[R620] Problem z odpalaniem na zimnym
Autor
Wiadomość
szoso
Pomógł: 438 razy Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 6302 Skąd: Ostrołęka Rover 400
Wysłany: Wto Paź 06, 2009 14:17
Brt napisał/a: a w obecnym stanie przy -20 to nawet bym go nie ruszał hehe tylko od razu dymał pieszką do pracy
ja mam 20km do pracy w jedną stronę to iść pieszką nie bardzo
SPAMU¦
Wysłany: Wto Paź 06, 2009 14:17 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Legion1349
Pomógł: 9 razy Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 246 Skąd: Katowice Land Rover Freelander
Wysłany: Wto Paź 06, 2009 15:12
szosownik napisał/a:
ja mam 20km do pracy w jedną stronę to iść pieszką nie bardzo
ja podobnie mam 25km, wymieniłem gruszkę z zaworkami zwrotnymi i dalej nic
_________________ Nie gore-tex, a chęć szczera, zrobi z Ciebie globtrotera!
szoso
Pomógł: 438 razy Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 6302 Skąd: Ostrołęka Rover 400
michallo
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Gru 2008 Posty: 81 Skąd: Łódź/Warszawa/Płock/
Wysłany: Sro Paź 07, 2009 12:40
Hmm, a może problemy są jeszcze prostrze... tzn np zajechane szczotki od rozrusznika i kopa odpowiedniego nie ma.
Brt
mgz insz.
Pomógł: 1052 razy Dołączył: 08 Cze 2004 Posty: 11396 Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: Sro Paź 07, 2009 12:47
nie wiem od jakiego ... ale to jest najbardziejstandardowy przekaźnik na większe prądy ... ma dwie duże nóżki i dwie normalne .. pokazywałem na forum gdzie w necie można go kupić
_________________ Pozdrawiam - Brt
szoso
Pomógł: 438 razy Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 6302 Skąd: Ostrołęka Rover 400
Wysłany: Sro Paź 07, 2009 12:50
Brt napisał/a: ale to jest najbardziejstandardowy przekaźnik na większe prądy ... ma dwie duże nóżki i dwie normalne ..
w takim razie dzisiaj go poszukam po sklepach bo jakoś krótko ta lampka od świec świeci stąd może słabo świece grzeją i dłużej trzeba kręcić z rana
Legion1349
Pomógł: 9 razy Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 246 Skąd: Katowice Land Rover Freelander
Wysłany: Sro Paź 07, 2009 15:20
u mnie kontrolka świec świeci się jakieś 3-4 sekundy? to krótko? odnośnie rozrusznika to mój jest w bardzo dobrym stanie więc to raczej nie to
_________________ Nie gore-tex, a chęć szczera, zrobi z Ciebie globtrotera!
szoso
Pomógł: 438 razy Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 6302 Skąd: Ostrołęka Rover 400
Wysłany: Sro Paź 07, 2009 16:57
Legion1349 napisał/a: jakieś 3-4 sekundy? to krótko?
nie wiem ja mam podobnie
narazie jestem na etapie poszukiwań tego przekaźnika który chcę wymienić zapobiegawczo
[ Dodano : Sro Paź 07, 2009 16:55 ]
którego nie ma
są inne a takiego brak
ten jest podobny:
http://www.allegro.pl/ite...azja_tanio.html
Brt podaj numer przekaźnika
Brt
mgz insz.
Pomógł: 1052 razy Dołączył: 08 Cze 2004 Posty: 11396 Skąd: Dolny Śląsk
szoso
Pomógł: 438 razy Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 6302 Skąd: Ostrołęka Rover 400
Wysłany: Sro Paź 07, 2009 17:23
Brt napisał/a: z TME mam swój obecny ...
coś tam w nim trzeba wyłamywać tak?
kupiłeś od nich czy gdzieś w sklepie?
Brt napisał/a: a ten od VW miał chyba numer 460 taki duży na górze przekaźnika
jeśli to faktycznie ten to znalazłem jego numer przekaźnik 460: VW AUDI 1K0 951 253A
Brt
mgz insz.
Pomógł: 1052 razy Dołączył: 08 Cze 2004 Posty: 11396 Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: Sro Paź 07, 2009 19:27
kupiłem z TME ... robię tam zakupy firmowe ... ostatnio trzeba było środkową nóżkę wyłamać ... ale to pikuś (palmpikuś )
Jeśli ten przekaźnik 460 wygląda jak ten z TME to bedzie pasował
_________________ Pozdrawiam - Brt
Legion1349
Pomógł: 9 razy Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 246 Skąd: Katowice Land Rover Freelander
Wysłany: Sro Paź 07, 2009 20:27
gdzie szukać w aucie tego przekaźnika? i czy metodą miernik/opór/przepływ prądu można go samodzielnie sprawdzić przed ewentualną wymianą?
_________________ Nie gore-tex, a chęć szczera, zrobi z Ciebie globtrotera!
szoso
Pomógł: 438 razy Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 6302 Skąd: Ostrołęka Rover 400
Wysłany: Sro Paź 07, 2009 20:32
Legion1349 napisał/a: gdzie szukać w aucie tego przekaźnika?
u mnie jest on zaraz przy komputerze na grodzi
Cytat: W przypadku uszkodzonego przekaźnika na świece przychodzi za niskie napięcie. Prawidłowe napięcie powinno być trochę niższe od napięcia na akumulatorze(zwykle jest to około 11 V). Pomiar należy przeprowadzić oczywiście podczas grzania świec.
kamax_19
Pomógł: 14 razy Dołączył: 17 Lis 2008 Posty: 503 Skąd: Ostrów Wlkp Rover 200
Wysłany: Czw Paź 08, 2009 00:26
Mój teraz po naprawie to tak szybko odpala że szok lepiej niż jak go kupiłem a i mechanik podobno jeszcze rozrząd przestawił o 2 ząbki. A czy rano czy noc autko teraz pali na dotyk:D:D
filo
Pomógł: 54 razy Dołączył: 23 Maj 2008 Posty: 942 Skąd: Zabierzów
Wysłany: Czw Paź 08, 2009 05:10
kamax_19 napisał/a: Mój teraz po naprawie to tak szybko odpala że szok lepiej niż jak go kupiłem a i mechanik podobno jeszcze rozrząd przestawił o 2 ząbki.
Rozrząd czy przy kącie wtrysku grzebał?
szoso
Pomógł: 438 razy Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 6302 Skąd: Ostrołęka Rover 400
Wysłany: Czw Paź 08, 2009 08:29
udało mi się kupić identyczny przekaźnik tylko nie wiem czy 50A(taki niby jest w VW) wystarczy?
a ty Brt masz 70A z tego TME jak sprawdzałem,mam nadzieję że mój się nie spali
jest bodajże od Passata B5,dałem 10zł,jest na nim nr 18
ciekawe ile Amper ma oryginalny przekaźnik?
Brt
mgz insz.
Pomógł: 1052 razy Dołączył: 08 Cze 2004 Posty: 11396 Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: Czw Paź 08, 2009 09:22
a ile masz świec policz 12 AmperÓW na każdą świecę i będziesz wiedział czy wystarczy
_________________ Pozdrawiam - Brt
szoso
Pomógł: 438 razy Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 6302 Skąd: Ostrołęka Rover 400
Wysłany: Czw Paź 08, 2009 09:43
Brt napisał/a: a ile masz świec
tylko 3
Brt
mgz insz.
Pomógł: 1052 razy Dołączył: 08 Cze 2004 Posty: 11396 Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: Czw Paź 08, 2009 09:43
będzie ok
_________________ Pozdrawiam - Brt
szoso
Pomógł: 438 razy Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 6302 Skąd: Ostrołęka Rover 400
Wysłany: Czw Paź 08, 2009 09:45
dzięki
podaję numer tego przekaźnika jak ktoś by chciał sobie kupić:
topran 102 939 755
nie powinno być problemu z jego dostaniem w sklepach z częściami