Czy ja napisałem że chcę prezentu po to proszę o kontakt żeby się dogadać co do ceny i pogadać kto robił ten wsad.Raczej jest jasno napisane (PROSZĘ O KONTAKT)a nie proszę o prezent w postaci wsadu nie mam 18 lat.
[ Dodano: Sro Lut 03, 2010 18:36 ]
Witam mój ROVEREK już jest po chipie i teraz dopiero można poczuć co ten silnik potrafi . Z chipowaniem mojego auta to taki zbieg okoliczności kilka dni temu zadzwonił do mnie kolega który pracuje w Niemczech chwile pogadaliśmy i się okazało że już od kilku lat pracuje w firmie tuningowej i zaproponował mi że przyśle mi wsad ja kupiłem sobie interface GALLETTO 1260 i wgrałem mapkę auto śmigało świetnie ale przestał działać system antypoślizgowy, więc zadzwoniłem do kolegi jeszcze raz i powiedziałem jak sprawa wygląda i powiedział że mogę zgrać swój oryginalny plik i mu wysłać tak zrobiłem i na drugi dzień miałem nową mapkę która kosztowała mnie dużo mniej niż w u naszych tunerów (za wsad musiałem zapłacić bo robił go Niemiec nie kolega ) wgrałem i wszystko działa wyśmienicie. Dałem pojeździć kumplowi który ma mondeo dieselka 130KM i powiedział że mój lepiej wymiata.Jestem super zadowolony i jeśli ktoś był by chętny to za nie wielkie pieniądze mogę wgrać ten wsad o szczegóły dotyczące przerabiania wsadów proszę nie pytać bo się na tym nie znam jak powiedziałem mogę wgrać wsad który otrzymałem do kolegi. Zainteresowanych proszę o kontakt na PW. POZDRAWIAM
Witam pisałem do kolegi smsa powiedział że przerobili by mapkę ale jakie były by osiągi auta to trudno powiedzieć bo jeszcze nie robili u siebie tego modelu a dodatkowy problem polega na tym że nie jest pewny czy ja dał bym radę swoin interface galletto 1260 wgrać go do twojego auta czy nie trzeba lutować chipa ,i nie za bardzo ma czas to sprawdzić.Tak jak napisał gdybym mu przysłał mapkę bez problemu ją przerobią .I jeszcze najważniejsza i podstawowa sprawa to numer sterownika auta musi go mieć bo na przykład te same modele mają różne sterowniki (nie musi tak być w ROVERACH ) Jesteś z Białegostoku a ja z Dębicy więc jest to kawał drogi a ja jak pisałem w poprzednim poście tylko potrafię to wgrać interface galletto jeśli by się tym sprzętem nie udało to prawie 500 km jazdy na darmo.Jest taka opcja że jeśli przyślesz oryginalny plik to on go przerobi i Ci odeśle a ty we własnym zakresie go wgrasz.Jeśli chodzi o moje auto to powinno mieć około 140KM I JAKIEŚ 300 NM ale każde auto uzyskuje inny wynik czasem lepszy lub gorszy.POZDRAWIAM
kosztowała mnie dużo mniej niż w u naszych tunerów
Czyli jednak czekałeś na prezent
pawelk91 napisał/a:
te same modele mają różne sterowniki (nie musi tak być w ROVERACH )
nie musi ale jest.
pawelk91 napisał/a:
jeśli ktoś był by chętny to za nie wielkie pieniądze mogę wgrać ten wsad
Nie wiem czy znajdzie się chętny na Twoje"chałupnictwo"
Wiesz,każdy z nas modyfikując swojego Roverka u tunera Dominika,ma jakąś gwarancję,jak coś jest nie tak można mapkę zmodyfikować i wgrać poprawioną.
Do każdego Roverka trzeba modyfikować mapkę indywidualnie,a Ty chcesz wgrać komuś przygotowaną mapę pod Twój samochód,chcesz brać za to odpowiedzialność?Chyba nie
Pomogła: 20 razy Dołączyła: 28 Wrz 2001 Posty: 356 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Lut 05, 2010 19:36
jedyna napisał/a:
pawelk91 napisał/a:
jeśli ktoś był by chętny to za nie wielkie pieniądze mogę wgrać ten wsad
"nie" z przymiotnikami chyba pisze się razem
jedyna napisał/a:
Nie wiem czy znajdzie się chętny na Twoje"chałupnictwo"
Wiesz,każdy z nas modyfikując swojego Roverka u tunera Dominika,ma jakąś gwarancję,jak coś jest nie tak można mapkę zmodyfikować i wgrać poprawioną.
Do każdego Roverka trzeba modyfikować mapkę indywidualnie,a Ty chcesz wgrać komuś przygotowaną mapę pod Twój samochód,chcesz brać za to odpowiedzialność?Chyba nie
Zastanawiam się czy w takich przypadkach bierze ktoś odpowiedzialność za to, że z powodu źle dobranej mieszanki, spłynął komuś tłoki wraz olejem do miski olejowej... n.p. w drodze nad morze...
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Pią Lut 05, 2010 20:27
Krzysi3k, u Ciebie sprawa z tego co się orientuję nie jest taka prosta jak w CR. Przyrost może być, ale bezpieczny będzie mniejszy niż w przypadku CDT. Skontaktuj sie z Dominikiem, on Ci wytłumaczy i poda cenę, oraz możliwości tego silnika.
Do " Jedyna" nie czekałem na prezent nie wiem dlaczego taki wniosek bo napisałem, że dostałem mapkę dużo taniej to chyba naturalne szukać tańszych opcji jeśli ty kupisz coś taniej to wtedy to jest prezent.A jeśli chodzi o moje chałupnictwo to tylko propozycja nikogo nie zmuszam, a kwestia gramatyki (pisanie w pośpiechu ) jeden błąd" tak pięknie wychwycony przez osobę która swój post napisała z błędem " chyba nie wpływa na znaczenie i logikę postu.Pozdrawiam
[ Dodano: Sob Lut 06, 2010 11:23 ]
Jeszcze jedno myślę ,że nikomu tłoki nie spłynął do miski mapka jest przygotowana w profesjonalnej firmie która ma kilkanaście oddziałów w Niemczech i Holandii i gdzie pracownicy mają do dyspozycji najnowocześniejszy sprzęt hamownie itd. a nie pracują na jednym laptopie i programie WinOls + crack w garażu . Mapka rzeczywiście jest zrobiona do mojego auta ale nie jest podkręcona do granic tylko do bezpiecznych dla silnika norm, mniej więcej do takich parametrów jak BMW to znaczy około 140KM więc nie sądzę, że może narobić jakichkolwiek szkód.Oczywiście jest to moje zdanie ale jak już pisałem nie jest to pierwszy lepszy wsad z allegro tylko profesjonalnie przygotowana mapka. Byłem w kilku firmach tiuningowych i co się okazywało , że zgrywają mapkę wysyłają do kogoś kto przerobi wsad po około godzinie gotowa mapka jest odsyłana, wtedy" tiuner" wgrywa wsad , test na hamowni i kasuje 2000 zł klient wyjeżdża super zadowolony, że ma profesjonalnie zrobione auto i oczywiście gwarancję, że wszystko z silnikiem będzie ok tak postępuje większość tiunerów w Polsce a gwarancji nikt nie da na papierze jak już to zawsze się wykręcą ,że samochód nadmiernie eksploatowany lub coś innego.Gwarancja nie do wyegzekwowania .
Rowan, no właśnie ja się dość intensywnie tym interesowałem.
Każdy mówi co innego, ale doszedłem do wniosku, że bezpieczny pułap dla ukł. przeniesienia napędu to będzie 280NM (góra 300) i około 130 KM. Takie wartości raczej nie zabiją, ani znacząco nie przyspieszą śmierci skrzyni lub sprzęgła
U mariusza418 mogę zmienić mapy na te od ZRa (113 KM 260 NM) za 150 PLN, a najtańszy porządny chiptuning to 800 zł minimum, więc raczej nie opłaca się dokładać 650PLN więcej dla 20 NM i 15 KM...
Dla tych którzy nie wiedzą dodam, że teraz jest 101 KM i 240 NM.
Witam nie twierdzę że ma 140KM tylko koło 140 KM a jeśli chodzi o czyszczenie to w warsztacie był wyczyszczony EGR były sprawdzane i czyszczone wtryskiwacze a także była sprawdzona i czyszczona turbina wszystko za jednym razem w tym samym warsztacie w sierpniu , teraz przed wgraniem nowej mapki rzeczywiście nic nie robiłem ale tamte czynności były wykonane nie dawno więc powinno być ok. Jeśli chodzi o moc to napisałem tyle ile powiedział kolega który przerabiał wsad ,że tyle powinno być ja natomiast na hamownię nie będę jechał bo tak naprawdę nie za bardzo mnie interesuje ile mam koni najważniejsze jest to że jestem bardzo zadowolony z pracy silnika i jego dynamiki to mi na prawdę wystarczy i świadomość tego że moje auto ma 120 czy 180KM nie jest warta 200 zł które chcą skasować za sprawdzenie auta. jeszcze jedna uwaga dotycząca mocy kiedyś znajomy jeździł moim autem a wczoraj ja jeździłem jego Fordem Mondeo 130KM TDCI i naprawdę mój ROVEREK jest mocniejszy i dynamiczniejszy od jego auta może to tylko takie odczucie ale kolega stwierdził to samo , ale to napisałem jako ciekawostkę. Pozdrawiam
Witam nie wiem dlaczego sądzisz , że każde auto na mniej mocy niż podaje producent i do wszystkiego jesteś nastawiony bardzo krytycznie według mnie trzyletnie auto którym kolega jeździ od nowości i ma przejechane 65000 tys. kilometrów i jest do tej pory regularnie serwisowane w ASO ma na 100% 130KM (auto nie czipowane tylko moc fabryczna) a to ,że ty byłeś na hamowni wcale nie znaczy że masz tyle koni iloma tak bardzo się szczycisz jeśli odrobinę się znasz na budowie maszyn i elektronice to pewnie wiesz że wskazania hamowni nie zawsze odpowiadają rzeczywistym osiągom a operator hamowni może wpłynąć na jej wskazania i jeszcze jedno kto podał ci informacje ,że bez czyszczenia EGR i innych rzeczy nie da się wyciągnąć z tego silnika 140KM jest to dla mnie stwierdzenie troszeczkę śmieszne ponieważ bez najmniejszego problemu da się wyciągnąć 150 KM wystarczy poczytać na forach BMW gdzie wypowiadają się ludzie którzy się tym zajmują zawodowo i oczywiście fora Angielskie gdzie ROVERÓW 75 jest mnóstwo i ludzie tam wypowiadali się że 160 KM to nie żaden problem. Nie wiem na czym opierasz swoją wiedzę że osiągnięcie 140 KM to taki wielki problem może to tylko twój egzemplarz miał z tym problemy ale nie musisz zaraz pisać że wszystkie tak mają.Mam taką radę nie opieraj wszystkich wypowiedzi o tuningu na tym co powiedział ci pan o imieniu Dominik bo uwierz mi jest w Polsce tysiące tunerów około 10% z nich to bardzo dobrzy fachowcy a a śmiem twierdzić że przynajmniej połowa z nich jest lepsza od Dominika . Ja takie informacje dostałem od tunerów którzy mają naprawdę dobrą renomę i profesjonalne warsztaty i oczywiście na forach odpowiadają z chęcią na różne pytania i od kilku dowiedziałem się że przy roverze 75 CDT "bez najmniejszego problemu da się wyciągnąć 140 KM ". Dzięki twoim wypowiedziom poszperałem po necie i poczytałem trochę na temat czipowania dla tego radzę to samo tobie poczytaj uzupełnij w tym temacie wiedzę i wtedy pisz na forum i nie wprowadzaj ludzi w błąd to że masz auto po czipe nie znaczy że wszystko o tym wiesz. Nie chodzi mi o fora typu ELEKTRODA gdzie połowa ludzi nie wie o czym mówi tylko o forach gdzie wypowiadają się PRAWDZIWI TUNERZY i dziękuję Ci ,że tak mocno obstawałeś przy swoim i mnie krytykowałeś i to że wsad którego użyłem jest taki zły a ten od Dominika jast taki świetny i wspaniały , dzięki tobie dowiedziałem się "na innych forach" bardzo dużo na ten temat. POZDRAWIAM
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Wto Lut 09, 2010 17:00
pawelk91, przykro mi się robi czytając twoją wypowiedź. To nie Dominik powiedział o traceniu na mocy aut. Niestety, ale fakty są faktami, myślisz, że ja jestem z tego zadowolony, że 60% nowoczesnych jednostek po około 40kkm zaczynają tracić moc seryjną? Poszukaj sobie wykresów, ludzi, którzy robili pomiar, ale tylko dla pomiaru, a nie robili chip tuningu.
pawelk91 napisał/a:
jeszcze jedno kto podał ci informacje ,że bez czyszczenia EGR i innych rzeczy nie da się wyciągnąć z tego silnika 140KM jest to dla mnie stwierdzenie troszeczkę śmieszne ponieważ bez najmniejszego problemu da się wyciągnąć 150 KM wystarczy poczytać na forach BMW
Ja nigdzie nie powiedziałem, że przeczytałem. Ja się opieram na własnym doświadczeniu. A niby dlaczego twierdzisz, że z CDT "bez problemu" mozna wyciągnąć 150KM? Bo niby M47N ma 150KM ( o ile wiesz co to M47N ), tamten silnik, jest inaczej sterowany, tylko nie wyjeżdżaj, że inna mapa, bo to nie tylko to, M47N jest sterowany EDC15. A w CDT mamy DDE. Są jeszcze inne róznice, ale minimalne, nie wpływające zbytnio na moc. Teraz troche z innej strony. Jeżeli CDT by trzymał te seryjne 116KM, to się zgodzę, osiągnięcie 150KM nie dbając zbytnio o silnik nie bylo by trudnym do osiągnięcia. Śmiem twierdzić, że 160KM mógłby wypluć. Jeśli byłbyś choć trochę mniej zapatrzony w swoje auto, to zobaczyłbyś, że nie jest tak super. Ja Ci radze, troche pokory i obserwacji, może dojdziesz w końcu kiedyś do tego, dlaczego CDT tracą moc seryjną, zrobisz co trzeba i wtedy się będziesz cieszył większą mocą. Ja mam to auto 3 lata niedawno myślę, że do tego doszedłem, bo różnica jest bardzo wyczuwalna. Nie myśl sobie, że odpiąłem przepływkę i poczułem różnice, bo to by było śmieszne. Także radze zastanowić się trochę nad sobą i poczytać troche, ale nie wypowiedzi ludzi, którzy na silnikach znają się tak jak ja na gotowaniu i powielać ich wypowiedzi. Na dodatek upierać się przy swoim....
Też Cię pozdrawiam
a kto to ci PROFI TJUNERZY?? jacyś spece od Roverów?? tak się składa, że u nas są najlepsi fachowcy od tej marki w kraju i oni naprawde dobrze wiedzą co w tych autach siedzi CDT w serii to jest mega powolny zółw, właśnie dlatego, że nie trzyma serii chcesz to dalej pisz w takim tonie ale i tak nie masz racji pozdr.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
trochę jednak ma... odnośnie wyników z hamowni które często są takie żeby klientowi było miło oraz polecam koledze obszerny watek http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=19515 w którym wypowiada się również kolega goodhope z pleszewa zajmujący się wirusowaniem diesla mający własny warsztat z profesjonalną hamownią dla mnie jest bardziej przekonujący ( co zresztą udowodnił w wątku) niż wychwalany pan D. Warto pokazać dwie strony medalu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum