Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Temperatury płynu chłodniczego w R 75
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Temperatury płynu chłodniczego w R 75
Autor Wiadomość
sad200 



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 41
Skąd: chrosna



Wysłany: Czw Lis 12, 2009 19:30   [R75] Temperatury płynu chłodniczego w R 75
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003

W jakiej pozycji powinien znajdować się wskażnik temperatury, piszecie że w połowie u mnie jest w 1/4 .Cz coś jwst nie tak
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Gru 05, 2010 22:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lis 12, 2009 19:30   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Aragorn 




Pomógł: 25 razy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 378
Skąd: Wałbrzych

Rover 75

Wysłany: Czw Lis 12, 2009 19:40   

może walnięty termostat i cały czas jest otwarty duży obieg, a teraz zimno i auto się niedogrzewa, bo powinien być w połowie
_________________
Pozdrawiam
Rover 75 V6 obecnie Avensis :-)
 
 
 
dukat11 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 1449
Skąd: Trójmiasto

Rover 75

Wysłany: Czw Lis 12, 2009 20:22   

Aragorn napisał/a:
może walnięty termostat i cały czas jest otwarty duży obieg, a teraz zimno i auto się niedogrzewa, bo powinien być w połowie


Zgadzam się z Aragorn, typowy objaw otwartego termostatu
_________________
Pozdr.
Dukat11
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Pią Lis 13, 2009 01:00   

sad200, zrób test na zegarach jaką masz realną temperaturę. Pewnie coś koło 50st będzie.

[ Dodano: Pią Lis 13, 2009 01:00 ]
http://forum.roverki.eu/v...styka+komputera
Robisz na odpalonym silniku i idziesz najpierw do pozycji 19 i jak będzie paliło się OFF to wciskasz przycisk żeby odblokować wszystkie funkcje a następnie biegiem udajesz się do pozycji 7 i czekasz.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Pią Lis 13, 2009 08:41   

Zukowaty napisał/a:
zrób test na zegarach jaką masz realną temperaturę. Pewnie coś koło 50st będzie.
jak będzie powyżej 75st.C, to jest dobrze.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Pią Lis 13, 2009 22:05   

Ale kolega ma na wskaźnik 1/4
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Dziadek 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 957
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Sob Lis 14, 2009 08:44   

Zukowaty napisał/a:
Ale kolega ma na wskaźnik 1/4

Tylko,czy dobrze wskazuje?Słyszałem o takiej możliwości.To samo dotyczy wskaźników paliwa-pokazują inne wartości niż rzeczywiste.
Druga sprawa to sam układ chłodzenia-może być walnięty,a powodów kilka (nawet uszkodzony korek zbiorniczka wyrównawczego).
_________________
Sprawdzajka pisowni nie boli.
 
 
 
sad200 



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 41
Skąd: chrosna



Wysłany: Nie Lis 15, 2009 21:03   Wskażnik temperatury płynu chłodniczego w R 75

Zrobiłem test według waszego opisu wyszło 066 to chyba temperatura płynu chłodzącego a miało być 75 .Czy czeka mnie wymiana termostatu.
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Nie Lis 15, 2009 21:13   

sad200 napisał/a:
Czy czeka mnie wymiana termostatu.
pewnie tak.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Nie Lis 15, 2009 21:14   

sad200 napisał/a:
a miało być 75

Od 76 dopiero wskazówka jest na połowie. Ma być między 94 a 100.
sad200 napisał/a:
według waszego opisu wyszło 066

Termostat do wymiany. Koniecznie razem z rurkami.

EDIT: sam termostat
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Ostatnio zmieniony przez Zukowaty Nie Lis 15, 2009 21:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Nie Lis 15, 2009 21:27   

Zukowaty, to jest silnik diesla i termostat jest w obudowie pompy .Jakie rurki masz na myśli.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
sad200 



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 41
Skąd: chrosna



Wysłany: Nie Lis 15, 2009 21:47   Jaki termostat

Gdzie jest umieszczony i czy sam go wymienię
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Nie Lis 15, 2009 21:58   

SeniorA napisał/a:
Zukowaty, to jest silnik diesla i termostat jest w obudowie pompy .Jakie rurki masz na myśli.


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Przepraszam :mrgreen: Zapędziłem się przeglądając kilka otwartych tematów o KV6 :wink:
W takim razie do wymiany sam termostat no i temperaturka troszke niższa niż 94-100 :wink:
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Nie Lis 15, 2009 21:59   

sad200, czy ty pytasz o termostat w dieslu czy w kV6 ?
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
sad200 



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 41
Skąd: chrosna



Wysłany: Nie Lis 15, 2009 22:00   Termostat

To wcale mnie nie pocieszyłeś,
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Nie Lis 15, 2009 22:01   

Zukowaty napisał/a:
temperaturka troszke niższa niż 94-100
bo w tych to już wentylator pracuje.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
sad200 



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 41
Skąd: chrosna



Wysłany: Nie Lis 15, 2009 22:01   Termostat

W dieslu 2 litry cdt
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Nie Lis 15, 2009 22:04   

SeniorA, a jaką właściwie klekot w 75 ma temperaturę roboczą? W kekocie chyba można wymienić sam wkład a nie jak w KV cały element...
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Nie Lis 15, 2009 23:35   

Zukowaty napisał/a:
a jaką właściwie klekot w 75 ma temperaturę roboczą
myślę ,że bez obciążenia to dziewięćdziesią kilka stopni, ale normalna temperatura pracy( w zależności od obciążenia ) czyli wskażnik w połowie , to 75 - 115 st.C
Zukowaty napisał/a:
W kekocie chyba można wymienić sam wkład a nie jak w KV cały element...
masz racje.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75]Wymiana płynu chłodniczego-demontaż chłodnicy-3l płynu?
KrzysztofWalia Rover serii 75, MG ZT 2 Pią Kwi 10, 2015 13:20
KrzysztofWalia
Brak nowych postów [R75]Temperatura płynu chłodniczego
jareczeeek Rover serii 75, MG ZT 8 Sob Cze 15, 2013 19:08
jareczeeek
Brak nowych postów [R75] Wymiana płynu chłodniczego
Thor_14 Rover serii 75, MG ZT 7 Wto Cze 09, 2009 18:46
SeniorA
Brak nowych postów [R75] I ubytek płynu chłodniczego
fenix_tbg Rover serii 75, MG ZT 5 Pon Wrz 08, 2008 14:03
piter34
Brak nowych postów [MG ZT-T] Wyciek płynu chłodniczego
pajda Rover serii 75, MG ZT 5 Pon Paź 18, 2010 17:41
siersciuch01



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink