Jako że mam teraz mały przestuj w pracy (zajmuje się fotorafią ślubną, a teraz zima a w marcu post),a jestem po uszy zakochany w moim roverku i chciałbym dla niego jak najlepiej, to kożystając z wolnego czasu wymyslam coby tu wykombinować żeby nam sie razem przyjemnie jezdziło,już wymslłemzegary od 45, podgrzewane fotele, (znaczy jestem w trakcie zbierania części, bo w marcu cały miesiąc bedzie wolny i bede mógł to wszystko zamontować) eraz wymyślłem sobie wielofunkcyjną kierownice.
Chciałbym zamontować oryginalne "pstryczki" na kierownicy cciałbym nimi obsługiwać radio i tempomat (bo mam takowy dokładany).
Znalazłemna allegro kierownice od rowerka serii 800,która maijedne idrugiie przełączniki, i tu moje pytanie czy bedą posowały domojej kierownicy od 416'stki, po fotkach wygladaja ak samo dokladnie, że moglbyście zrobć akies fotki swoich pstrzyczków w R 800 i 400 jak oto wyglada zebym mógł porównać.
o niby takteż tak myślałem,tylko ze nie sotkałemsie eszcze z kirownicą do 400 seki która miala by przełączniki do radia i empomatu, tych ze sterowaniem radiem jest dużo, natomiast z przyciskami od tempoatu sie nie spotkałem choć wiemze 400 setki miały na kierownicy tempomat.dlatego kombinuje w ten sposób.
tak w ogóle to w aki sposób są poprowdzone kable z kierownicy do ze takpowiem reszty auta
Kable prawdopodobnie są już poprowadzone. W 400 nie ma włącznika tempomatu na kierownicy - znajduje się on po prawej stronie, w miejscu plastikowej zaślepki (symetrycznie do niej są przyciski od przeciwmgielnych)
ciekawe czy samo założenie kiery z przyciskami wystarczy by móc sterować radiem bo chciałbym takie coś założyć ale jeśli trzeba coś więcej rzeźbić to dam sobie spokój
artu,mylisz sie w 400 setce jest tempomat na kierownicy,po prawej stronie licznika jest tylko włącznik tempomatu,a sterowanie tempomatem jest na kierownicy
ja chcałbym to jakoś zgrac z niefabrycznymradiem,mam juz nawet pomysł an to. chce zmienic radyjko w niedalekiej przyszłości myśle ze na jakiegos pioneera lun kenwoda,który ma plot na kablu i przyciski z kierownicy podpiąć pod tegoabrycznego pilota
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez slax Nie Sty 10, 2010 19:09, w całości zmieniany 1 raz
a czy nie lepiej kupić radio z funkcją sterowania przez zewnętrzne przyciski i podłączyć oryginalną wiązke z kierownicy a nie bawić się w przerabianie jakiegoś pilota?
W ogóle są radia z piloten na kablu???? Pytam bo mi allegro cos dzis nie chodzi
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
wR400 nie ma kierownicy wielofunkcyjnej.. jedyna funkcja w kierownicy, to klakson i SRS sterowanie radiem było na płetewce wystającej z kolumny, a nie na kierownicy, a tempomat tak jak ktoś już wspomniał z boku...
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
no właśnie i takie bym sobie chcial zzamontować, tylko nie wiem jak połączyc te kable z reszta sankchodu bo przeciaz kierownica sie obraca, może to jest tak zrobione jak poduszka powietrzna poprzes taką tasme.
jeśli chodzi o redia z pilotem to na przyklada do radyjek sony są piloty na kablu, przyczepia sie je zdaje sie do obudowy kolumny kierowniczej i takiego pilota chciałbym przerobic, a dokladnie wpiąć w niego wiążkę od przycisków w kierownicy. jedyny problem dla mnie to tak jak wspomniałem wczesniej jak te kable idą z kierownicy do reszty auta
Sorka ale jestem uporczywy zapytam jeszcze raz. Skoro chcesz wykorzystać oryginalne przyciski w kierownicy do sterowania radiem to po co ci radio z pilotem na "sznurku"
1. Lepiej kupić radio z obsługa sterowanie przez kierownice i polaczyc kable tylko na kostce iso do radia
2 przerabiając pilota od takiego radia tracisz gwarancje a jeszcze można coś przypadkowo spieprzyć nie ujmując tu Twoim czy kogoś innego zdolności
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
oki, z "1" zgadzam się jeśli to miało by zadziałać i być prostrze to ok, jak najbardziej
teraz tak znalazłem na stronir klubowej: http://roverki.pl/article.php?sid=454 tutorial wymiany przełącznika zespolonego przyglądnołem sie tej tasmie od Air bagu i do niej tez podłączone są kable od klaksonu, moze jest tam tez miejsce na wtyczke od pstryczków od radia i tempomatu, ma ktoś moje jakieś dokładniejsze foki tej tasmy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum