Forum Klubu ROVERki.pl :: R400 NOWE OŚWIETLENIE ZEGARÓW i PODŚWIETLANE WSKAZÓWKI
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
R400 NOWE OŚWIETLENIE ZEGARÓW i PODŚWIETLANE WSKAZÓWKI

mały tutek do zmiany oświetlenia w naszych R
Autor Wiadomość
Matius 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 606
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 200

Wysłany: Sro Lip 07, 2010 13:04   

tak na nawiewach też jest ale tego tak nie zdrapiesz ładnie jak na zegarach... próbowałem i razem z bursztynem złazi czarna farba i w efekcie nie masz nic. ja tak sobie zepsułem tylko...

chyba że igła w rękę i ikonki tylko zdrapujesz ;)
_________________
mam dużo części do r200 - zainteresowani pisać bo leży i się kurzy :)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lip 07, 2010 13:04   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Sro Lip 07, 2010 13:28   

Wiem ze tego na nawiewach nie zdrapie, chodzilo mi ze w razie gdyby wyszlo zle to nie bedzie problemu ze zdrapaniem tej nalozonej fluorescencyjnej
 
 
 
VanOrtega 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 130
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Lip 07, 2010 14:52   

co do mojego predkosciomierza, wszystko juz smiga
wystarczyło na właczonym silniku zdjac wskazówke, delikatnie ja przekrecic i zalozyc znowu.
moj pierwszy tuning nie obył sie bez kłopotów ale juz wszystko sprawne
dzieki za pomoc
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Matius 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 606
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 200

Wysłany: Sro Lip 07, 2010 15:50   

tak myślałem że trzeba ją szturchnąć ;) mówię ja miałem podobny problem tylko że moja chodziła mimo wszystko. Gratuluje dobrej i udanej modyfikacji! :ok:
_________________
mam dużo części do r200 - zainteresowani pisać bo leży i się kurzy :)
 
 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Sro Lip 07, 2010 19:33   

VanOrtega, kolorek bardzo ładny:) fajnie że obyło się tylko na strachu bez szkód dla samochodu :)
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lip 18, 2010 20:12   

up
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Nie Lip 18, 2010 20:18   

slax, pisze do Ciebie bo widzę że moje PW nie dochodzą, sprawa jest następująca nabyłem zegary od MG ZS w benzynie i nie mogę ich za boga podłączyć do swego Rovera 400 z 1999r.

Według twej instrukcji doprowadziłem masę do 3 pinu w niebieskiej kostce od góry i dzięki temu dział obrotomierz ale niestety nie działa prędkościomierz i na dodatek liczy jakieś brednie bo powinien liczyć mile bo jest z UK a pokazuje jakieś małe wartości np. 0,2.

Jakoś nie mogę uwierzyć że u ciebie po przez podłączenie samej masy działa obrotomierz i prędkościomierz a co z sygnałem ECM ?? Daj znać w tym temacie.
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pon Lip 19, 2010 10:34   

Camaro, u mnie wystarczyło doprowadzić tylko masę, sam się zdziwiłem. Oglądnąłem sobie tę cala płytkę i doszedłem do wniosku, ze sygnał z ECU już jest doprowadzony chyba dlatego ze obrotomierz i prędkościomierz są na jednej płycie.

Skoro masz zegary z anglika to może, trzeba też impulsator wymienić??

[ Dodano: Pon Lip 19, 2010 10:34 ]
camaro17 napisał/a:
Jakoś nie mogę uwierzyć że u ciebie po przez podłączenie samej masy działa obrotomierz i prędkościomierz a co z sygnałem ECM Daj znać w tym temacie.

oj ty oj ty, niedowiarku heh, jak chcesz to rozkręce moje zegary i pokaże ci!!! Ale dopiero wieczorem
 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Pon Lip 19, 2010 19:32   

slax, nie chodzi mi abyś swoje zegary rozkręcał, tylko o to aby ktoś pomógł w temacie a z racji że ty to przerabiałeś to masz pojęcie, powiedz mi w taki razie z skąd i jaki impuls prócz masy doprowadzić aby wszystko było cacy, od razy piszę że jak zabiorę masę to obrotomierz nie działa jak ją podłącze tak jak pisałeś to dział bez problemu ale co zrobić z prędkościomierzem co mu dostarczyć aby zadziałał ?? ?

Jeżeli ktoś pomoże będę wdzięczny :)

Z informacji jakie już dostałem od kolegów z forum w Portugalii wynika że liczniki z MG ZS 2,5 V6 zamontowane w R400 dostają impuls z ABS-u za miast z czujnika prędkości i teraz pytanie jak zachachmęcić układ aby zamienić sygnały na odpowiednie.

Ci co mnie znają to wiedzą że zawsze muszę mieć pod górkę :) Dlatego proszę o pomoc jakiś speców od elektroniki na forum.
 
 
 
TomC 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 710
Skąd: Racibórz

Rover 400

Wysłany: Pon Lip 19, 2010 19:46   

camaro17 napisał/a:
Z informacji jakie już dostałem od kolegów z forum w Portugalii wynika że liczniki z MG ZS 2,5 V6 zamontowane w R400 dostają impuls z ABS-u za miast z czujnika prędkości i teraz pytanie jak zachachmęcić układ aby zamienić sygnały na odpowiednie.

Nie rozumiem :roll: Znaczy w ZS licznik jest inaczej podłączony?? Chyba zaczynam chwytać :wink:
Podłączenie elektryczne różni się między licznikami i tam gdzie R400 ma prędkość w liczniku z ZS dostaje sygnał ze złego kabla bo z ABS... Tak??
 
 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Pon Lip 19, 2010 19:59   

TomC, tak by na chłopski rozum można wywnioskować, tylko teraz jak to połączyć aby zamienić sygnał z odpowiednich kabli ?? ?

Pytanie też nasuwa się inne czy czasem ten układ na płytce drukowanej nie trzeba jakoś przeprogramować komputerowo czy wystarczy zamienić kabelki.

[ Dodano: Pon Lip 19, 2010 19:59 ]
A ktoś ma RAVE od 45/MG ZS aby zobaczyć na którym kablu i w której wtyczce idzie sygnał z prędkości do zegarów, bo ja mam RAVE tylko dla R400. :( to w tedy można było by pokombinować. :)
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pon Lip 19, 2010 20:02   

Camaro,obawiam sie że nie bede potrafil pomóc... :oops: Ja podałem tylko masę i wszystko śmiga nic wiecej nie musiałem podłączać. Słuchaj ale mam dla Ciebie propozycję,z jakieś dwa, trzy tygodnie prawdopodobnie bede zamienial mojego rawerka na seriee 600, i móglbym Ci odstąpić moje zegary w zamian za te z ZS`a. Z twoich wziął bymsobie tylko wskazówki wsadził do R600,a szkoda zeby moje zegary sie zmarnowały, bona allegro tego bardzo mało,a temu kolesiowi cosie bede zamieniał wszystk jedno jakie beda zegary. Zreszta i tak wsadze stare zeby sie przebieg mniej wecej zgadzał, bona tych tylko5 tyś zrobiłem.

Co ty na to? Chyba że ktoiny z szanownych kolegów, chcialby moje zegary, bo szkoda ich rozbierac dlasamych wskazówek,które chcialym wsadzić do r600.

Jeszcze co do zegarów z ZS`a, na wczesniejsyc stronach ktoś rozpisywa pinologie tej niebieskiej wtyczki, ja bym na to miejsce gdzie mam być ECu podał sygnał z ABS, to są tylko impulsy i nic sie nie powinno stac,ale odpowiedzialności nie biorę :wink:
pozdrawiam

[ Dodano: Pon Lip 19, 2010 20:02 ]
a jeszcze gdzieś na forum, czytalem że jeśli zegary od R45 nie dzialaja to należy także wymienic impulsator na ten od R45, więc możemusisz miećimpulsator z ZS`a, chyba to było na angileskim forum
 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Pon Lip 19, 2010 20:48   

No nic przeszukałem cały wątek i nic nie znalazłem :( wiem tylko że masa idzie na 3 pin od góry ale co do ECU to nie za bardzo, jak by nie patrzeć muszę mieć rozpiskę z RAVE od 45/ZS w który pin ma wchodzić sygnał z ECU i wtedy spróbuje doprowadzić mój sygnał z odpowiedniego kabelka.

Bo paten aby złapać kabelkiem sygnał z tyłu zegarów pod śrubką "SP" i wpiąć do 4 pinu w niebieskiej kostce nie działa :( Ale to chyba logiczne bo tam nie ma sygnału od ECU.

Może ktoś inny podpowie co i jak trzeb azrobić

[ Dodano: Pon Lip 19, 2010 20:47 ]
Czy z tych schematów można wywnioskować że sygnał ECU w R400 jest w żółtej kostce od alarmu??

[ Dodano: Pon Lip 19, 2010 20:48 ]
zdjecie2
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pon Lip 19, 2010 20:50   

a spróbuj zmierzyć multmetrem co jestna tym "4" pinie w kostce
 
 
TomC 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 710
Skąd: Racibórz

Rover 400

Wysłany: Pon Lip 19, 2010 20:54   

slax ja bym się pisał jeżeli camaro17 nie reflektuje :wink:
_________________
-Nigdy nie rozmawiaj z idiotą.
Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.-
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pon Lip 19, 2010 21:04   

TomC napisał/a:
slax ja bym się pisał jeżeli camaro17 nie reflektuje


ok to jeśli moja zamiana dojdzie do skutku, sie dogadamy
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Pon Lip 19, 2010 22:30   

jak ktoś ma RAVE od 45/ZS to proszę niech wklei jakiś skan podłączenia zegarów na kostkach co gdzie idzie a w szczególności te ECU na który kablu...
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Lip 25, 2010 23:11   

I o to moja końcowa wersja wskazówek :wink: Teraz mi się podoba i kolor są tak jak trzeba, dzięki białych ledow z tylu :wink:

Wyciągnąłem jeszcze pomarańczowa wkładkę od LCD i zeskrobałem kolor i dałem folie zielona :wink: Juz nie daje tak po oczach LCD tylko ładnie na ciemno zielono świeci :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pon Lip 26, 2010 00:09   

Remi55, ładnie :)
Jednak na pomarańczowo bardziej mi się podoba ;)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
kharry 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 367
Skąd: Szczecin / Goleniów

Rover 25

Wysłany: Pon Lip 26, 2010 09:48   

Remi55, żeby wyciągnąć ten pomarańcz z LCD, jak się uporałeś? Ja próbowałem, ale doszedłem do momentu, gdzie trzeba ściągnąć wskazówkę i poległem ;/

Tak poza tematem: skąd wziąć "+" w drzwiach przy wyłączonym zapłonie? :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Świecące wskazówki zegarów
marek181 Tuning wizualny 9 Sob Gru 18, 2010 12:24
camaro17
Brak nowych postów [R620] nowe życie zegarów
fenomen1717 Tuning wizualny 16 Sob Mar 31, 2018 13:48
fenomen1717
Brak nowych postów R400 MROCZNE WSKAZOWKI by CAMARO17
foto & film
camaro17 Tuning wizualny 22 Czw Gru 10, 2009 22:47
Pływak
Brak nowych postów [R400] Tarcze zegarów
mmaniek Tuning wizualny 28 Sob Kwi 05, 2008 21:45
pitol23
Brak nowych postów R400 REGULACJA PODŚWIETLENIA ZEGARÓW - ŚCIEMNIACZ--TUTORIAL
montaż org. urządzenia z Hondy Civic 5d
camaro17 Tuning wizualny 56 Sro Paź 14, 2009 22:46
faecd



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink