co do rozrządu to próbowałem przestawić koła też nic nie dało ale jedno co mnie dziwi to położenie wałków czy ma ktoś schemat jak powinny być ustawione wałki po ustawieniu całego rozrządu na znaki chodzi mi o krzywki na wałkach i palec na aparacie zapłonowym i dlaczego jak wał jest ustawiony na znaki to tłoki na pierwszym i na czwartym cylindrze nie są ustawione wGMP
[ Dodano: Czw Lis 07, 2013 08:42 ]
bo jeżeli ustawię tłoki na GMP to nie zgadzają się fabryczne znaki tak jest w silniku 1,4 jak i w 1,6
Znaki są takie same we wszystkich k seriach. Znaki na kołach są tak jak powinny być=tłoki na jednej wysokości, czyli na połowie cylindrów.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lis 07, 2013 15:25 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
dzięki za fotki rozrząd jest właśnie tak ustawiony jest jeszcze możliwość ustawienia rozrządu o 180st i też znaki się pokrywają ale ustawiony jest jak na zdięciach potrzebuję jakiejś podpowiedzi co może być jeszcze
[ Dodano: Pią Lis 08, 2013 08:20 ]
naprawdę już nie wiem co jest zakładam już koło zamach. i cz. wału od 1,6 może to pomoże już nie mam pomysłu na ten silnik przecież to wszystko powinno zagrać ze sobą a tu lipa
Jeśli masz osprzęt od 1,4 [komp i instalację] to na kole zamachowym od 1,6 nawet nie myśl że odpali! Masz ewidentnie coś źle zmontowane. Może pomyliłeś kable WN?
Dolne kółko w polonezie, jednobieżniowe na wale ma dwa oznaczenia, może nie według tego prawidłowego ustawiłeś?
[ Dodano: Pią Lis 08, 2013 13:35 ]
''zamach. i cz. wału'' co to oznaczy?
z tego co pamiętam na wale jest tylko jedno ustawienie na kole są dwie kropik według autodaty znak na obudowie mam być pomiędzy tymi kropkami kable wysokiego napięcia nie są zle założone bo nie były ściągane z kopułki a na świecach nie da rady pomylić bo długości kabli na to nie pozwolą
z tego co pamiętam na wale jest tylko jedno ustawienie na kole są dwie kropik według autodaty znak na obudowie mam być pomiędzy tymi kropkami kable wysokiego napięcia nie są zle założone bo nie były ściągane z kopułki a na świecach nie da rady pomylić bo długości kabli na to nie pozwolą
Chodziło mi o koło pasowe. Bo tak jak piszesz; na małym kółku pod pasowym są dwie kropki. Skoro paliwo dochodzi, iskra jest, rozrząd ustawiony jest dobrze ,przewody ok, koła rozrządu dobrze no to ja nic już nie rozumię. Wyczyść świece i spróbuj jeszcze raz odpalić. A jak nie to sprawdź kompresję.
ale koła pasowego inaczej nie założysz bo one jest na wpuście
No tak. Wpust jest jeden, ale jak się przyjrzysz to na kole są dwa znaczniki i może nie według tego prawidłowego ustawiłeś. Ja kiedyś się pomyliłem ale zaraz się kapnąłem że coś jest nie tak.
koło pasowe jest ustawione dobrze właśnie to sprawdziłem teraz nie ma iskry ale podejrzewam że to jest spowodowane tym że założyłem koło zamachowe od rovera 1,6 wraz z czujnikiem bo na tamtym kole i czujniku iskra była ale też nie palił nie mam już pomysłu na ten silnik co robić
koło pasowe jest ustawione dobrze właśnie to sprawdziłem teraz nie ma iskry ale podejrzewam że to jest spowodowane tym że założyłem koło zamachowe od rovera 1,6 wraz z czujnikiem bo na tamtym kole i czujniku iskra była ale też nie palił nie mam już pomysłu na ten silnik co robić
Czemu ty kombinujesz z tamtym kołem od 1,6. Jeśli masz osprzęt od 1,4 koło inne nie może być bo będzie iskra w nieodpowiednim momencie albo wcale i wogóle nie będzie palił. Jak już będziesz rozbierał, bo pytałem przedtem czy założyłeś na wał to malutkie łożysko igiełkowe?
Zakładaj koło od 1,4 i czujnik, wyczyść świece obowiązkowo. Jak iskra i paliwo będzie a nie będzie palił to coś źle zmontowałeś i zmierz kompresję
a łożysko igiełkowe w silniku 1,6 nie występuje bo rover nie ma wałka podpartego ale tak zrobiłem tylko nie na łożysku lecz na tulei fosforo-brązoweji wałek sprzęgłowy jest podparty
[ Dodano: Sob Lis 09, 2013 14:43 ]
koło zamachowe od 1,6 jest minimalnie większe i po podgrzaniu wieńca wieniec się rozciągną i już go nie założę na orginalne koło
[ Dodano: Sob Lis 09, 2013 15:22 ]
dobra czy ktoś wie co może być koło zamachowe pól biedy ale dlaczego on się wziął i uparł żeby nie odpalić
a łożysko igiełkowe w silniku 1,6 nie występuje bo rover nie ma wałka podpartego ale tak zrobiłem tylko nie na łożysku lecz na tulei fosforo-brązoweji wałek sprzęgłowy jest podparty
[ Dodano: Sob Lis 09, 2013 14:43 ]
koło zamachowe od 1,6 jest minimalnie większe i po podgrzaniu wieńca wieniec się rozciągną i już go nie założę na orginalne koło
[ Dodano: Sob Lis 09, 2013 15:22 ]
dobra czy ktoś wie co może być koło zamachowe pól biedy ale dlaczego on się wziął i uparł żeby nie odpalić
No też dlatego kupuje się za 5zł łożysko i jest jak powinno być oryginalnie.
A czemu przebijałeś wieniec?
Nie chciał odpalić bo coś sknociłeś
Odpalił i żyje jeszcze tylko kosmetyka i będzie hulał powodem jego problemów było po 1-wsze słaby akumulator po 2-gie jeden przewodzik od cewki który był nieruszany przy demontażu się obluzował i nie dawał impulsu
nie najlepsze jest to że na początku iskra była iskra zgineła po zmianie koła a nie zapalił tylko dlatego bo ten poldek jest zagazowany i ten kabelek co był luzny odpowiadał za przełączni gaz benzyna
nie najlepsze jest to że na początku iskra była iskra zgineła po zmianie koła a nie zapalił tylko dlatego bo ten poldek jest zagazowany i ten kabelek co był luzny odpowiadał za przełączni gaz benzyna
No to pierdoła ale dobrze że już ci odpalił. Życzę ci przyjemnej jazdy. Jeździłem na tym silniku poldkiem i powiem że SUPER. Spalanie minimalnie się zmniejszyło i Poldek jest mocniejszy od Rovera 400 z tym silnikiem.
Jak już pojeździsz to sprawdź osiągi. Może trzeba te wałki wymienić i wtryski. Jak będzie dobrze to zostawisz najwyżej.
wczoraj troszeczkę pojezdziłem ale nie za dużo poldas jest żwawszy co daje frajdę z jazdy a co do wałków to się pewnie okaże po dłuższej eksploatacji na razie w koło komina a w grudniu dłuższa trasa bo niemcy tak ok. 1500 km w dwie strony dzięki za pomoc
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum