Do ECU to masy za bardzo nie powinno być w R200 z silnikiem benzynowym...
Powiedzmy że ECU ma swoją masę na obudowie, dlatego jest w plastikowych obejmach.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Maj 15, 2013 10:34 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
nic z tego nie czaje ale dobra coś będę radził muszę to rozpracować bo nie daje mi to spokoju wyciągałem zbiornik wczoraj i tam jest wszystko dobrze trochę takie były styki pordzewiałe na pływaku ale sprawdzał to mechanik i twierdzi ze to nie od tego że to nie ma nic wspólnego to ja już nie wiem !
masę sprawdzałem już jakiś czas temu i wszystko gra nawet wyciągałem wtyczki są dwie z jednej i z drugiej strony błotnika i nic to nie pomaga nie wiem po prostu rozkładam ręce bo juz nie mam pojęcia
tak jak tylko sie zapala błąd to spada do zera a jak gaśnie błąd to się podnosi zbiornik ściągałem wczoraj i tam jest wszystko ok a najśmieszniejsze jest to ze jak wyłączę auto z tym błędem i zapale sam zapłon to sie podnosi do góry !!
Ja bym wyciągnął 3 przewody od licznika w miejscu gdzie jest wskaźnik paliwa. Jak to się stanie to zmierzył bym jakie napięcie panuje na każdym z pinów.
Masa oraz zasilanie powinno być na stałe (zasilanie z akumulatora) zaś sygnał jest w przedziale 0->5V.
Jak tak się stanie to któryś sygnał zwariuje i znajdziesz przyczynę, ale najpewniej albo masa ucieka albo zasilanie, sygnał obstawiał bym za sprawny.
ok bede jutro to sprawdzał bo myślałem morze ze gdzieś zimny lut puścił na desce ale ściągałem dzisiaj i tam jest dobrze nie widać ze coś by się sfajczyło
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum