tylko dopisz ze te tarcze po jednym hamowaniu z dużej prędkości są pogięte...
qtore?
bo z EBC juz bylo walkowane ze sie gna.
_________________ -------------
וροVVЄя
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pią Paź 16, 2009 10:45
Ja czekam teraz na tarcze National Performance. Mają być nawiercane, rowkowane i nawęglane. Tył już czeka, przód będzie lada dzień. Zobaczyby co są warte
tylko dopisz ze te tarcze po jednym hamowaniu z dużej prędkości są pogięte...
qtore?
bo z EBC juz bylo walkowane ze sie gna.
mówiłem o firmy Delphi... co do EBC to padaczka jest tylko w seria turbo, zwykle lite dają rade chociaż bardziej opłaca się już kupić TRW ta sama jakoś niższa cena...
Tomi może jakieś DEMO na tego Nationala
_________________ Tomcata na części info na PW
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pią Paź 16, 2009 11:07
W tarczach hamulcowych Delphi Lockheed nie wypada zbyt lotnie... ponadto, sam fakt, że funkcjonują w katalogu, nie znaczy, że są dostępne
dobryziom napisał/a:
Tomi może jakieś DEMO na tego Nationala
Wpadnij i oblookaj. Tył już leży i czeka, przód ma być za kilka dnia (akurat klocki się kończą, a oryginalne tarcze mają już rant ok milimetra na stronę. Ponadto odnoszę wrażenie, że przy 73kkm przebiegu zaczynają bardzo delikatnie wibrować.
na allegro firma Dexx ma w ofercie ostanie ceny jak sprawdzałem chyba we wrześniu to:
tarcze przód TRW LUCAS - 135 zł/szt,
tarcze tył - dla tarcz pełnych - TRW - 108 zł/szt.,
_________________ Tomcata na części info na PW
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pią Paź 16, 2009 15:26
spider666 napisał/a:
Tomi napisał/a:
że funkcjonują w katalogu, nie znaczy, że są dostępne
akurat on twierdził że ma dostępne.
Może się coś zmieniło... bo cały czas się zmienia. Jak myślałem o ściągnięciu (bo wtedy były na zamówienie), były niedostępne... odwrotnie zaś do QH, które były, a nie ma ich w tej chwili.
ja smigalem na ATE, bo to najrozsadniejszy wybor za uczciwe pieniadze, nie ma fajerwerkow ale tez nei krzywia sie jak np EBC ( za duzo wiecej $$$)
tak sie zastanawiam nad zamienieniem tarcz i zaciskow od ZS-a czyli 282mm zamniast 262
tylko sie zastanawiam co jeszcze oprocz tarcz, zaciskow, jarzma trzeba by zmienic ? i czy wogole warto ? bo hamowanie nie jest idealne, po kilku mocnych hamowaniach czuc ze auto plynie bardziej. Fakt ze musze niebawem wymienic tarcze, wiec stare nie maj aidealnych parametrow, ale moze upiec 2 pieczenie, kupic tarcze nowe i od razu w wiekszym rozmiarze >? tak glosno mysle ? moze cos podpowiecie
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
maniaq
Ja po przesiadce z litych tarcz na wentylowane i wieksze to bylem w szoku. I jezdze wlasnie na EBC, z tym gieciem sie to moze tez byc jakis mit. Ja juz przejechalem okolo 10kkm i nic sie nie dzieje. Z drugiej strony jesli ktos hamuje z pelnej predkosci i wjezdza w wode, to na takie cos nie ma mocnych.
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
I jezdze wlasnie na EBC, z tym gieciem sie to moze tez byc jakis mit. Ja juz przejechalem okolo 10kkm i nic sie nie dzieje. Z drugiej strony jesli ktos hamuje z pelnej predkosci i wjezdza w wode, to na takie cos nie ma mocnych.
to nie chodzi o wjeżdżanie w wodę wystarczy ze zrobisz probe hamowania pod rząd dwa razy z 180km do zera i masz po tarczach... maniak nie masz się co zastanawiać jedyne co ci potrzeba to zaciski od MG ZR 160 lub ZS 180... plus tego swapu nie jest sama średnica bo zmiana jest znikoma lecz grubość tarczy
po jezdzie w ulezy stwierdzam ze hamulce nie sa takie zle, tylko moze tzreba je bylo przewietrzyc hehehe ale abs szybko sie wcina O_o po kilku upalaniach czuc bylo ze slabiej lapie, ale nie bylo zle
narazie niestety wychodza mi inne pierdoly... jakies straty musza byc O_o
[ Dodano: Pon Paź 19, 2009 10:48 ]
tak mysle sobie -czy ktos podpowie, czy z zaciskami z ZS/ZR160, tarcza 282 zaloze spokojnie stalowke na zime 15 "
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 145 Skąd: Warszawa-Gocław
Wysłany: Pon Paź 19, 2009 16:24
maniaq napisał/a:
tak mysle sobie -czy ktos podpowie, czy z zaciskami z ZS/ZR160, tarcza 282 zaloze spokojnie stalowke na zime 15 "
To zalezy od ksztaltu i ET felgi, ale raczej 15 cali stalowki do zaciskow ZR160 nie da rady, ja przymierzalem nawet 2 komplety aluminiowych 15 i nie dalo rady, musi byc odpowiednio wyprofilowana felga.
Ze stalowych to tylko zapas probowalem zalozyc 15 ale nie wszedl oczywiscie, moze stalowka z glebokim rantem dalaby jakos rade.. Metoda prob i bledow trzeba.
tak mysle sobie -czy ktos podpowie, czy z zaciskami z ZS/ZR160, tarcza 282 zaloze spokojnie stalowke na zime 15 "
ceremony napisał/a:
To zalezy od ksztaltu i ET felgi, ale raczej 15 cali stalowki do zaciskow ZR160 nie da rady, ja przymierzalem nawet 2 komplety aluminiowych 15 i nie dalo rady, musi byc odpowiednio wyprofilowana felga.
Ze stalowych to tylko zapas probowalem zalozyc 15 ale nie wszedl oczywiscie, moze stalowka z glebokim rantem dalaby jakos rade.. Metoda prob i bledow trzeba.
Ja mam właśnie 195/60/15 założone na stalówki a Konrad to samo na alu, pasują idealnie...
15" na hamulce 282, musisz przymierzac. bo nawet ATS CUP ET20 nie wchodzi przez kształt ramion, a inne z ET duzo wiekszym moga wejsc. wszystko zalezy od ksztaltu, najlepiej zeby ramiona nie byly mocno zawiniete do srodka, a od spodu w miejscu mocowania do piasty byl duze odsadzenie -duzo materialu.
ewentualnie dystanse sobie zamowic.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum