Kamil hamowal lewa, ja tez czasem sie bawie i ucze, ale to nie o to chodzi, bo w NMNP byly na trasie ostre dohamowania, a jakos lepiej sie kleil, chyba przez opony na betonie. Bez wzgledu na to czym naciskalem pedal.
Nie wiem czemu dohamowanie lewa noga mialoby bardziej zagrzac plyn niz prawa ?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Wrz 04, 2012 22:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie wiem czemu dohamowanie lewa noga mialoby bardziej zagrzac plyn niz prawa ?
Chociażby dlatego że szybciej reagujemy i czasem zdarza się w jednym momencie dodawać gazu i hamować. Oczywiście lekko z jednej strony ale czasami się zdarza (przynajmniej mi i kilku innym osobom z którymi jeździłem i które obserwowałem)
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Kwestia wyczucia pedalu to trudna sprawa, bo kazdy ma odruch wchodzenia w pedal jak w sprzeglo ale nie wydaje mi sie zeby to byla az tak duza roznica, zeby powodowalo to zagotowanie. O to w ttm chodzi zeby tzrymac gaz a hamulcem tylko usatwiac auto.
na wiosne wymienie pewnie plyn, bo narazie nie zapowiada sie bym jeszcze upalal, chyba ze docentowi wypala kielce- to moze moze
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Kamil w radomi wlozyl mi na tak krtokiej probie jeszcze 2,5 s do mojego najlepszego czasu, wiec wiem ze mam jeszcze zapas
Ale wlasnie na torach jak w NMNP mozna to pocwiczyc ostatnio baka tam strzelilem na nie dogrzanych oponach, a ze sie zamyslilem, to kontra spozniona i tylem w drzewko lecialem, ze tylko kontrolowalem, zeby sie zmiescic
Na wiosne nowy plyn hamulcowy i chlodniczy bo mi raz temp podskoczyla lekko
moze sie wybierzesz na kielce jak sie cos urodzi ? albo NMNP w zimie po sniegu ?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
moze sie wybierzesz na kielce jak sie cos urodzi ? albo NMNP w zimie po sniegu ?
Wszystko zależy od sytuacji bo czuję że w zimę mogę się rozstać ze swoim R i wpakować w coś innego a wtedy może nie być czym a jak będzie to może być kiepsko z $$$. Tak czy inaczej chętnie się gdzieś przeturlam bo dawno na niczym dłuższym niż 1,5km nie jeździłem. Ale to wiesz bardziej rekreacyjnie bo poza poskładaniem się w zakrętach i nauką obierania toru jazdy to moim R nie ma co się wybierać dlatego Kielce to na bank odpuszczę w tym roku.
NMnP jest interesujące
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
camaro17, Wrocław za daleko. W bliższej okolicy mam sporo możliwości do pojeżdżenia. Oby tylko było czym i $$$ na starty i paliwko.
W przyszłym roku na zlocie będzie można pojeździć
Trzymajmy się tematu bo o pojeżdżawkach można sobie popisać gdzie indziej
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Wracając do tematu bo heble zaczynam robić w mojej besti i czytam czytam i mam metlik w głowie a przyznam że przeczytać wszystkie strony będzie mi ciezko
Plan taki na przód coś konkretnego pójdzie na tył org mg zr 160
i teraz co na przód
coś o hondzie legend wyczytałem na 2 tłoczkach ale na allegro coś licho z towarem co by tam można bez większych przeróbek założyć z w miare dostępnych towarów
Firq, Szukaj te hample na przód pod tarcze 282mm sa chyba z Hondy Legend oraz Prelude Ja bym na tych został by jak dobrze korazje to były w T-serii montowane. To już konkretnie hamuje
[ Dodano: Pią Lut 22, 2013 00:51 ]
Sa to te jak dobrze pamiętam bo miałem kiedyś zestaw jeden ale poszedł na Niemcy
A Honda Civic z przodu miała jakies mniejsze tarcza? bo znalazłem zaciski od wlasnie od Hondy Civic z roku 1997 i z przodu ma wentylowane tarcze a z tylu bębny i wydaje mi się ze z przody są jakieś mniejsze te tarcze. Takie zaciski podejdą mam mozliwośc kupna jeszcze zacisków z Prelude 1995 rok ale ich nie widzialem tyle co przez telefon i gościu nie poitrafil sie okreslić czy to są 262mm czy 282 mm i tez nie wiem czy podejdą ?
Honda Accord Type R (97-02) i Honda Legend Coupe 3.2 V6 (90-95) miały zaciski dwutłoczkowe pod 282mm tarcze.
MG ZR160, ZS180, Civic VTi (95-00), niektóre Preludy, Accordy, R600 (2.0 automat i 2.0T) miały na 100% zaciski jednotłoczkowe pod tarczę 282mm.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Tak, wszystkie do zwrotnicy mają taki sam rozstaw. Niektórzy mówili że trzeba coś przypiłować, ja jednak nigdy nic takiego nie robiłem a miałem zestaw jednotłoczkowy i mam zestaw dwutłoczkowy.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum