Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416 si] Chciałbym zrobić kiownicę wielofunkcyjną
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 14:50
[R416 si] Chciałbym zrobić kiownicę wielofunkcyjną
Autor Wiadomość
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Nie Sty 10, 2010 17:41   [R416 si] Chciałbym zrobić kiownicę wielofunkcyjną

Witam

Jako że mam teraz mały przestuj w pracy (zajmuje się fotorafią ślubną, a teraz zima a w marcu post),a jestem po uszy zakochany w moim roverku i chciałbym dla niego jak najlepiej, to kożystając z wolnego czasu wymyslam coby tu wykombinować żeby nam sie razem przyjemnie jezdziło,już wymslłemzegary od 45, podgrzewane fotele, (znaczy jestem w trakcie zbierania części, bo w marcu cały miesiąc bedzie wolny i bede mógł to wszystko zamontować) eraz wymyślłem sobie wielofunkcyjną kierownice.

Chciałbym zamontować oryginalne "pstryczki" na kierownicy cciałbym nimi obsługiwać radio i tempomat (bo mam takowy dokładany).

Znalazłemna allegro kierownice od rowerka serii 800,która maijedne idrugiie przełączniki, i tu moje pytanie czy bedą posowały domojej kierownicy od 416'stki, po fotkach wygladaja ak samo dokladnie, że moglbyście zrobć akies fotki swoich pstrzyczków w R 800 i 400 jak oto wyglada zebym mógł porównać.

nizej wklejam linkdo aukci na allegro
http://moto.allegro.pl/it...20_825_827.html

pozdrawiam

ps. pomóżcie mi e moje go roverka
Ostatnio zmieniony przez slax Nie Sty 10, 2010 18:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sty 10, 2010 17:41   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Nie Sty 10, 2010 17:58   

a nie prościej kupić kierę wielofunkcyjną od 400-tki tylko kombinować z przyciskami?
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Nie Sty 10, 2010 18:17   

o niby takteż tak myślałem,tylko ze nie sotkałemsie eszcze z kirownicą do 400 seki która miala by przełączniki do radia i empomatu, tych ze sterowaniem radiem jest dużo, natomiast z przyciskami od tempoatu sie nie spotkałem choć wiemze 400 setki miały na kierownicy tempomat.dlatego kombinuje w ten sposób.

tak w ogóle to w aki sposób są poprowdzone kable z kierownicy do ze takpowiem reszty auta
 
 
Artu 




Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 383
Skąd: Kraków

Rover 400

Wysłany: Nie Sty 10, 2010 18:25   

Kable prawdopodobnie są już poprowadzone. W 400 nie ma włącznika tempomatu na kierownicy - znajduje się on po prawej stronie, w miejscu plastikowej zaślepki (symetrycznie do niej są przyciski od przeciwmgielnych)
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Nie Sty 10, 2010 18:39   

Artu napisał/a:
Kable prawdopodobnie są już poprowadzone

ciekawe czy samo założenie kiery z przyciskami wystarczy by móc sterować radiem bo chciałbym takie coś założyć ale jeśli trzeba coś więcej rzeźbić to dam sobie spokój
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Nie Sty 10, 2010 19:06   

artu,mylisz sie w 400 setce jest tempomat na kierownicy,po prawej stronie licznika jest tylko włącznik tempomatu,a sterowanie tempomatem jest na kierownicy

http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C10794264

prosze zobacz fotokierownicy na tej aukcji


ja chcałbym to jakoś zgrac z niefabrycznymradiem,mam juz nawet pomysł an to. chce zmienic radyjko w niedalekiej przyszłości myśle ze na jakiegos pioneera lun kenwoda,który ma plot na kablu i przyciski z kierownicy podpiąć pod tegoabrycznego pilota

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez slax Nie Sty 10, 2010 19:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Nie Sty 10, 2010 19:06   

No to wiesz zależy od Twojego radja bo jeśłi ono nie obsługuje takiego sterowania to najlepsza kierownica nic ci nnie da
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Nie Sty 10, 2010 19:10   

wyżej dopisałem jak chciałbym rozwiązac problemzgrania pilota z radiem
 
 
Artu 




Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 383
Skąd: Kraków

Rover 400

Wysłany: Nie Sty 10, 2010 22:18   

Slax - zwracam honor
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Nie Sty 10, 2010 22:41   

a czy nie lepiej kupić radio z funkcją sterowania przez zewnętrzne przyciski i podłączyć oryginalną wiązke z kierownicy a nie bawić się w przerabianie jakiegoś pilota?

W ogóle są radia z piloten na kablu???? Pytam bo mi allegro cos dzis nie chodzi
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Sty 10, 2010 22:56   

wR400 nie ma kierownicy wielofunkcyjnej.. jedyna funkcja w kierownicy, to klakson i SRS sterowanie radiem było na płetewce wystającej z kolumny, a nie na kierownicy, a tempomat tak jak ktoś już wspomniał z boku...
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Sty 11, 2010 08:46   

sTERYD napisał/a:
sterowanie radiem było na płetewce wystającej z kolumny, a nie na kierownicy

a to co to niby jest jak nie na kierownicy :wink:
Ostatnio zmieniony przez szoso Pon Sty 11, 2010 08:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Sty 11, 2010 08:56   

no ładnie... a ja myślałem, że to było przy kolumnie :oops:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pon Sty 11, 2010 16:55   

no właśnie i takie bym sobie chcial zzamontować, tylko nie wiem jak połączyc te kable z reszta sankchodu bo przeciaz kierownica sie obraca, może to jest tak zrobione jak poduszka powietrzna poprzes taką tasme.

jeśli chodzi o redia z pilotem to na przyklada do radyjek sony są piloty na kablu, przyczepia sie je zdaje sie do obudowy kolumny kierowniczej i takiego pilota chciałbym przerobic, a dokladnie wpiąć w niego wiążkę od przycisków w kierownicy. jedyny problem dla mnie to tak jak wspomniałem wczesniej jak te kable idą z kierownicy do reszty auta

pozdrawiam
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Pon Sty 11, 2010 17:51   

Sorka ale jestem uporczywy zapytam jeszcze raz. Skoro chcesz wykorzystać oryginalne przyciski w kierownicy do sterowania radiem to po co ci radio z pilotem na "sznurku"
1. Lepiej kupić radio z obsługa sterowanie przez kierownice i polaczyc kable tylko na kostce iso do radia
2 przerabiając pilota od takiego radia tracisz gwarancje a jeszcze można coś przypadkowo spieprzyć nie ujmując tu Twoim czy kogoś innego zdolności
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pon Sty 11, 2010 17:57   

oki, z "1" zgadzam się jeśli to miało by zadziałać i być prostrze to ok, jak najbardziej

teraz tak znalazłem na stronir klubowej: http://roverki.pl/article.php?sid=454 tutorial wymiany przełącznika zespolonego przyglądnołem sie tej tasmie od Air bagu i do niej tez podłączone są kable od klaksonu, moze jest tam tez miejsce na wtyczke od pstryczków od radia i tempomatu, ma ktoś moje jakieś dokładniejsze foki tej tasmy

pozdro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400] ET 45 a ET 49 - co zrobić.
Gość Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 19 Sro Lut 18, 2009 20:44
Zukowaty
Brak nowych postów [R 45] Kiedy zrobić rozrząd ?
piotrpk Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Nie Lut 05, 2012 12:53
piotrpk
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R45]Urwane klamki i co zrobic?
Jakiś klej?
luckyluck448 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sro Mar 31, 2010 18:24
kasjopea
Brak nowych postów [R420] Ustawianie kąta wtrysku? Jak to zrobić?
grz3loo Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 14 Czw Paź 27, 2022 20:34
Bogdan7014
Brak nowych postów [R400] Co zrobić żeby uruchomić halogeny?
AndrzejekA8 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 13 Pią Sty 30, 2009 22:16
AndrzejekA8



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink