Forum Klubu ROVERki.pl :: [R214i] złamany bagnet
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R214i] złamany bagnet
Autor Wiadomość
patric62 




Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 88
Skąd: Poznań

Rover 200

Wysłany: Wto Gru 22, 2009 19:45   [R214i] złamany bagnet

Witam. Mam problem...otóż złamał mi się bagnet od oleju;P i chciałbym poprosić kogoś z Was czy mógłby zmierzyć długość samego bagnetu (bez tego uchwytu oczywiście) oraz długość (tego samego "kija" ;D bez uchwytu) do poziomu max i do poziomu min?:) Bo nie mogę takiego bagnetu nigdzie znaleźć:p może kiedyś przy okazji na jakimś szrocie a narazie jak będę sprawdzał to będę radził sobie innymi dostępnymi środkami;P

Wybaczcie za brak fachowego języka ale prócz słowa fachowego "bagnet" żadnego innego nie znam :beczy: :razz:

Przy okazji spytam się jeszcze czy do R214i pasują korki wlewu paliwa od innych marek aut albo modeli R? Bo tez nie mam,a te plastikowe z marketu za 5zł są do d... :) :P
Ostatnio zmieniony przez Brt Wto Gru 22, 2009 21:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Gru 22, 2009 19:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
hertz25 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 536
Skąd: Maków Maz

Rover 200

Wysłany: Wto Gru 22, 2009 20:24   

oto fota 44,5cm jest to dlugosc razem z tym poziomem oleju bez zoltej raczki :razz:
_________________
....special stereo system ....
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Wto Gru 22, 2009 21:15   

Ooo... a ja mam inny i 2cm krótszy. To który jest oryginalny ?
U mnie od tego kołnierza za czarną gumką do końca ma 48cm. Sam koniec do pomiaru ma 4cm.
 
 
 
patric62 




Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 88
Skąd: Poznań

Rover 200

Wysłany: Wto Gru 22, 2009 21:19   

dzieki Wam bardzo:) Ja mam a raczej mialem taki jak ADI-mistrzu. Też żółty i lekko wygięty i myślałem,że taki krzywy być nie powienien....więc spróbowałem go wyprostować... i pękł :mrgreen: ;p
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Wto Gru 22, 2009 21:23   

Dobrze ze to napisałeś, będę wiedział aby nie próbować mojego prostować :wink:
 
 
 
drlubicz 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 239
Skąd: Wrocław



Wysłany: Wto Gru 22, 2009 21:27   

niestety oba są oryginalne i niestety oba pokazują inaczej , na zlocie porównywaliśmy , ponad pól litra różnicy i nie byliśmy po pół litrze , mało tego , ten co jest w mg czyli nie plastikowy pokazuje inaczej włożony jedną stroną a inaczej jak się go obróci o 180 stopni
 
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Wto Gru 22, 2009 21:56   

ADI-mistrzu napisał/a:
Ooo... a ja mam inny i 2cm krótszy


Chłopaki mają inny silnik. :wink:
 
 
 
SeevS 




Pomógł: 19 razy
Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 285
Skąd: Poznań



Wysłany: Wto Gru 22, 2009 21:58   

u tomiego są nowe.

http://www.tomateam.pl/sk...&m_dzial=&c=527 91,23zł

lub ten

http://www.tomateam.pl/sk...&m_dzial=&c=525 38,10 zł
 
 
patric62 




Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 88
Skąd: Poznań

Rover 200

Wysłany: Wto Gru 22, 2009 22:05   

ale mg i r214 maja chyba inne silniki zgadza sie? czy nie?;p albo chociaz inne miski olejowe;p czyli z tego co piszesz mam rozumieć,że któryś z tych bagnetów żle pokazuje stan oleju? może powód tego,że te plastikowe sa powyginane (dajmy na to od ciepła) i pokazuja mniej oleju niż jak by były proste?

[ Dodano: Wto Gru 22, 2009 22:05 ]
SeevS, dzieki, trzeba bedzie sobie zamowic;p
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Wto Gru 22, 2009 22:37   

Mi się wydaje że ten kanalik jest tak powyginany i bagnet się odkształcił w jego kształcie.
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Gru 23, 2009 11:09   

SeevS, ten pierwszy to jest do diesli ;)

a w MG silniki nie są inne, przynajmniej mechanicznie :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
brkzzz 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 10 Mar 2012
Posty: 815

Rover 200

Wysłany: Wto Sie 14, 2012 13:51   

Odgrzewam kotleta :wink:
Który w końcu jest do jakiego silnika?

Czy ten (metalowy, prosty) jest tylko do diesli?


...z kolei ten (plastikowy, wygięty) do benzyny?


Śmiem podejrzewać, że w moim silniku 1.4 16V 103KM, powinien być plastikowy, a ktoś z poprzednich właścicieli wsadził metalowy. Kanalik u mnie jest wyraźnie wygięty i metalowy bagnet wchodzi z wyraźnym oporem, poza tym poziom oleju na nim jest zawsze wyższy niż na plastikowym.
Czy oprócz bagnetu jest jakaś inna równie dokładna metoda sprawdzenia poziomu oleju?
_________________
Pozdrawiam,
Adam
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Sie 14, 2012 14:00   

brkzzz napisał/a:
Który w końcu jest do jakiego silnika?

Plastikowy można zarówno spotkać w dieslu jak i benzynie. Metal występował chyba tylko w benzynie, choć tego nie jestem pewny.
Ogólnie podejrzewam, że różnica w bagnetach zależy od roku produkcji. Do 97 był plastik, później już tylko metal. To są tylko moje przypuszczenia, a jak było naprawdę :bezradny:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
brkzzz 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 10 Mar 2012
Posty: 815

Rover 200

Wysłany: Wto Sie 14, 2012 14:06   

Niestety, tak jak pisał drlubicz, plastikowy i metalowy pokazują różne wskazania...
Szukam jakiejś alternatywnej metody dokładnego sprawdzenia poziomu oleju, wtedy będę wiedział, który bagnet pokazuje mi prawidłową wartość.
_________________
Pozdrawiam,
Adam
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Sie 14, 2012 14:19   

brkzzz napisał/a:
Szukam jakiejś alternatywnej metody dokładnego sprawdzenia poziomu oleju, wtedy będę wiedział, który bagnet pokazuje mi prawidłową wartość.

Chyba jedynym wyjściem będzie zlanie oleju i potem wlanie dokładnie 4 litrów. U mnie po takiej wlanej ilości, bagnet oryginalnie metalowy pokazywał te 4 XXXX na miarce.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
brkzzz 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 10 Mar 2012
Posty: 815

Rover 200

Wysłany: Wto Sie 14, 2012 14:59   

A nie 4,5l?
_________________
Pozdrawiam,
Adam
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Sie 14, 2012 15:14   

brkzzz napisał/a:
A nie 4,5l?

Producent podaje 4.5L, ale mi zawsze starczało 4L. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
kris2828 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Wrz 2011
Posty: 102
Skąd: ZMY/Gorzów Wlkp.



Wysłany: Wto Sie 14, 2012 15:37   

kurde dziś kupuje olej i nie wiem ile mam kupić i ile wlać...

ktoś wlewał dokładnie 4,5?
 
 
johnnyLdz 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 36
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Wto Sie 14, 2012 15:55   

Jeżeli coś to podpowiem Ci, ze mamy takie same silniki i roczniki prawie te same , a u mnie bagnet jest metalowy.
Cholera jakies 2 tyg temu zmienialem olej i weszlo 4,2L prawie 4,3L
_________________
HFF - kolor zobowiązuje
DronePlayer - https://www.youtube.com/c...P6Kg66YjUlnHZfg
 
 
kris2828 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Wrz 2011
Posty: 102
Skąd: ZMY/Gorzów Wlkp.



Wysłany: Wto Sie 14, 2012 16:34   

johnnyLdz napisał/a:
Jeżeli coś to podpowiem Ci, ze mamy takie same silniki i roczniki prawie te same , a u mnie bagnet jest metalowy.
Cholera jakies 2 tyg temu zmienialem olej i weszlo 4,2L prawie 4,3L


wlałeś 4,3 i miałeś na bagnecie po miedzy minimum a maximum?

więc ja będę musiał chyba wlać też 4,3 nie patrząc na bagnet bo mam ułamany a nowego jeszcze nie mam chyba ze odmierzę prawidłową długość i go przedłużę jakoś o tą ułamaną końcówkowe ...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 216 97' Coupe] Złamany bagnet
Vesper416 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 15 Sob Kwi 03, 2010 16:58
sTERYD
Brak nowych postów [R214i] - wspomaganie, bagnet, rozrząd - pytania.
DragoDraco Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Pią Kwi 20, 2007 10:22
DragoDraco
Brak nowych postów [R214i] Jaki bagnet plastik czy metalowy???
BayHarborButche Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Pią Paź 01, 2010 12:47
ADI-mistrzu
Brak nowych postów [R214 si 1,4 16v 97r.] jaki bagnet ?
drlubicz Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Nie Mar 22, 2009 21:13
keczu
Brak nowych postów [r200 1,4 16V 99r 103 km benzyna] Bagnet
Lewis Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Wto Lis 10, 2009 17:01
Firq



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink