na hamownie jeszcze trzeba poczekać aż uporam się z problemem odcinania gazu bo dalej go nie rozwiązałem a wiązka wygląda na cała. a co do zdjęć to postaram się wrzucić więcej
_________________ Kat off, EGR off, IC z saab 93
Chip+nastawnik pompy, VNT
faktycznie moze bys to powod bo wczesniej na starej turbince tez jezdziłem na doładowaniu 1.5bara ale całkiem map sensora oryginalnego odpiac nie moge bo jak to zrobie to chyba nie bedzie podawac odpowiednich dawek komp nie? teraz nie mam jak tego sprawdzic bo jestem u dziewczyny w pon przetestuje na cąłkiem odpietym cisnieniu dochodzacym do map sensora
_________________ Kat off, EGR off, IC z saab 93
Chip+nastawnik pompy, VNT
Remigiusz, Remigiusz, ale co myslisz ze ten map sensor od mojego sterowania podaje jakies mniejsze napieca sygnałowe? czy chodzi Ci o to ze nasz oryginalny map sensor nie ogarnia tego cisnienia poprostu i wysyła jakis "krzywy" sygnał do ECU
_________________ Kat off, EGR off, IC z saab 93
Chip+nastawnik pompy, VNT
Obywa maja max przy ok 4,5V czyli orig ma jakos 4,5V lub 5V przy 2.50bara a ten twój do VNT był jak dobrze pamiętam do 3.5bara ciśnienia ABSOLUTNEGO ! Czyli ma dopiero te max 4,5 czy tam 5 Voltów przy 3,5bara
A ECU tylko patrzy ile Voltow podaje map sensor do niego i tyle Wiec jak dasz większy map ECU będzie widziało mniejsze ciśnienie ale tak naprawdę będzie większe i wszystko będzie git
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
nie jestem do końca pewny własnie czy wszystko bedzie ok ze wzgledu na to ze komputer bierze dane z map sensora ktora jest mu potrzebna do tego by odpowiednia dawke paliwa podac a jak bedzie widzał mniejsze cisnienie powietrza to bedzie uboga mieszanka duzo powietrza i mało paliwa ale juz mam pomysł jak to rozwiazac chyba jak bede miał czas to wykonac i bedzie działac podziele sie moim rozwiazaniem ale nie mowie ze Twojego rozwiazania nie przetestuje Remi
Wszystko juz ogarnąłem z Datasheets-ow i wychodzi mi ze maksymalne napiecie jakie powinno wychodzic z naszego mapsensora to około 2.25V czyli na bary to jakies 1.35 Bara zatem zrobie elektroniczny układ (stabilizator napiecia) ktory bedzie pozwalal na przepływ pradu do 2.25V a gdy map sensor poda wiecej to nadmiar tego napiecia zostanie wyrownany do 2.25V i wszyscy beda zadowoleni xd komputer bedzie podawał maxymalna dawke i bedzie pracował tak jak powinien niezaleznie od cisnienia.
_________________ Kat off, EGR off, IC z saab 93
Chip+nastawnik pompy, VNT
kadzaf, no właśnie moim zdaniem nie bardzo ze względu an to ze one maja inne wartości napięcia dla danego ciśnienia a nasz komp ma ustalone wartości paliwa dla danego napięcia które odwzorowuje ciśnienie czyli jak dał byś inny czujnik z innymi "mapami" ciśnienia do napięcia to komp mógł by tworzyć zła mieszankę paliwowo powietrzną
_________________ Kat off, EGR off, IC z saab 93
Chip+nastawnik pompy, VNT
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum