skopiuje Ci to samo co napisałem koledze przed momentem a propos 200`tki.
po pierwsze.. witaj na forum,
po drugie - znajdź dobrego gazownika
po trzecie - użyj funkcji szukaj !
po czwarte - http://forum.roverki.eu/v...ht=gaz++roverku
po piąte - jaki masz przebieg
Elumix podjedź do gazowanika, zapytaj i napisz co Ci zaproponował według mnie dobrze sobie radzi w tym silniku:
Sterwnik: Stag 4
Reduktor: Tomasetto Alasca
Wtryski: Magic Jet (jeśli masz więcej 200-300zł lepiej założyć HANY)
koszt dobrej instalacji u gazownika a nie druciarza (takiej która będzie pracowała dobrze a Ty nie odczujesz dużej różnicy między benzyną a gazem) to okolice 3 tys. zł.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Dołączył: 07 Sie 2010 Posty: 30 Skąd: Południe Polski
Wysłany: Czw Kwi 07, 2011 14:51
Witam ponownie Trochę podzwoniłem jak i byłem w firmie SINJA. Dowiedziałem się, że można zamontować STAG 4 tak jak to wymieniał już kolega bonus89 podobno jest jakaś nowsza ulepszona wersja STAG 4( Rega ) nie wiem czy dobrze napisałem. Dzwoniłem również do firmy Elpigaz. Zaproponowano mi sekwencję włoskiej firmy Stella. Później poinformował mnie że w przypadku STAG'a po odłączeniu akumulatora trzeba ustawiać instalację, komputer na nowo ? Nie bardzo rozumiem o co chodzi ? Szczerze mówiąc to jestem zielony w tym temacie.
że w przypadku STAG'a po odłączeniu akumulatora trzeba ustawiać instalację
wcale nie trzeba ustawiać. Komp nie traci ustawień. Znika tylko mapa benzynowa i po odłączeniu aku trzeba kawałek ok 10km przejechać na benzynie, korzystając z całego zakresu obrotów aby stag zebrał mapy.
Później poinformował mnie że w przypadku STAG'a po odłączeniu akumulatora trzeba ustawiać instalację, komputer na nowo ?
to raczej nieprawda, nie wierzę żeby instalację STAG która jest znana i lubiana trzeba było po odłączeniu kompa od prądu ustawiać na nowo...
u mnie przy DT gazie istnieje taka możliwość ale tylko jeśli nie kliknie się w opcjach zapisz do ECU, faktycznie wtedy po odłączeniu aku program się resetuje. Po zapisaniu, aku odpinałem chyba z 15 razy i nigdy mi ustawień nie stracił. Przy swapie był odpięty 3 dni.
to jest tylko nazwa sterownika która nic nie mówi o jakości instalacji. Podejrzewam, że montują z tzw. kitu AC, czyli żadna rewelacja. Jak będzie ogarnięty gazownik, to uda mu się dobrze wystroić instalkę.
Jakby kolega poszukał na forum to by wiedział:
Valtec jest za wolny, Magic Jet na granicy, optymalne wtryski to listwa Matrix albo Hana - oczywiście droższe ale i szybsze, a instalacja z nimi łatwiejsza do wyregulowania przez "druciarzy" - patrz 60-70% gazowników. Reduktor może być również Zavoli ... Nie wiem jak teraz można jeszcze w ogóle Waldki proponować ... ale to tylko moje zdanie. Ja mam od roku Stag 300 + Zavoli + Magic Jet za 2400 pln i daje radę. Teraz zakładałbym szybsze wtryski
standardowy kit AC. Moje zdanie: Jesli nie są w stanie zaproponować nic innego daruj ich sobie. A i jeszcze jedno, jesli bedą mówić, że nie potrzeba nic lepszego bo na tym bedzie chodzić na 100% to są druciaże. Prawdza jest taka, że np. w płocku na 16 warsztatów lpg nie ma ani jednego który prawidłowo montuje gaz. To daje do myslenia.....
Zarejestruj się na www.lpg-forum.pl i tam zapytaj o polecany warsztat z twojej okolicy.
Sterownik STAG 4+
Reduktor: ACR01
Wtryski: Valtec typ 34
myślę, że ten zestaw cię w zupełności zadowoli. Nowe valdemary całkiem dobrze się spisują, są szybkie i powtarzalne, no i (co najważniejsze w naszym kraju ) odporne na zabrudzenie
no reduktor, kopia zavolii, sprawdzonej i niezawodnej konstrukcji.
Są lepsze zestawy, ale wszystko kosztuje.
Dołączył: 07 Sie 2010 Posty: 30 Skąd: Południe Polski
Wysłany: Wto Kwi 19, 2011 21:11
Dziękuje za sugestie i pomoc. Jeszcze jedno pytanie. Czytałem, że po montażu instalacji lpg silnik ulega awarii i siada tzw uszczelka pod głowicą ? czy to prawda ? Czy silnik jest bardziej obciążony. Montaż instalacji lpg ma wpływ na ów usterkę ?
Dziękuje za sugestie i pomoc. Jeszcze jedno pytanie. Czytałem, że po montażu instalacji lpg silnik ulega awarii i siada tzw uszczelka pod głowicą ? czy to prawda ? Czy silnik jest bardziej obciążony. Montaż instalacji lpg ma wpływ na ów usterkę ?
Niewłaściwie założona i wyregulowana instalacja może przyspieszyć tą usterkę, jednak wcześniej czy później K seria musi mieć zrobioną uszczelkę pod głowicą
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum