Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420 ] nastawnik pompy czy ???
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R420 ] nastawnik pompy czy ???
Autor Wiadomość
puma_kj 



Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 6
Skąd: łódź



Wysłany: Pon Gru 27, 2010 16:29   [R420 ] nastawnik pompy czy ???
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Witam serdecznie.
Opisze problem od początku....
Auto latem zapalało bardzo dobrze, ale po chwili gasło. Nastepnie zapalało od pierwszego... (radziłem się juz na ten temat>>>wskazanie cos z paliwem).
Po spadku temperatury praktycznie nic sie nie zmienilo tzn. przy -15 zapalalo jak wczesniej.

Teraz do sedna sprawy... jakis tydzien temu pojawilo sie przy obrotach okolo 1500 szrpniecie i martwy punkt oraz jakby metaliczny dzwiek. Oczywiście ciezko pali na zimno.

mechanik stwierdził nastawnik pompy ale nie potrafi tego zrobic. Zalecił mi (aby przejezdzic swieta :grin: ) odłaczenie kabelka ktory idzie jak zauwazylem do wtrysku i wtedy jak jest zimny zapala ciezko ale nie ma objawów tych ktore byly nawet letem (gaśniecie).

jestem umowiony teraz z pompiarzem i nie chce byc naciagniety, bo z tego co mowil to moze byc nastawnik (cena okolo 500PLN) ale moze byc jeszcze cos a jak zapytalem co to powiedzial ze zobaczy jak rozbierze i ze cena moze wzrosnąć do 1000 i wiecej.

co Wy na to?

z gory dzieki za odpowiedz.
Ostatnio zmieniony przez puma_kj Pon Gru 27, 2010 16:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Gru 27, 2010 16:29   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pon Gru 27, 2010 17:24   

...a może to masz do wymiany :
http://roverki.pl/zrob-to...ch-serii-l.html
 
 
puma_kj 



Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 6
Skąd: łódź



Wysłany: Pon Gru 27, 2010 18:58   

z tego co widze na fotKACH W PODANYM linku to kopułka od tego nastawnika???
inni radza aby samemu tego nie ruszac :???:
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Gru 27, 2010 19:02   

puma_kj napisał/a:
z tego co widze na fotKACH W PODANYM linku to kopułka od tego nastawnika???

tak ale sam nastawnik jest jeszcze niżej i nie musisz go ruszać by wymienić ten czujnik, tylko pytanie czy na pewno jest do wymiany, powinien wtedy wyskoczyć błąd
 
 
puma_kj 



Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 6
Skąd: łódź



Wysłany: Pon Gru 27, 2010 19:14   

mechanik nie mowil o bledach ....tylko ze nastawnik do remontu i kazal zglosic sie do "pompiarza" moze uda mi sie dodzwonoc do niego to napisze
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Gru 27, 2010 20:31   

wybłyskaj sobie sam błędy to będziesz wiedział
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Gru 27, 2010 23:15   

Ty masz DI czy SDI :?:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Gru 28, 2010 07:05   

Remi55 napisał/a:
Ty masz DI czy SDI :?:

a co za różnica jak to ten sam silnik, patrz dane techniczne :wink:
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Gru 28, 2010 23:18   

szoso420, Inna pompa i nie ma tego czujnika w SD oraz kodów nie wybłyska dlatego się pytam :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Gru 29, 2010 08:54   

Remi55 napisał/a:
szoso420, Inna pompa i nie ma tego czujnika w SD oraz kodów nie wybłyska dlatego się pytam :wink:

w czym inna pompa?
zapytałeś się czy ma di czy sdi a nie sd, przecież di i sdi to jest ten sam silnik co do joty
coś pokręciłeś :wink:
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Gru 29, 2010 13:09   

szoso420, Ahh no tak :D

Dla mnie jakoś D czy Di ty był SD a SDi to SDi :roll:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [rover 400]nastawnik pompy brzęczy
viansa2003 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sro Lut 20, 2013 14:54
Adrian
Brak nowych postów [R420 SD] Kapie z pompy :(
mirwin Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Czw Cze 20, 2013 12:43
mirwin
Brak nowych postów [R420] Uszczelnianie pompy wspomagania
Upgreydd Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 59 Nie Sty 03, 2021 13:19
dawidd
Brak nowych postów [R420] Zaworek zwrotny pompy wtr.
Kistek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Nie Mar 08, 2009 22:09
sTERYD
Brak nowych postów [R420] Wyciek z pompy wtryskowej
laskarm Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pon Kwi 06, 2009 12:31
laskarm



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink