jutro bede mial chwilke to zobacze zastanawia mnie ze pozostale lampy swieca;/
[ Dodano: Sro Mar 28, 2012 19:46 ]
dzis pokombinowalem lekkie zwarcie mialem na plytce od zarowek i lapmka zaczela swiecic co bylo przyczyna nie am pojecia wazne ze jest juz ok
SPAMU¦
Wysłany: Sro Mar 28, 2012 18:46 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
odnośnie tematów żarówek mam pytanie kupując takie ledy postojowe http://allegro.pl/postojo...2172478331.html czy aby na pewno jak sprzedawca twierdzi nie będzie się w naszych R świecić symbol przepalonej żarówki? używa ktoś takowe?
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Mar 2011 Posty: 891 Skąd: Grudziądz
Wysłany: Sro Mar 28, 2012 20:20
Też zastanawiam się nad ledami nad tablicę i na postojówki chyba zamówię . A gość od tej aukcji pisze
"wszystkie nasze żaróweczki z systemem can bus nie wyświetlają błędów ale czasami w nowych autach, szczególnie tych po 2004r jest zwiększona czułość układu CanBus i same żarówki niekiedy nie wystarczają, trzeba je podpinać jeszcze przez specjalny FILTR CAN EMC. Stosowanie filtrów jest koniecznie nawet przy stosowaniu żarówek Can Bus w niektórych modelach samochodów grupy VAG. Filtr taki rozwiązuje w 100% problem z komunikatem przepalonej żarówki.
takie filtry mamy w sprzedaży na innych naszych aukcjach .
Mam pytanie takie: nie świeci mi się światło stopu(lewa strona) żarówkę wymieniłem ale dalej nie świeci. Skąd bierze "masę" lewa tylnia lampa? Czy może jest tak że obie lampy tylne mają wspólną masę? Chciałbym to wiedzieć bo chciałbym przeczyścić to miejsce bo wydaje mi się że nie dochodzi tam masa lub "+" ale "+" to przeczyszczę w kostce i powinno być OK. A masa nie wiem gdzie ma swój drugi koniec...
Wysłany: Wto Paź 09, 2012 20:37 błąd na komputerze
Witam serdecznie. Opiszę swój problem dość ciekawy z błędem oświetlenia. Po zakupie auttka nie podświetlało mi tablicy, pierwsza myśl żarówki, założyłem nowe i nic. Druga myśl styki, ale po oczyszczeniu dalej nic. No to miernik w ruch. Na stykach nie ma prądu. Po dostaniu się do wtyczek ( są dwie osobne + i - ) okazało się że w tam jest ( oczywiście w jednej bo druga to masa) Wykręciłem chromowaną nakładkę nad tablicą i się okazało że plastik który jest pod nim jest spękany ( jakby ktoś próbował go demontować wkrętakiem) co skutkowało masowaniem do klapy. Jako że nie miałem tej części polutawałem kabelki do bolców w klapie (+ i - ) i bezpośrednio żarówek. Problem rozwiązany.
Witam serdecznie. Opiszę swój problem dość ciekawy z błędem oświetlenia. Po zakupie auttka nie podświetlało mi tablicy, pierwsza myśl żarówki, założyłem nowe i nic. Druga myśl styki, ale po oczyszczeniu dalej nic. No to miernik w ruch. Na stykach nie ma prądu. Po dostaniu się do wtyczek ( są dwie osobne + i - ) okazało się że w tam jest ( oczywiście w jednej bo druga to masa) Wykręciłem chromowaną nakładkę nad tablicą i się okazało że plastik który jest pod nim jest spękany ( jakby ktoś próbował go demontować wkrętakiem) co skutkowało masowaniem do klapy. Jako że nie miałem tej części polutawałem kabelki do bolców w klapie (+ i - ) i bezpośrednio żarówek. Problem rozwiązany.
Kilka miesięcy temu zrobiłem podobnie jak Pingiel i mam problem z głowy.
Z drugiej strony tak sobie myślę dlaczego inżynierowie z Rovera tak bardzo skomplikowali takie proste rozwiązanie.
Ja umiem softwarowo zrobić dyskotekę ze świateł na aucie, wpisując odpowiednie wartości w komórki LSM'a Nie potrzeba kluczyka, a auto świeci się jak choineczka
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum