Może jednak można by pomyśleć o kołach o większej średnicy. Teoretycznie prędkość na liczniku była by prawidłowa, auto by jechało szybciej przy niższych obrotach, ale raczej by straciło na przyśpieszeniu
I na wyglądzie, na fabrycznych balonach wygląda normalnie ale jak by mu większe wrzucić to by się SUV zrobił
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Wielkiego wyboru nie ma bo fabryczne 17 już maja dośc niski profil i wiele tam nie zmieścisz, może udało by się zmniejszyć różnice do 5 km/h
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum