Forum Klubu ROVERki.pl :: [R820Ti] Grający zawór??
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R820Ti] Grający zawór??
Autor Wiadomość
klin18 




Dołączył: 05 Kwi 2012
Posty: 28
Skąd: Warszawa-Mokotów



  Wysłany: Sro Cze 13, 2012 23:03   [R820Ti] Grający zawór??
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1994

Robiłem kompletny remont głowicy miesiąc temu,zrobiłem po remoncie może ze 120 km i zaczął pykać jeden zawór,może to być wina mechaników czy po prostu tak miało być??.
Zmieniłem 20 km temu olej na nowy z filtrem nie wiem jaki wcześniej był zalany ale teraz jest valvoline 10w60 przed wymianą tak jakby nie było go słychać przynajmniej nie przysłuchałem sie co było przed.Czego to może być wina??Czy może oddać go do mechanika bo mam na robociznę głowicy 6 miesięcy.

Z góry dzięki za odpowiedzi.

A i jeszcze jednio czy muszę docierać silnik po remoncie głowicy czy nie??.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Cze 13, 2012 23:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
soviet100 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 499
Skąd: Czechowice-Dziedzice

Rover 800

Wysłany: Nie Lip 22, 2012 20:27   

Dolej mu motodoktora firmy k2 zobacz czy pomoże .
 
 
 
klin18 




Dołączył: 05 Kwi 2012
Posty: 28
Skąd: Warszawa-Mokotów



Wysłany: Pon Lip 23, 2012 10:00   

to sie dzieje tylko na zimnym silniku jak zlapie temperature to jest cicho
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pon Lip 23, 2012 17:35   

jesli dzieje sie to przez chwile na zimnym silniku, to ja bym nic nie robil
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Pyros 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 306
Skąd: Gdańsk

Rover Coupe

Wysłany: Pon Lip 23, 2012 22:50   

Na pewno niczego nie dolewaj...

Prawdopodobnie wina leży po stronie szklanki - popychacza hydraulicznego.
_________________
Rover Coupe 302KM/452nM
https://youtu.be/8EhA4Cbfd14 0-140kmh :) przy 250km
 
 
 
soviet100 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 499
Skąd: Czechowice-Dziedzice

Rover 800

Wysłany: Pon Lip 23, 2012 23:14   

Czemu nie dolewać ? Hydraulika mówi nara i trzeba się ratować to chyba logiczne .
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1746
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Wto Lip 24, 2012 06:47   

bo te wszystkie motodoktory to jak pudrowanie trupa
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
soviet100 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 499
Skąd: Czechowice-Dziedzice

Rover 800

Wysłany: Wto Lip 24, 2012 08:01   

Gadasz głupoty . Rozumiem że jak się czegoś nie zna to się tego boi . Ja do swojego leję od 100 tys co wymianę oleju i przez to zawory nie grają . Przebieg 240 tys
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1746
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Wto Lip 24, 2012 13:55   

wiesz, wychodze z zalozenia ze jak cos jest zepsute to naprawiam a nie cuduje z ulepszaczami
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
klin18 




Dołączył: 05 Kwi 2012
Posty: 28
Skąd: Warszawa-Mokotów



Wysłany: Wto Lip 24, 2012 17:08   

Pyros napisał/a:
Na pewno niczego nie dolewaj...

Prawdopodobnie wina leży po stronie szklanki - popychacza hydraulicznego.



Dolewac nie mam zamiaru nic...a co do tej szklanki czy to moze byc wina tego ze zalałem go syntetykiem a wczesniej jezdził caly czas na połsyntetyku?? bo wczesniej nie slyszalem zadnego zaworku zeby pykal,po zmianie oleju tak sie stało
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1746
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Wto Lip 24, 2012 17:34   

a jaka lepkosc tego nowego oleju?
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
klin18 




Dołączył: 05 Kwi 2012
Posty: 28
Skąd: Warszawa-Mokotów



Wysłany: Wto Lip 24, 2012 19:57   

Był zalany połsyntetykiem castrolem 10w40 a teraz syntetykiem 10w60 valvoline
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1746
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Wto Lip 24, 2012 20:10   

rover zalecal do tych silnikow syntetyka 10w40

moze byc ze ten 10w60 jest nieco za gesty, jak to tylko na zimno jest to bym sie nie przejmowal
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
klin18 




Dołączył: 05 Kwi 2012
Posty: 28
Skąd: Warszawa-Mokotów



Wysłany: Sro Lip 25, 2012 06:13   

nie przejmował bym sie tym gdyby nie to ze dwa miesiace temu była robiona cala gora silnika
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R820Ti] Wydech
Perez Rover serii 800 9 Wto Maj 10, 2011 11:33
paff
Brak nowych postów [R820Ti] Demontaż maglownicy
Yog-Sothoth Rover serii 800 2 Sro Maj 02, 2012 23:07
Yog-Sothoth
Brak nowych postów [R820Ti] Ciśnienie paliwa
Perez Rover serii 800 28 Wto Maj 24, 2011 18:59
Marrkus
Brak nowych postów [R820Ti] Zawieszanie się obrotów jałowych
Yog-Sothoth Rover serii 800 2 Pią Maj 10, 2013 06:06
soviet100
Brak nowych postów [R820ti] Czerwony kolektor wydechowy
rover820rs Rover serii 800 1 Nie Sie 26, 2012 20:55
AndrewS



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink