Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Diagnostyka - błędy P1470, P1472
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Diagnostyka - błędy P1470, P1472
Autor Wiadomość
Siwus181 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 132
Skąd: Tuitam



Wysłany: Wto Kwi 07, 2009 14:04   [R75] Diagnostyka - błędy P1470, P1472
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Takie błędy pokazał mi komputer Boscha. Przypomnę, że mam problemy z odpaleniem.

Wiem tyle:
P1470 A/C Cycling Period Too Short
P1472 Electrodrive Fan 2 Operational Failure (Passenger Side)

Czy jest w stanie ktoś bliżej powiedzieć co to konkretnie oznacza?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Gru 10, 2010 15:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Kwi 07, 2009 14:04   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Wto Kwi 07, 2009 17:00   

Z tłumaczenia widać,że te błędy dotyczą klimy i układu wentylacji (zbyt krótki okres działania cyklu A/C , brak działania zasilania drugiego wentylatora od strony pasażera)
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
Siwus181 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 132
Skąd: Tuitam



Wysłany: Wto Kwi 07, 2009 20:11   

SeniorA, wielkie dzięki.

Teraz pytanie, skoro komputer wykrył te błędy, czy jest w stanie wykryć błędy takie jak, np. niesprawny czujnik położenia wału korbowego?

Tracę powoli cierpliwość do tego auta. Po świętach chyba laweta i do Poznania.
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Wto Kwi 07, 2009 20:29   

błedy producenta :

P1470 Varable intake balance valve - always open
P1472 Varable intake butterfly valve - alwsays open
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Siwus181 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 132
Skąd: Tuitam



Wysłany: Wto Kwi 07, 2009 21:30   

PHJOWI napisał/a:
błedy producenta :

P1470 Varable intake balance valve - always open
P1472 Varable intake butterfly valve - alwsays open


Czyli konkretnie co mam przez to rozumieć?
Z wolnego tłumaczenia chodzi o zawory?
Może to być powód braku iskry?
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Wto Kwi 07, 2009 21:37   

Siwus181, Ale błędy producenta podane przez PHJOWI mówią o defekcie silniczków kolektora ssącego które sterują zmiennymi fazami dolotu.Auto wtedy trochę więcej pali i traci kilka koni.Normalnie zawory są zamknięte a otwierają sie przy określonych obrotach.Poczytaj więcej w FAQ technicznym o VIS.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
Siwus181 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 132
Skąd: Tuitam



Wysłany: Sro Kwi 08, 2009 17:36   

To już nie wiem. Blady, zielony, żółty jestem...
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sro Kwi 08, 2009 20:02   

Siwus181 napisał/a:
Blady, zielony, żółty jestem...

"Sie nie bój" Jak mawia Kozioł :wink:
wykręć silniczki i może uda się zregenerować no chyba że już klekoczą to może być bieda.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Sro Kwi 08, 2009 20:14   

SeniorA napisał/a:
Normalnie zawory są zamknięte
mam na myśli zawory w kolektorze dolotowym , które regulują długość dolotu czyli układ zmiennych faz dolotu.Uważam ,że podane błędy producenta przez PHJOWI są prawdziwe , zresztą możesz to sam zweryfikować podczas jazdy.Komputer Boscha nie wiem czy wykryje błąd czujnika ale T4 na pewno.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sro Kwi 08, 2009 20:48   

SeniorA, on ich niemoże zweryfikowac podczas jazdy bo auto nie odpala.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Sro Kwi 08, 2009 21:47   

Rowan, zrozumiałem,że ma kłopoty z odpaleniem ale odpala.Dzięki.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
Siwus181 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 132
Skąd: Tuitam



Wysłany: Sro Kwi 08, 2009 21:54   

Rowan napisał/a:
SeniorA, on ich niemoże zweryfikowac podczas jazdy bo auto nie odpala.


Słuszna uwaga :ok:

Jakiś czas temu czasem odpalał, była iskra.
Nagle nie ma jednego i drugiego.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] błędy P1471 i P1472 (check engine)
Aragorn Rover serii 75, MG ZT 13 Sro Sty 11, 2012 09:27
Aragorn
Brak nowych postów [r75] błędy P0341 P1470 i kontrolka silnika dziwne objawy
Jarcun Rover serii 75, MG ZT 15 Sob Sty 14, 2012 22:41
Jarcun
Brak nowych postów [R75] Diagnostyka ELM'emem 327 + błędy
Gość Rover serii 75, MG ZT 22 Czw Wrz 12, 2013 17:51
SyntaX
Brak nowych postów [R75] Diagnostyka, błędy jakie wyskoczyły
Dam-Kam Rover serii 75, MG ZT 8 Pią Maj 30, 2008 15:49
Dam-Kam
Brak nowych postów [R75] Diagnostyka komputera pokładowego- błędy, wskazania
apples Rover serii 75, MG ZT 43 Pią Kwi 14, 2017 18:40
Ozi546



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink