Wysłany: Wto Lis 10, 2009 10:10 [ R 414 95r ] Nie odpala , kręci , umarł !
Witam,
Jest problem i to nie miały .
Z racji że wyjechałem około 3 tygodni temu mój R nie był odpalany przez 2 tyg . lecz gdy już chciałem go odpalić on powiedział mi gromkie "spier..."
mówię mu nie gniewaj się przecież Cie dobrze traktuje . Zrobię Ci to ssanie którego nie masz spokojnie (silnik posiada od nowszych R)
On na to "nie i chu..."
a więc dobrze....
akumulator już padł od kręcenia
podładowałem i biorę gnojka na hol kilometr ciągnięcia i nic. stoimy a on odpala jak niby nigdy nic....choć obroty wariują jak szalone.
Całe auto skacze jak wariat kangury jak ..głowa mała...
No to co jest przyczyną rzekłem .
Czujnik położenia walu OK kable cewka ok komp ok podmieniane wszystko itd...pompa Ok (tryska jak szalona)
Zawiozłem go do naszego kolegi ze Stobna k/Kalisza i on dalej walczy i również nie może znaleźć przyczyny.
Zdecydowaliśmy się na wymianę całej wiązki (poprzedni właściciel ja zmasakrował )
Auto zimne nie zapali za chiny ludowe .
brak mi już sił .
Panowie konkretnie !
Szczerze Was błagam.
POMOCY !
Pozdrawiam,
zrozpaczony K.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez borsi Czw Lis 12, 2009 21:55, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lis 10, 2009 10:10 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
palec również do podmiany ale to nie to . czemu niby miał by odpalić dopiero po jechaniu 1 km zatrzymaniu się i odpaleniu ze stacyjki ? idiotyzm.
Czujnik temp po zmostkowaniu nic się nie dzieje.
Następnego dnia jak auto znowu stało przez cała noc znowu nie odpalił.
w takiej sytuacji nie krecisz silnika pol godziny bez sensu, tylko sprawdzasz czego mu brakuje, wystarczy 10 sekund potrzymac na rozruszniku, jak nie odpali po tym czasie, to i po 10 min nie zapali
obrotomierz podnosi sie tzn wskazuje obroty przy kreceniu rozrusznikiem i holowaniu
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Pomógł: 248 razy Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 1651 Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz
Wysłany: Pią Lis 13, 2009 09:09
jakub333 napisał/a:
Z dnia na dzień przestaje auto chodzić
ja zabrałbym się za metodyczne sprawdzanie - pisałeś, że pompka podaje paliwo - zostaje sprawdzić czy z wtrysków też leci - to pierwsze, dalej układ zapłonowy - świeca w garść i sprawdzenie czy iskra jest na wszystkich kablach i jaka, następny krok - czujnik temp, wału i krokowy - sprawdzenie ew czyszczenie silniczka i złączy, sprawdzenie sondy - czy daje impulsy, sprawdzenie bezp szczególnie pod maską i ich połączeń (czy nie zaśniedziałe) i obu mas - jeśli tu będzie wszystko ok pozostaje tylko mechanika - no chyba że padł komp ale o takim przypadku nie słyszałem - powodzenia w pracy
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
ja zabrałbym się za metodyczne sprawdzanie - pisałeś, że pompka podaje paliwo - zostaje sprawdzić czy z wtrysków też leci - to pierwsze, dalej układ zapłonowy - świeca w garść i sprawdzenie czy iskra jest na wszystkich kablach i jaka, następny krok - czujnik temp, wału i krokowy - sprawdzenie ew czyszczenie silniczka i złączy, sprawdzenie sondy - czy daje impulsy, sprawdzenie bezp szczególnie pod maską i ich połączeń (czy nie zaśniedziałe) i obu mas - jeśli tu będzie wszystko ok pozostaje tylko mechanika - no chyba że padł komp ale o takim przypadku nie słyszałem - powodzenia w pracy
Wszystkie te części zostały podmienione z dobrego R .
Czujnik temp. nawet jak by był zły to by obroty na moment podskoczyły a one nic.
Komp też podmieniony nic !
Chyba wymienimy całą wiązkę kabli .
Sonda nie działa na zimno !! Ile razy można na tym forum to powtarzać ?
Jak silnik się rozgrzeje po 1 km targaniu auta...tak nie chce odpalić za cholere a potem ze stacyjki odpala ale obroty trzeba trzymać na pedale gazu.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Sprawdź czystość zespołu przepustnicy, wyczyść silniczek krokowy, sprawdź szczelinę na zamkniętej przepustnicy i wyczyść kanalik obejściowy przepustnicy.
No i cały osprzęt silnika do sprawdzenia - wszystkie czujniki, automatyka, przewody, itd..
_________________ Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
silniczek krokowy mozna latwo wyeliminowac, silnik powinien odpalic bez problemu z wcisnietym do polowy pedalem gazu, jesli mimo to nie zapala, to napewno nie jest to wina krokowego
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum