Pomógł: 63 razy Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 1452 Skąd: Busko-Zdrój
Wysłany: Nie Kwi 29, 2012 14:14
Chłopaki, no z tym nieruchomym staniem wskazówki to nie jestem taki pewien. Ja mam wszystko sprawne i jak jadę w korku z klimą i jest gorąco to wskazówka potrafi podnieść się powyżej połowy. Wtedy załączy się 2 lub 3 bieg dmuchawy i opada na swoje miejsce.
Poza tym,
dawidd napisał/a:
Zrób to na zimnym zgaszonym i ciepłym pracującym silniku
Wiesz czym skutkuje rozszczelnienie układu przy zagrzanym silniku? Natychmiastowym zagotowaniem się płynu. Chcesz żeby się chłopak poparzył?
_________________ >lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
SPAMU¦
Wysłany: Nie Kwi 29, 2012 14:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jest do tego specjalna śruba z prawej strony silnika (na wężu pod kopułką).
Można też zagotować wodę na otwartym korku i nagrzewnicy ustawionej na grzanie.
Rozszczelnienie zagrzanego układu skończy się poparzeniem rąk.
A co do wskazówki u mnie jest normalnie w ok 1/3 skali (mam jakąś usterka wspólna dla K i L powodująca że wskazówka nie dochodzi do połowy, ale poza tym działa dobrze). I tam stoi.
wskazówka potrafi podnieść się powyżej połowy. Wtedy załączy się 2 lub 3 bieg dmuchawy i opada na swoje miejsce.
i u mnie jest tak samo. w korku wskazówka dojdzie do pewnego momentu po czym załączy się wentylator i wskazówka opada do pierwotnego stanu (trochę poniżej połowy skali)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum