ten ktory zaznaczyles to jest akurat od wentylatora (przynajmniej u mnie)
I daje również sygnał dla komputera. Bardzo ważny czujnik, dzięki niemu komp wie ile Jaka dobrać mieszankę paliwa.
A ten pod spodem jest dla wskazań na licznik.
tak dokladnie ja mam nie sprawny ten ktory daje sygnal na wskaznik. Dzisiaj sie zaglebilem troche dokladniej bo mam go juz w domu do tej pory stal w pracy na parkingu a wiesz jak to sie cokolwiek robi w takich warunkach dobralem sie do niego od rana i sie okazalo ze jednak przeskoczyl na rozrzadzie o 1 zabek w poniedzialek bedzie nowy pasek i dopiero bede dzialal dalej bo jak juz jestem tego swiadom co sie stalo to sie troche boje krecic. A i jeszcze raz zdazylem dokladnie sprawdzic jakie ma sprezanie wyszlo 14,12,12,14 wiec chciaz z tego sie troche ciesze i na szczescie silnikowi sie nic nie stalo. W pniedzialek napisze czy to byla glowna przyczyna czy cos jeszcze a poki wielkie dzieki za okazala pomoc
Odswieze temat, poniewaz mam juz 4 tyg auto nie zrobione i juz mnei to irytuje. Ogolnie problem polega na tym ze bez dodania gazu nie odpala na zimnym (kable, swiece, kopulka, palec, czujnik walu, temperatury nowe . Wiec wina lezy raczej w silniku krokowym (ktorego jak dzis odpialem to bez problemu odpalil), ktory moj nieudolny mechanik wymienil i REGULOWAL 3 tyg ! Ogolnie to chyba nie da sie go regulowac? W kazdym razie po 3tyg pojechalem odebrac niby gotowe auto i wsiadam, nie odpala... Zawolalem go a on ze znow sie krokowy zacial i majstruje przy aku aby krokowy sie "odwiesil". To mu pokazalem ze wtyczka od czujnika temp. mozna ruszyc silnikiem krokowtym, to sie chlopak lekko zdziwil. W kazdym razie auto zostalo na kolejny tygdzien... Odebralem i dalej kicha... Dzis probowalem sam cos ogarnac ale jak odpinam na zaplonie wtyczke od czujnik temp to silnik krokowy ani drgnie (nic nie slychac; nic sie nie dzieje POOOMOOCY bo moje auto tam jeszcze wieki spedzi i tak namodza ze nikt nie dojdzie juz o co chodzi
Jak masz problem tylko z silnikiem korkowym to im podziękuj i sam to zrób.
Odkręcasz go i czyścisz według instrukcji zamieszczonej na stronie klubowej. Jak nie pomorze to trzeba sprawdzić piny w kostce bo mogły się rozgiąć i nie stykają.
Otwór gdzie wchodzi silnik także się czyści.
Jak dalej nic to trzeba zaopatrzyć się w nowy silnik krokowy.
RadZiu7, zrób adaptacje przepustnicy, dla jednak użytkownika to pomogło. Trzeba przekręcić stacyjkę na zapłon, wcisnąć i puścić 5 razy pedał gazu i odpalić auto.
Moj wyczyszczony kilka miesiecy temu silnik krokowy oni wymienili na inny uzywany i dalej to samo. Robilem adaptacje i sprawdzalem wtyczke, ktora wyglada raczej ok : ) Tylko dziwi mnie dlaczego teraz jak odpinam wtyczke od czujnika przepustnicy nic sie nie dzieje... nie wiem czy oni cos na mieszali czy co... Chetnie bym sam to zrobil bo nie mam zamiaro znow czekac bog wie ile, ale z drugiej strony oddaje im "na gwarancje" bo juz im za ta robote zaplacilem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum