bieda.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Sro Kwi 08, 2009 20:14
SeniorA napisał/a:
Normalnie zawory są zamknięte
mam na myśli zawory w kolektorze dolotowym , które regulują długość dolotu czyli układ zmiennych faz dolotu.Uważam ,że podane błędy producenta przez PHJOWI są prawdziwe , zresztą możesz to sam zweryfikować podczas jazdy.Komputer Boscha nie wiem czy wykryje błąd czujnika ale T4 na pewno.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum