Forum Klubu ROVERki.pl :: Silnik 2.7 HOndy z ROvera 800
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik 2.7 HOndy z ROvera 800
Autor Wiadomość
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Lut 05, 2010 00:32   Silnik 2.7 HOndy z ROvera 800

Witka!
mam pytanie odnosnie tego silnika (2.7 V6 z Rovera 800). Szukam jakiś informacji na jego temat, w sieci za dużo nie ma :/ chodzi mi głownie o awaryjność/wage/wymiary ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lut 05, 2010 00:32   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pią Lut 05, 2010 10:18   

No nie mów, że chcesz do R75 włożyć. ;)

Podobno jest to bardzo bezawaryjny silnik, ale w moim R827 niestety w wieku 15 lat, po licznikowych 250 kkm z nieznanych przyczyn zniszczyły się popychacze zaworowe - rozrząd był wymieniony w terminie i był ok jak to się stało.

Koszty części przerosły wartość auta. ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Lut 05, 2010 10:20   

75 ma się świetnie i KV6 pod maską jest powodem moich ohhów i ahhów :D 2.7 mi jest do czegoś innego potrzebny ;) jakieś info jeszcze ktoś ma? :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Tomek1212 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Pon Lut 15, 2010 17:33   

Jest kilka osób co ma rovera 827 (m.in ja), popytaj użytkownika Blue827, on zna całe to auto na pamięć.
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Lut 15, 2010 17:56   

Jak chcesz obejrzeć rozebrane 827, to jak będziesz w Wawie mogę umówić Cię z moim mechanikiem, który z dwóch składał jeden. ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 15, 2010 19:07   

rozebranego 2.7 widziałem dopiero co i mam zagwozdke... znajomy powiedział, że nie podjął by się swapowania tego silnika ze zwględu na rozbudowane sterowanie podciśnieniowe...fakt, kolektor od tego auta wygląda jak komoresor :shock: prawda to co mówi??
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Lut 15, 2010 19:09   

A widziałeś ilość takich cieńkich czarnych rureczek wychodzących z kolektora ssącego? ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 15, 2010 20:15   

widziałem... i to mnie podłamało bo miałem kompletny motor na swapa :( a V6 to V6/...:(
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Lut 15, 2010 20:21   

Eee... No też bez przesady - to nie jest technika rakietowa i jest do tego dostępna pełna dokumentacja.

Nie ma się co łamać. ;)

Tylko nie wiem, czy to nie za ciężki motor do coupetki i czy by Ci się autko nie zrobiło totalnie podsterowne.

Ja bym jednak myślał o 2.0 ti.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Tomek1212 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Pon Lut 15, 2010 20:42   

Japończycy zawsze kochali się w sterowaniu wszystkim czym się da poprzez podciśnienie. A prawda poniekąd jest taka, że po wywaleniu połowy tych przewodów silnik będzie dalej chodził poprawnie i nikt nie będzie wiedział dlaczego.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 15, 2010 21:04   

same minusy takiego swapa są :/ dla samego dźwięku chyba sie nie opłaca... 2.0T wolałbym kupić całe a nie sam silnik bo to taka sama rzeźba :/
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Lut 16, 2010 09:15   

oj ten silnik jest zdecydowanie za ciężki do coupety... kiedyś wklejałem link do civa "jajka" gdzie upchali ten silnik, samochód fajnie ganiał na wprost lecz skręcanie przy większej prędkości było ryzykowne.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 21 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sob Lut 20, 2010 10:58   

Markzo, jak już masz silnik od Hani, to może warto było by iść w TĄ stronę. Mam na myśli świeższe silniki.. 1.6 VTEC + przeciąg? (D16Z6), B-seria (B18C4), zależy ile jeszcze masz pieniędzy na taki swap.

Z tego co pamiętam mówiłeś, że masz D16A8 - na pewno ładnie to idzie, ale to jak to mój znajomy powiedział: "ten silnik widział Flinstone'ów " :P Ja w swojej Hondzie zmieniłem silnik na dużo świeższy i nie mam (puk, puk) problemów.. oliwy nie bierze a odpychać się odpycha :P
_________________
Roverlution
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Lut 20, 2010 14:22   

B seria jest spoko, tylko do wymiany wszystko od silnika przez skrzynie, wiązke do półosiek itp... starsznie koszta :/ D16Z6 to przeciez to samo co mój ;) czy widział flinstonów, napewno ;) ale zdrowe dudy ma i przy sprawnym wajchowaniu lewarkiem jest przyjemnie ;) Turbo odpada, bo bez kucia skończe dół, przymiarki poczynione są w kierunku kompresora, lub swapa - KV6 ;) jednak jaki kolwiek cięższy silnik zabije genialne prowadzenie coupetki :/ dlatego na 99% będzie kompresor, problem jest taki, że JRSC nie moge dorwać jak narazie :/ żałuje, że nie mam 1.6 Kseries :/ zapakowałbym 1.8VVC z ZRki, dolot, wydech i 180KM przy lekkim silniku i fajnym prowadzeniu ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 21 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sob Lut 20, 2010 14:47   

D16Z6 to nie to samo co D16A8 :) Ten drugi to właśnie Flinstonowie :D A Z6 to jeden wałek i VTEC. Napisałem o D16Z6, bo podobno dobrze znosi kompresor.. :roll:
_________________
Roverlution
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Sob Lut 20, 2010 15:50   

A moze 2.2 z serii H lub F?
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Lut 20, 2010 15:54   

Perez ta sama historia :/ masa przeróbek + ciężar :/
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Nie Lut 21, 2010 00:38   

No to pozostaje juz tylko 1.6 Vtec na dwoch walkach, nie pamietam, ale mial chyba 160KM???
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Nie Lut 21, 2010 14:57   

Perez napisał/a:
No to pozostaje juz tylko 1.6 Vtec na dwoch walkach, nie pamietam, ale mial chyba 160KM???


chyba szkoda zachodu dla 160km :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 22, 2010 08:32   

będę miał te 30KM więcej, spoko...minie 2 miechy i znowu będzie problem co zrobić, żeby było więcej :D nie no żart ;) ale chciałbym mieć tak 170-180 :( w 75 te 177KM fajnie jeżdżą, jak do setki jeszcze jakoś moge powalczyć, tak od 100 w góre łomot straszny, więc jak 1,5 tonowym kolosie taka moc daje radę, to prz wyadze >1100 powinno być miło ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Skrzynia od R 220 Ti do Hondy Accord L series
Pyros Tuning mechaniczny 1 Nie Cze 26, 2011 22:35
Remigiusz
Brak nowych postów [216SI '97] Swap hamulców z Hondy Civic.
Da rade?
kqba Tuning mechaniczny 1 Pon Wrz 17, 2007 10:12
Brt
Brak nowych postów [R214] swap 1.4si na 1.8 od hondy accord/civic
radomraptile Tuning mechaniczny 9 Pon Lut 21, 2011 22:27
bonus89
Brak nowych postów [R600 silniki Hondy] Wtryski i pompa
Perez Tuning mechaniczny 1 Pią Wrz 17, 2010 20:32
Tomek1212
Brak nowych postów [R 214Si 103KM] Czy da się...? swap silnika hondy do 214Si
kaczor662 Tuning mechaniczny 41 Wto Paź 12, 2010 21:18
borek88



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink