Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Mar 2009 Posty: 45 Skąd: W-ce
Wysłany: Czw Mar 18, 2010 21:15 [R25 2.0 IDT 2000] Kierownica na deszczu chodzi lekko
Witam
Mam następujący problem, gdy na dworze jest sucho to kierownica chodzi topornie ciężko się nią kreci, ale gdy na poleje deszczyk zrobią się kałuże lub pada problem znika kierownica chodzi leciutko o wiele lżej niż jak jest sucho na polu. Ma ktoś z kolegów i koleżanek jakiś pomysł ? albo miał podobny przypadek ?
SPAMU¦
Wysłany: Czw Mar 18, 2010 21:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Czw Mar 18, 2010 21:22
Pasek wspomagania do wymiany
[ Dodano: Czw Mar 18, 2010 21:22 ]
i sprawdź płyn wspomagania
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Czw Mar 18, 2010 21:35
czasem jest odwrotnie, wilgoć robi cuda Zobacz na niego czy nie jest gdzieś naruszony (przy szczypany itp)
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Mar 2009 Posty: 45 Skąd: W-ce
Wysłany: Czw Mar 18, 2010 21:51
Popatrzę jutro na ten pasek może rzeczywiście z nim coś nie tak dodam że np po myjni bezdotykowej jak myje nadkola i trochę spód silnika to też chwile lepiej chodzi.
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Czw Mar 18, 2010 22:36
deko77 napisał/a:
Sprawdz układ wspomagania - pompę , siłowniki - może gdzieś ucieka płyn - albo pompa nie wydala ...
skoro płyn nie ucieka to po co? jeżeli nie ma charakterystycznego terkotu podczas skręcania kierownica na postoju to pompa ok (no chyba że jest )
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
Mogą być zatarte górne mocowania (łożyska) kolumn resorujących. Jeżeli masz takową możliwość to podnieś auto do góry, kluczyk do stacyjki i spróbuj skręcać kołem rękami na zgaszonym silniku. Z lekkim trudem, ale powinno dać się to zrobić bez użycia wielkich nakładów siły. Jednak nawet taki test nie jest do końca miarodajny, ponieważ wspomniane wcześniej mocowania są odciążone gdy auto jest podniesione i w takiej pozycji mogą nie stawiać zbyt dużego oporu.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Mar 2009 Posty: 45 Skąd: W-ce
Wysłany: Czw Wrz 09, 2010 14:27
Witam
Problem dalej nie rozwiazany , płyn wymieniony na nowy bez zmian dalej chodzi jak jest sucho bardzo ciężko jak na polu mocno popada to kierownica zaczyna chodzic jak masełko. Pomocy bo juz nie ogarniam
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Mar 2009 Posty: 45 Skąd: W-ce
Wysłany: Czw Wrz 09, 2010 18:36
paska nie wymieniałem byłem tylko naciągnąć i bez zmian dziwne jest tylko to ze jak poczuje więcej wody to puszcza i ładnie chodzi a tak to jest jakby opór na kierownicy.
Znajomy mi dzisiaj powiedział że tak może się dziać przez gumę ochronną na maglownicy? Możliwe to jest ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum