taki ot gdyby ktos szukal lusterek elektrycznych wersja europejska z r45/25 pasujace tez do 200/400 ma dwa cale sprawne lusterka w kolorze zielonym, zaslepki z glosnikami wysokotonowymi i gratis pilot od lusterek w ktorym nie dziala pozycja w dól (prawo, lewo, gora, wybor lust p i l) wina upalonej/uszkodzonej 1sciezki w pilocie
Witam wszystkich po raz kolejny!
Sprawa okazała sie prosta-elektryka w r25 jest zamontowana standardowo (przynajmniej w moim), wystarczylo podlaczyc lusterko i przelacznik do sterowania i wszystko dziala, oczywiscie po przestawieniu lusterka z RHD na LHD, co zajelo mi dobra godzine.
Jednak mam jedno pytanie: Czy podgrzewanie w lusterku powinnp wlaczyc sie automatycznie po wlaczeniu silnika, czy jest do tego potrzebny jakis dodatkowy przycisk, czy moze wlacza sie podgrzewanie lusterek po wlaczeniu podgrzewania tylnej szyby?
kasjopea widze ze masz r400 i przegladalem pare watkow odnosnie r45 moze w r25 jest jakas roznica? Moze zaloze nowy watek i ktos mi powie jak to jest w r25
W takim razie poczekam na kolejne posty. Moze ktos mi odpowie na to pytanie. Moze brak mi jakiegos bezpiecznika, bo sterowanie normalnie dziala... a jakie powinno byc napiecie na stykach bezposrednio laczacych sie z lusterkiem? Ot i kolejny problem
wisnia, Lusterka maja grzać cały czas I ciepła raczej nie odczujesz takiego przynajmniej ja nie czuje na moich w 45 , a były w ogolę maty na szkle lusterka i ile kabelków miała wtyczka lusterka
[ Dodano: Sob Lis 06, 2010 19:33 ]
Powinno byc 5 kabelków w czym czarny i zielony jest od maty grzania w lusterku i powinno być tam 12V na zielonym kabelku bo czarny to masa
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
No to powinno być ok Powinno grzać jak są maty sprawne a prąd raczej będzie dochodził na zielony kabelek bo jest to równocześnie zasilanie sterownika lusterek
Wystarczyło do schematów zobaczyć
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Zobacze jak bedzie z drugim lusterkiem. Na razie musialem je odeslac, bo bylo nadpekniete mocowanie... sprawdze to napiecie.
Ps. mozna gdzies jeszcze sciagnac rava, bo gdzies kiedys mialem ale wsiakl
[ Dodano: Sob Lis 06, 2010 20:26 ]
sory za glupie pytanie Rave juz sciagnalem
[ Dodano: Sob Lis 06, 2010 22:57 ]
pps. o co chodzi z tym pomogl i jak mam potwierdzic czyjas pomoc
w takim razie masz moje /pomogl/ bo od poczatku twierdziles ze w r25 jest poprowadzona instalacja do lusterek itd. pozdro i jak rozwiaze sprawe to bedzie dalszy ciag
ps. gdzies tam wyczytalem ze to pomogl i tak juz nia ma znaczenia
[ Dodano: Wto Lis 09, 2010 11:25 ]
Jeszcze jedno pytanie: czy ktos ma blade pojecie od czego sa dwa kabelki z wtyczka widoczne po rozebraniu tapicerki drzwi zakonczone w miejscu na srodku drzwi, dokladnie tam gdzie sa dwie sruby do skrecenia boczku?
[ Dodano: Wto Lis 09, 2010 11:31 ]
czy sa one moze od glosnikow wysokotonowych tj. gwizdkow?
[ Dodano: Wto Lis 09, 2010 12:28 ]
Zapomnijcie o tej wtyczce, moja nieuwaga, to tylko kabel od glosnikow
[ Dodano: Wto Lis 09, 2010 12:31 ]
INNA SPRAWA:
NAPIECIE NA KABLACH IDACYCH DO LUSTERKA JEST W PORZADKU I DO SAMEGO LUSTERKA DOCHODZI PRAD OK 12V TAK JAK PISALISCIE.
I CO NAJDZIWNIEJSZE: JAK ODLACZE ZASILANIE OD LUSTERKA ZEBY SPRAWDZIC OPOR NA MACIE TO WYCHODZI NA TO ZE NIBY MATA TEZ JEST SPRAWNA TZN OPOR SAMEJ MATY GRZEJACEJ TO OK. 450OMOW, MOIM ZDANIEM TO TROCHE DUZO. A JAK JEST U WAS, MOZE TO KTOS SPRAWDZIC?
Na lusterko musi iść 5 kabelków i ani w 25 ani w 200 instalacji nie ma jeśli lusterka są manualne. Tylko wykonanie wiązki w obu drzwiach i wiązka do przełącznika lusterek, nie zapominać o grzaniu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum