Forum Klubu ROVERki.pl :: [416Si 99' LPG] ciśnienie na cylindrach
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[416Si 99' LPG] ciśnienie na cylindrach
Autor Wiadomość
driftdreamer 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 393
Skąd: Lublin



Wysłany: Czw Mar 24, 2011 22:16   [416Si 99' LPG] ciśnienie na cylindrach
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1999

Witam dzisiaj zmierzyłem ciśnienie w swoim roverku i wyszło:
14 / 11,5 / 12,5 / 14

Czy ten wynik coś wam mówi? jaki powinien być prawidłowy, wszędzie po 14??
Proszę o pomoc
autko ostatnio trochę zamula i nierówno pracuje na wolnych.. czy to może być powód?
jakie macie ciśnienia w swoich R??
Pozdro
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Mar 24, 2011 22:16   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
wpietruszewski 



Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 21
Skąd: Łódź

Rover 400

Wysłany: Pią Mar 25, 2011 09:03   

Mam te same objawy, nierówna praca silnika, na diagnozie wymienili: uszczelka i zawory.
U mnie ciśnienie na wolnych obrotach skacze od 43-46, nie wiem natomiast do czego te liczby się odnoszą, może do całkowitego ciśnienia czyli 4x12. Z tego co mówił mi diagnostyk uszczelka to jest na pewno do wymiany i prawdopodobnie skoki w ciśnieniu to zawory.
 
 
driftdreamer 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 393
Skąd: Lublin



Wysłany: Sob Mar 26, 2011 14:16   

to jak z tym ciśnieniem wypowie się ktoś??
 
 
merh 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 74
Skąd: Lubartów



Wysłany: Sob Mar 26, 2011 14:30   

tak. wg mnie i mojej wiedzy za duza roznica powiedzy garami. wychodzi na to,ze masz przedmuch na wewnetrznych cylindrach (2,3) .
 
 
 
driftdreamer 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 393
Skąd: Lublin



Wysłany: Wto Mar 29, 2011 16:32   

merh napisał/a:
wychodzi na to,ze masz przedmuch na wewnetrznych cylindrach (2,3) .

co to znaczy?

roverkowicze piszcie jakie są u was ciśnienia i jakie powinno być prawidłowe?
no i najważniejsze jak temu zaradzić? ten koleś co mierzył ciśnienie mówił o robieniu głowicy, twierdził że tragedii nie ma i jak nie bierze oleju to żeby jeszcze jeździć i nie pakować się w koszta(oczywiście decyzja należy do mnie).
 
 
bluegory 



Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 15
Skąd: Brzostek



Wysłany: Wto Mar 29, 2011 21:12   

ewidentnie uszczelka pod głowica przepuszcza miedzy 2-3 cylinder. ciśnienie wszędzie powinno być takie samo, pewnie 14 jak w 1 i 4 cylindrze.
 
 
Kot 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 579
Skąd: Siedlce

Rover 400

Wysłany: Wto Mar 29, 2011 22:52   

ja bym sprobowal delikatnie dokrecic glowice... moze pomoze ale naprawde delikatnie zrob tez jeszcze wczesnej pomiar z proba olejowa, moze to pierscienie puscily ...
 
 
driftdreamer 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 393
Skąd: Lublin



Wysłany: Sro Mar 30, 2011 21:30   

bluegory napisał/a:
ewidentnie uszczelka pod głowica przepuszcza miedzy 2-3 cylinder

czyli co po hgf-ie mechanik słabo dokręcił głowice?? oczywiście dokrecal bez dynamometru
hgf robiony dwa lata temu i teraz to by mialo sens, od razu po tym roverek nie jezdzil tak jak wczesniej i taki glosny sie zrobili, a wczesnie zapierda... jak szalony :grin:
Kot napisał/a:
ja bym sprobowal delikatnie dokrecic glowice...

ja sie tego nie podejme raczej
Kot napisał/a:
zrob tez jeszcze wczesnej pomiar z proba olejowa, moze to pierscienie puscily ...

nie mam pojecia o czym mowisz?? :wink:

dzieki za wypowiedzi w końcu jakieś konkrety
 
 
merh 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 74
Skąd: Lubartów



Wysłany: Pią Kwi 01, 2011 21:18   

nie wierze w przepuszczanie pierscieni do tego stopnia.a dokrecanie bez dynamometru to w stodole nie u mechanika.głowice w takim silniku?!
 
 
 
driftdreamer 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 393
Skąd: Lublin



Wysłany: Nie Kwi 03, 2011 09:24   

No więc gadałem w piątek z gościem który robi głowice mówił że nie ma takiej możliwości żeby uszczelka przepuszczała i nic nie pomoże jej delikatne dokręcenie. Mówił że próba olejowa podpowie czy to właśnie góra/dół przepuszcza, he wspominał też że niektórzy nie robią prób olejowych gdyż boją się o rozpieprze... przyrządu wstrzykując za dużo oleju :grin:
merh napisał/a:
a dokrecanie bez dynamometru to w stodole nie u mechanika

pozostawiam to bez komentarza :/
 
 
areek 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 163
Skąd: chorzow



  Wysłany: Nie Kwi 03, 2011 19:40   

czyli co po hgf-ie mechanik słabo dokręcił głowice?? oczywiście dokrecal bez dynamometru
hgf robiony dwa lata temu i teraz to by mialo sens, od razu po tym roverek nie jezdzil tak jak wczesniej i taki glosny sie zrobili, a wczesnie zapierda... jak szalony :grin:
Kot napisał/a:
ja bym sprobowal delikatnie dokrecic glowice...

ja sie tego nie podejme raczej
Kot napisał/a:
zrob tez jeszcze wczesnej pomiar z proba olejowa, moze to pierscienie puscily ...

nie mam pojecia o czym mowisz?? :wink:

hi
co z tego, ze w szopie, co z tego , ze bez dynamometra - jezdzil 2 lata i dalej smiga
 
 
 
driftdreamer 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 393
Skąd: Lublin



Wysłany: Nie Kwi 03, 2011 20:18   

no tak w sumie racja :wink:
mechanik to mój znajomy jest dobry w tym co robi, tylko w swoim warsztacie brakuje mu tylko tego klucza :grin:
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pon Kwi 04, 2011 11:10   

Ja bym delikatnie dokręcił, nic się silnikowi nie stanie a możesz tylko zyskać. zdaje się kolega Opracwa coś kiedyś o tym pisał
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Pon Kwi 04, 2011 15:11   

slax napisał/a:
Ja bym delikatnie dokręcił, nic się silnikowi nie stanie a możesz tylko zyskać. zdaje się kolega Opracwa coś kiedyś o tym pisał

nie w takim przypadku. dokręcić można jak np na zimnym silniku coś się dzieje z płynem i nic więcej. o ile się nie mylę to odkręcało się chyba 180st i dokręcało nieco więcej. ale jak stracił kompresję i to nic raczej nie pomoze.ryzykujesz jedynie urwaniem szpilki.
 
 
 
driftdreamer 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 393
Skąd: Lublin



Wysłany: Pon Kwi 04, 2011 18:20   

tak samo mowił ten gościu od głowic że to niemożliwe żeby uszczelka przepuszczała. Zrobie ta próbe olejową i dam znać, jak na razie nie widze sensu pakowania kasy w remont bo tragedii nie ma.
pozdro
 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Pon Kwi 04, 2011 18:39   

w 1,6 cylindry sa bardzo blisko siebie.takze przedmuch jest tez bardzo mozliwy.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [rover 416]CIŚNIENIE W CYLINDRACH
dulis1 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Wto Sie 02, 2011 11:25
kruszon
Brak nowych postów [Rover 416SI] male cisnienie
maslak121 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sob Sie 20, 2011 15:13
kamilos2521
Brak nowych postów [R414] Nie odpala na wszystkich cylindrach
kpt Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Nie Sie 10, 2008 15:07
kpt
Brak nowych postów [R416 '98] ubytek wody, nie odpala na wszystkich cylindrach
west Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Czw Lip 23, 2009 05:56
Gość
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [rover 416si] Schemat bezpieczników do rover 416si
danielp1 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Wto Wrz 13, 2011 09:22
Adrian



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink