Forum Klubu ROVERki.pl :: [polonez 1,4-16V] problem z odpaleniem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[polonez 1,4-16V] problem z odpaleniem
Autor Wiadomość
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Czw Lis 07, 2013 15:25   

szyja napisał/a:
co do rozrządu to próbowałem przestawić koła też nic nie dało ale jedno co mnie dziwi to położenie wałków czy ma ktoś schemat jak powinny być ustawione wałki po ustawieniu całego rozrządu na znaki chodzi mi o krzywki na wałkach i palec na aparacie zapłonowym i dlaczego jak wał jest ustawiony na znaki to tłoki na pierwszym i na czwartym cylindrze nie są ustawione wGMP

[ Dodano: Czw Lis 07, 2013 08:42 ]
bo jeżeli ustawię tłoki na GMP to nie zgadzają się fabryczne znaki tak jest w silniku 1,4 jak i w 1,6

Znaki są takie same we wszystkich k seriach. Znaki na kołach są tak jak powinny być=tłoki na jednej wysokości, czyli na połowie cylindrów.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lis 07, 2013 15:25   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szyja 



Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 15



Wysłany: Czw Lis 07, 2013 16:17   

i ta są ustawione w jednej wysokości ale nie mam pewności co do wałków krzywki na pierwszym cylindrze nie wiem jak mają być ułożone

[ Dodano: Czw Lis 07, 2013 16:17 ]
dodam że iskra jest wtryski chodzą ciśnienie jest i dalej nie wiem co go boli
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Czw Lis 07, 2013 16:23   




Tak masz wszystko złożone ??
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
szyja 



Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 15



Wysłany: Pią Lis 08, 2013 08:20   

dzięki za fotki rozrząd jest właśnie tak ustawiony jest jeszcze możliwość ustawienia rozrządu o 180st i też znaki się pokrywają ale ustawiony jest jak na zdięciach potrzebuję jakiejś podpowiedzi co może być jeszcze

[ Dodano: Pią Lis 08, 2013 08:20 ]
naprawdę już nie wiem co jest zakładam już koło zamach. i cz. wału od 1,6 może to pomoże już nie mam pomysłu na ten silnik przecież to wszystko powinno zagrać ze sobą a tu lipa
 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Pią Lis 08, 2013 13:35   

Jeśli masz osprzęt od 1,4 [komp i instalację] to na kole zamachowym od 1,6 nawet nie myśl że odpali! Masz ewidentnie coś źle zmontowane. Może pomyliłeś kable WN?
Dolne kółko w polonezie, jednobieżniowe na wale ma dwa oznaczenia, może nie według tego prawidłowego ustawiłeś?

[ Dodano: Pią Lis 08, 2013 13:35 ]
''zamach. i cz. wału'' co to oznaczy?
 
 
 
szyja 



Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 15



Wysłany: Pią Lis 08, 2013 14:31   

z tego co pamiętam na wale jest tylko jedno ustawienie na kole są dwie kropik według autodaty znak na obudowie mam być pomiędzy tymi kropkami kable wysokiego napięcia nie są zle założone bo nie były ściągane z kopułki a na świecach nie da rady pomylić bo długości kabli na to nie pozwolą
 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Pią Lis 08, 2013 20:48   

szyja napisał/a:
z tego co pamiętam na wale jest tylko jedno ustawienie na kole są dwie kropik według autodaty znak na obudowie mam być pomiędzy tymi kropkami kable wysokiego napięcia nie są zle założone bo nie były ściągane z kopułki a na świecach nie da rady pomylić bo długości kabli na to nie pozwolą

Chodziło mi o koło pasowe. Bo tak jak piszesz; na małym kółku pod pasowym są dwie kropki. Skoro paliwo dochodzi, iskra jest, rozrząd ustawiony jest dobrze ,przewody ok, koła rozrządu dobrze no to ja nic już nie rozumię. Wyczyść świece i spróbuj jeszcze raz odpalić. A jak nie to sprawdź kompresję.
 
 
 
szyja 



Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 15



Wysłany: Sob Lis 09, 2013 07:57   

ale koła pasowego inaczej nie założysz bo one jest na wpuście
 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Sob Lis 09, 2013 08:23   

szyja napisał/a:
ale koła pasowego inaczej nie założysz bo one jest na wpuście

No tak. Wpust jest jeden, ale jak się przyjrzysz to na kole są dwa znaczniki i może nie według tego prawidłowego ustawiłeś. Ja kiedyś się pomyliłem ale zaraz się kapnąłem że coś jest nie tak.
 
 
 
szyja 



Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 15



Wysłany: Sob Lis 09, 2013 09:47   

koło pasowe jest ustawione dobrze właśnie to sprawdziłem teraz nie ma iskry ale podejrzewam że to jest spowodowane tym że założyłem koło zamachowe od rovera 1,6 wraz z czujnikiem bo na tamtym kole i czujniku iskra była ale też nie palił nie mam już pomysłu na ten silnik co robić
 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Sob Lis 09, 2013 12:08   

szyja napisał/a:
koło pasowe jest ustawione dobrze właśnie to sprawdziłem teraz nie ma iskry ale podejrzewam że to jest spowodowane tym że założyłem koło zamachowe od rovera 1,6 wraz z czujnikiem bo na tamtym kole i czujniku iskra była ale też nie palił nie mam już pomysłu na ten silnik co robić

Czemu ty kombinujesz z tamtym kołem od 1,6. Jeśli masz osprzęt od 1,4 koło inne nie może być bo będzie iskra w nieodpowiednim momencie albo wcale i wogóle nie będzie palił. Jak już będziesz rozbierał, bo pytałem przedtem czy założyłeś na wał to malutkie łożysko igiełkowe?
Zakładaj koło od 1,4 i czujnik, wyczyść świece obowiązkowo. Jak iskra i paliwo będzie a nie będzie palił to coś źle zmontowałeś i zmierz kompresję
 
 
 
szyja 



Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 15



Wysłany: Sob Lis 09, 2013 14:27   

kombinuje kombinuje i przekombinowałem teraz muszę kupić koło albo wieniec do 1,4
 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Sob Lis 09, 2013 14:30   

szyja napisał/a:
kombinuje kombinuje i przekombinowałem teraz muszę kupić koło albo wieniec do 1,4

Co się stało?
 
 
 
szyja 



Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 15



Wysłany: Sob Lis 09, 2013 15:22   

a łożysko igiełkowe w silniku 1,6 nie występuje bo rover nie ma wałka podpartego ale tak zrobiłem tylko nie na łożysku lecz na tulei fosforo-brązoweji wałek sprzęgłowy jest podparty

[ Dodano: Sob Lis 09, 2013 14:43 ]
koło zamachowe od 1,6 jest minimalnie większe i po podgrzaniu wieńca wieniec się rozciągną i już go nie założę na orginalne koło

[ Dodano: Sob Lis 09, 2013 15:22 ]
dobra czy ktoś wie co może być koło zamachowe pól biedy ale dlaczego on się wziął i uparł żeby nie odpalić
 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Sob Lis 09, 2013 16:04   

szyja napisał/a:
a łożysko igiełkowe w silniku 1,6 nie występuje bo rover nie ma wałka podpartego ale tak zrobiłem tylko nie na łożysku lecz na tulei fosforo-brązoweji wałek sprzęgłowy jest podparty


[ Dodano: Sob Lis 09, 2013 14:43 ]
koło zamachowe od 1,6 jest minimalnie większe i po podgrzaniu wieńca wieniec się rozciągną i już go nie założę na orginalne koło

[ Dodano: Sob Lis 09, 2013 15:22 ]
dobra czy ktoś wie co może być koło zamachowe pól biedy ale dlaczego on się wziął i uparł żeby nie odpalić

No też dlatego kupuje się za 5zł łożysko i jest jak powinno być oryginalnie.
A czemu przebijałeś wieniec?
Nie chciał odpalić bo coś sknociłeś
 
 
 
szyja 



Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 15



Wysłany: Wto Lis 12, 2013 07:46   

Odpalił i żyje jeszcze tylko kosmetyka i będzie hulał powodem jego problemów było po 1-wsze słaby akumulator po 2-gie jeden przewodzik od cewki który był nieruszany przy demontażu się obluzował i nie dawał impulsu
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Wto Lis 12, 2013 09:03   

Czyli iskry nie było i nie sprawdziłeś tego?
 
 
 
szyja 



Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 15



Wysłany: Wto Lis 12, 2013 09:27   

nie najlepsze jest to że na początku iskra była iskra zgineła po zmianie koła a nie zapalił tylko dlatego bo ten poldek jest zagazowany i ten kabelek co był luzny odpowiadał za przełączni gaz benzyna
 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Wto Lis 12, 2013 18:49   

szyja napisał/a:
nie najlepsze jest to że na początku iskra była iskra zgineła po zmianie koła a nie zapalił tylko dlatego bo ten poldek jest zagazowany i ten kabelek co był luzny odpowiadał za przełączni gaz benzyna

No to pierdoła ale dobrze że już ci odpalił. Życzę ci przyjemnej jazdy. Jeździłem na tym silniku poldkiem i powiem że SUPER. Spalanie minimalnie się zmniejszyło i Poldek jest mocniejszy od Rovera 400 z tym silnikiem.
Jak już pojeździsz to sprawdź osiągi. Może trzeba te wałki wymienić i wtryski. Jak będzie dobrze to zostawisz najwyżej.
 
 
 
szyja 



Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 15



Wysłany: Sro Lis 13, 2013 07:58   

wczoraj troszeczkę pojezdziłem ale nie za dużo poldas jest żwawszy co daje frajdę z jazdy a co do wałków to się pewnie okaże po dłuższej eksploatacji na razie w koło komina a w grudniu dłuższa trasa bo niemcy tak ok. 1500 km w dwie strony dzięki za pomoc
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Polonez Caro] szarpanie w czasie jazdy problem z odpaleniem
Marcin125 Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 2 Pon Mar 26, 2018 18:30
AndrewS
Brak nowych postów [Polonez '88] Uszczelka tuż przed pierwszym odpaleniem?
fsomr88 Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 5 Pią Maj 03, 2013 19:06
flapjck1
Brak nowych postów [Polonez 1.4 16v] problem z nagrzaniem silnika
mike Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 6 Sob Paź 05, 2013 16:06
mike
Brak nowych postów [Polonez 1.4] Problem z wkrecaniem się na obroty
Macfly Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 8 Wto Mar 04, 2014 21:58
AndrewS
Brak nowych postów [Polonez 1.4] Rozrusznik Polonez 1.4 vs Rover 1.4
goorsky Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 4 Sro Sty 11, 2017 22:11
goorsky



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink